Neenee, ik kwam ook wel voor mijn mening uit, maar ik ging er ook niet mee te koop lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Is niet puberaal is meer een statement maken, jezelf in een hoekje duwen is niet goed.
En toen kocht je een wapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Ik had op school nooit vrienden en werd elke dag in elkaar geslagen.
Hoe heb jij overleefd?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Ik had zelfs lang haar, van Kurt Cobain tot Axl Rose.....................Kurt Cobain was het begin van het einde van mijn lange haar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
Ik was ook zo'n smerige alto vol zelfmedelijden die dacht dat hij een hele unieke jongeman was. Gelukkig was ik wel true metal.
Kom je op tv bij v.d. Vorst???quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Klinkt alsof jij een PvdA-knuffel nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zoek idd nog steeds open en warme armen van een groep die mij wel accepteert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij een PvdA-knuffel nodig hebt.
Toch vind ik het niet verkeerd dat er aandacht aan besteed wordt. Er worden zoveel kinderen gepest.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verkeerd dat er aandacht aan besteed wordt. Er worden zoveel kinderen gepest.
Auw!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw leven is dan ook voorbij zodra jij een kort kapsel laat aanmeten.
Nou ja, pesten is wel een probleem, maar ik vind ook dat het vaak zo overdreven wordt. Vaak zijn er ook (min of meer legitieme) redenen waarom er iemand gepest wordt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verkeerd dat er aandacht aan besteed wordt. Er worden zoveel kinderen gepest.
Vrijwillig de werken van Jacques Derrida bestuderen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, pesten is wel een probleem, maar ik vind ook dat het vaak zo overdreven wordt. Vaak zijn er ook (min of meer legitieme) redenen waarom er iemand gepest wordt.
Zijn er ook Kazachse tortilla's dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef Tem het volgende:
Gelukkig kon ik ondertussen een spaanse tortilla maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |