Mijn benen gaan ook niet hard hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk jaMijn armen en decollete en rug en zo gaan ook snel. Maar m'n benen
Ik vind dat echt kut. Want boven heb ik nu een leuk kleurtje, bruin genoeg voor mij. Maar m'n benen zijn gewoon wit. Ziet er niet uit in m'n witte jurk, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd van die melkflessen...krijg ze echt niet bruin
Dan krijg je guido benenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kut. Want boven heb ik nu een leuk kleurtje, bruin genoeg voor mij. Maar m'n benen zijn gewoon wit. Ziet er niet uit in m'n witte jurk, dat is wel jammer.
En een spray-tan durf ik niet aan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt ziet door de ID3 tags de MP3's niet meer.
Als het goed gebeurt niet. Maar het gebeurt maar heel weinig goedquote:
Nee dat lijkt mij ook niks... vorige zomer van alles geprobeerd zelfs van die olie's of kokos olie..waarvan het wel bruin zou moeten worden.. maar niks helptquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kut. Want boven heb ik nu een leuk kleurtje, bruin genoeg voor mij. Maar m'n benen zijn gewoon wit. Ziet er niet uit in m'n witte jurk, dat is wel jammer.
En een spray-tan durf ik niet aan
Ja, het is echt een crimequote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niks... vorige zomer van alles geprobeerd zelfs van die olie's of kokos olie..waarvan het wel bruin zou moeten worden.. maar niks helpten dat spul is nog super duur ook
Gewoon niet doen, ziet er niet uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt niet. Maar het gebeurt maar heel weinig goed
Ik zit lekker buitenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef ACT-F het volgende:
Buiten is het prachtig weer, en ik zit hier binnen in mijn badjas met shoutcastservers te knooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ja ik hier met mijn pcquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef ACT-F het volgende:
Buiten is het prachtig weer, en ik zit hier binnen in mijn badjas met shoutcastservers te knooien
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik zou ook wel es willen