Is goed. Thanks voor de melding.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga straks aan t werk mocht er iets mis gaan met Guppie probeer Viro dan te bereiken. Hij kan op mn pc om Guppie weer aan te zetten.
In IE doet ze het i.i.g. nog niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Poging 2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedenmorgen!
Beetje gayquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
In IE doet ze het i.i.g. nog niet.![]()
Skoften laat zich namelijk niet makkelijk linken.
Ik zie ze in FF en in Chrome ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Beetje gay
Terwijl ik ze in FF wel gewoon zie
Help! Guppie heeft een hartstilstand!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga straks aan t werk mocht er iets mis gaan met Guppie probeer Viro dan te bereiken. Hij kan op mn pc om Guppie weer aan te zetten.
Nah de hele nacht gaat t goed. Ik ga douchen en die kut vis gaat in t zonnetje liggen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Help! Guppie heeft een hartstilstand!
Heerlijk! Lekker afkoelen met dit warme weer!quote:
eerst nog ff bier halenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker afkoelen met dit warme weer!
is wel de leukste huishoudelijke klusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:07 schreef Melting het volgende:
Ik ben boodschappen doen.Geen zin in. Maar moet ook gebeuren.
Tot later!
remote desktop ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Outpost76 het volgende:
Meh, nooit natuurlijk. Ik ben wel moe nog, slechte nachtquote:
Oew minder, je zou denken dat je door de alcohol wel goed geslapen hebt!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, nooit natuurlijk. Ik ben wel moe nog, slechte nacht
quote:
Yow!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef Viro het volgende:
ff snel checken terwijl ik pauze heb...
Heb maar 2 uurtjes geslapen gisteren
Slaap meestal juist slechter als ik veel gedronken hebquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew minder, je zou denken dat je door de alcohol wel goed geslapen hebt!
Jah ik zat er een beetje doorheen te scrollen en vond het wel humor!quote:
Ik heb niet veel gedronken. Het was gewoon heet op m'n kamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slaap meestal juist slechter als ik veel gedronken heb
En jij was heet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gedronken. Het was gewoon heet op m'n kamer
Ik geef later op de dag outpost toegang tot ftp server. 76k nummers om te downloaden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik zat er een beetje doorheen te scrollen en vond het wel humor!Ik ben al een half uur of zo de enige die wat aanvraagt!
Ik zeg ook niet dat je veel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gedronken. Het was gewoon heet op m'n kamer
Lief en onschuldig is ze nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je veel gedronken hebt.
Zeg alleen dat het voor mij zo is.
Zo'n lief onschuldig meisje als jij drinkt toch nooit veel
Dat ben ik altijd, dat kan het dus niet zijn geweestquote:
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik geef later op de dag outpost toegang tot ftp server. 76k nummers om te downloaden.
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.quote:
Waarvoorquote:
We have some1 who loves to take a jump into the unknownquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
Lief is ze volgens mij wel, dat onschuldig ben ik niet zeker van.
Dat is gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]Nou als je zo onschuldig was, verkondigde je niet aan dat je heet was enzo!
whehehequote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
WaarvoorWat heb ik jou ooit aangedaan?
!
Och manquote:
Life is all about taking risksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:58 schreef Viro het volgende:
[..]
We have some1 who loves to take a jump into the unknown
Guppy is idd ff verzopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor niks meer, ik klaag niet heur... maar ligt dat aan mijn lappie of heeft guppy geen zin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
De vis is uit de komquote:
Have funquote:
Morguhhhquote:
Goedemorgen dan maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik denk dat ik wakker ben. *knijp* AU! Ja, ik ben wakker.
* Knetterkrankjorum beaamtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die er vannacht NIET bij waren, jullie hebben tussen 2 en 3 zoveel moois gemist!
Knettertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knettertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geeft niet, jij bent het dus dan mag het
-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
Het bewijs:
[X-Raydio] #15: Bij deze, MrGreen, zet hem op... Kwaak.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet, jij bent het dus dan mag het
Vertel, laat me niet langer in spanningquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die er vannacht NIET bij waren, jullie hebben tussen 2 en 3 zoveel moois gemist!
Zoals ik gisteren al zei, ik zie het als een groot complimentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef mr-green het volgende:
[..]Rob HELD
ik ben gewoon met ONZ radio aan in slaap gevallen
het was ook zwaaaaaaaar relaxquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef mr-green het volgende:
[..]Rob HELD
ik ben gewoon met ONZ radio aan in slaap gevallen
Open mijn linkje maar dat ik paar minuten geleden gepost heb naar vorige thread.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vertel, laat me niet langer in spanning
kloptquote:
Hello.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef Melting het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik luister ook weer even mee!(Als ie het doet dan)
goed idee. ik moet vanmiddag nog op zoek naar: oordopjes, een lamp voor in de tent en een ponchoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Karzai het volgende:
Misschien kunnen we de radio maar beter uit laten vanmiddag, het is veelste lekker weer
Hahaha... die ken ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hello.
Moet bij jouw naam altijd denken aan Judge Doom die in Who Framed Roger Rabbit oplost in z'n eigen dip. "I'M MELTING! MELTINGGGG!"
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:05 schreef Viro het volgende:
Beide streams liggen eruit door guppie, ben ermee bezig
Hey Opa.... vertel eens een verhaal!quote:
quote:
quote:
Ik heb gezien!!quote:
De boel is bij mij gecrashed!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hulde!
Edit: hij is weer weggevallen.![]()
flash renamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand een goed programma om in 1 klap een boel bestandsnamen te veranderen naar de namen uit de ID3-tag?
Dat dus het programma de info (artist en title) uit de ID3-tag haalt en de bestandsnaam van de file daarnaar aanpast.
TagScannerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand een goed programma om in 1 klap een boel bestandsnamen te veranderen naar de namen uit de ID3-tag?
Dat dus het programma de info (artist en title) uit de ID3-tag haalt en de bestandsnaam van de file daarnaar aanpast.
Goede keuzequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Zooo, even langs geweest bij de torrentboer, nieuwe Anouk, Blof, Foo Fighters, Lady Gaga, BBQ Box, Selah Sue binnen
Tuurlijk. Zie rooster en zeg het maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallo kan ik nog draaien vandaag?
gepost vanuit mijn bed
ja dat pleurisding doet het dus niet op mijn mobiele apparaatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zie rooster en zeg het maar.
hoelaat zou je willen draaien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallo kan ik nog draaien vandaag?
gepost vanuit mijn bed
Oh ja, over rooster gesproken, linkje in OP moet even aangepast van maandview naar weekview, leest een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja dat pleurisding doet het dus niet op mijn mobiele apparaat
kan 14:00 ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoelaat zou je willen draaien?
we zijn nog bezig met de stream/server atm, maar het zou moeten kunnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef robdriessen het volgende:
Hey Green, je moet nog even je ondertitel aanpassen. Je bent DJ van een station dat niet meer bestaat....
onder voorbehoud, kan niks garanderen, aangezien we last hebben van kinderziektes atmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan 14:00 ?
en gisteren ging het ook prima
oke dan. ik doe mooi weer muziek (weet niet of het mooi weer is, geen zin om te bewegen) en diversenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onder voorbehoud, kan niks garanderen, aangezien we last hebben van kinderziektes atm
Hoe komt het dat deze het wel doet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook een visjeZie mijn onderschrift:
Die van mij welquote:
Dit is mijn visjequote:
vis = guppy= vervanger van de vroegere draakquote:
Dat is hetzelfde als deze dus:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
http://212.84.155.40:8000/listen.pls is momenteel de officiële stream!
Ligt deze er nou ook uit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die van mij wel
[..]
Dit is mijn visje![]()
http://fok.happyforever.com:8000/listen.pls
http://fok.happyforever.com
Mooi weer muziek!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
oke dan. ik doe mooi weer muziek (weet niet of het mooi weer is, geen zin om te bewegen) en diversen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Werkt de stream? http://212.84.155.40:8000/listen.pls
Je ouwe FM radio?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
via waar kunnen we nu wel muziek luisteren?
Nu nergens meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
via waar kunnen we nu wel muziek luisteren?
ah eigen downloads it is danquote:
Ja leuk is dat altijd hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:50 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
kut pc's
Dacht ff opnieuw installeren.. maar ik krijg het gwn niet voor elkaar
![]()
NEE!! haha vorige week nog bij vriendin gedaan en dan gaat alles goed.... wil je het zelf doen...quote:
Ja dat heb ik meestal ook ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
NEE!! haha vorige week nog bij vriendin gedaan en dan gaat alles goed.... wil je het zelf doen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik nu ook haha maar ik blijf hier net zo lang zitten tot het lukt!! Ben te eigenwijs om nu op te gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik meestal ook ja.
Vroeger had ik daar geduld voor, kon ik uren puzzelen om het weer goed te krijgen.
Nu stamp ik het ding het liefste het raam uit.
Aangezien ik hier ook zit en geen andere keuze heb dan te blijven zitten wil ik best helpen als je er niet uitkomtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik nu ook haha maar ik blijf hier net zo lang zitten tot het lukt!! Ben te eigenwijs om nu op te geven
Ik heb geen tijd. Ga zo meteen een paar rondjes karten. Ook leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, laten we allemaal eens lekker naar buiten gaan en een kleurtje op de melkwitte benen krijgen. Ik ga nu het goede voorbeeld geven. Laters!
Helemaal top dat je er zoveel tijd in steekt.quote:
Nou dat zou misschien wel heeeeeel fijn zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien ik hier ook zit en geen andere keuze heb dan te blijven zitten wil ik best helpen als je er niet uitkomt
Die onderzoeken van tegenwoordig.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben even weg.
kreeg net bericht dat het niet zo goed ging met mijn oma, dus gaan nog even heen.
Geen idee hoelaat ik er weer ben
Wellichtquote:
Ouch.. da's geen leuk nieuws, sterkte gewenst!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben even weg.
kreeg net bericht dat het niet zo goed ging met mijn oma, dus gaan nog even heen.
Geen idee hoelaat ik er weer ben
Man, ik ben zelf een bleekscheetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wellicht
Nee kweenieIk zit nu lekker buiten, het is zo lekker warm en ik moet natuurlijk nog een beetje bijbruinen voor jou
Ej meis....hahaha je zelfkennis is...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik nu ook haha maar ik blijf hier net zo lang zitten tot het lukt!! Ben te eigenwijs om nu op te geven
Jaaa lach maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:34 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ej meis....hahaha je zelfkennis is...geweldig...
Dat doe ik toch ook.. :pquote:
Doe dat maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Toch blijf ik buiten zitten![]()
Niet liefquote:
Ik ging gister naar de zaanse schans fietsen met pa en moe, eenmaal thuis bleek ik best verbrand aan m'n armen en in m'n nekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maarIk heb net ook even buiten gezeten. Benen in de zon. Maar dat gaat zo tergend langzaam
Je weet wel beter...quote:
Oh, dat is leuk jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ging gister naar de zaanse schans fietsen met pa en moe, eenmaal thuis bleek ik best verbrand aan m'n armen en in m'n nek
Ik heb nou zo'n scheidingslijn op m'n armen van m'n T-shirt
Ik verbrand altijd heel snel in het gezicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk jaMijn armen en decollete en rug en zo gaan ook snel. Maar m'n benen
Ik heb ook altijd van die melkflessen...krijg ze echt niet bruinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk jaMijn armen en decollete en rug en zo gaan ook snel. Maar m'n benen
Mijn benen gaan ook niet hard hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kut. Want boven heb ik nu een leuk kleurtje, bruin genoeg voor mij. Maar m'n benen zijn gewoon wit. Ziet er niet uit in m'n witte jurk, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd van die melkflessen...krijg ze echt niet bruin
Dan krijg je guido benenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kut. Want boven heb ik nu een leuk kleurtje, bruin genoeg voor mij. Maar m'n benen zijn gewoon wit. Ziet er niet uit in m'n witte jurk, dat is wel jammer.
En een spray-tan durf ik niet aan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt ziet door de ID3 tags de MP3's niet meer.
Als het goed gebeurt niet. Maar het gebeurt maar heel weinig goedquote:
Nee dat lijkt mij ook niks... vorige zomer van alles geprobeerd zelfs van die olie's of kokos olie..waarvan het wel bruin zou moeten worden.. maar niks helptquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kut. Want boven heb ik nu een leuk kleurtje, bruin genoeg voor mij. Maar m'n benen zijn gewoon wit. Ziet er niet uit in m'n witte jurk, dat is wel jammer.
En een spray-tan durf ik niet aan
Ja, het is echt een crimequote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niks... vorige zomer van alles geprobeerd zelfs van die olie's of kokos olie..waarvan het wel bruin zou moeten worden.. maar niks helpten dat spul is nog super duur ook
Gewoon niet doen, ziet er niet uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt niet. Maar het gebeurt maar heel weinig goed
Ik zit lekker buitenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef ACT-F het volgende:
Buiten is het prachtig weer, en ik zit hier binnen in mijn badjas met shoutcastservers te knooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ja ik hier met mijn pcquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef ACT-F het volgende:
Buiten is het prachtig weer, en ik zit hier binnen in mijn badjas met shoutcastservers te knooien
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik zou ook wel es willen draaien als dat magVolgens mij is de wiki bijna klaar, dan kan je daar alle informatie vinden die je nodig hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kan, gaat ie daarna alleen nooit meer aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie kan m'n buurjongetje uitzetten? Hij maakt allemaal irritante geluiden
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik zou ook wel es willen draaien als dat magHet makkelijkst is met SamBroadcaster of met Virtual DJ uit te zendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die gefixd hebt kan je hier aan iemand de servergegevens en port vragen
En als alles goed gaat kan je dan draaien![]()
oke bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de wiki bijna klaar, dan kan je daar alle informatie vinden die je nodig hebt.
Hmm, vind ik wel een beetje zielig voor de ouders, zijn nog jonge mensen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan, gaat ie daarna alleen nooit meer aan
Ziet er gaaf uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
http://x-raydio.playtheradio.com/
ik wil jullie mening hierover
Ruilen voor mijn 2 buurmeisjes welke net plastic trompetjes hebben gekregen van hun moeder?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie kan m'n buurjongetje uitzetten? Hij maakt allemaal irritante geluiden
Zomerjurkje aan kokos olie op je benen..terrasje pakken..en dan een stoeltje pakken om je benen op te laten rusten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow dat ziet er mooi uit Viroquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
Gaafquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
Jofuquote:
Kokos olie helpt niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:04 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Zomerjurkje aan kokos olie op je benen..terrasje pakken..en dan een stoeltje pakken om je benen op te laten rusten...
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn 2 buurmeisjes welke net plastic trompetjes hebben gekregen van hun moeder?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn 2 buurmeisjes welke net plastic trompetjes hebben gekregen van hun moeder?
Mooi gedaan Viro!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
Hi Jofuquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh Samzzje
Waarom mag jij de zon niet in?
hij doet het alquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:18 schreef Dhaha het volgende:
Hallo wanneer doet de radio het weer? Ik sta klaar om te draaien
Moet je even Viro dm sturen die heeft de gegevens voor jequote:
daar hoor ik toch echt bob marleyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ook niet
hier moet je zijn heh: http://x-raydio.playtheradio.com/
wacht, wie draait er nou?
Ik heb deze gekaapt:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:27 schreef Dhaha het volgende:
ook niet
hier moet je zijn heh: http://x-raydio.playtheradio.com/
wacht, wie draait er nou?
Dit dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef Dhaha het volgende:
Zo gaat het niet werken, we moeten 1 radio hebben, niet 5
Radiostilte kunnen we slecht verdragen, dus hebben we bakcupsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef Dhaha het volgende:
Zo gaat het niet werken, we moeten 1 radio hebben, niet 5
ik heb mijn pc aangezet tot 15.00.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:30 schreef Dhaha het volgende:
Wie is er nu aan het draaien, HIER: http://x-raydio.playtheradio.com/ ?
Ohw jaa we moeten ook nieuwe jingles enzo gaan maken hequote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:25 schreef Viro het volgende:
Wil degene die straks Lapo krijg de OP in de nieuwe topic verwijderen, ben nu bezig met één die up to date is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |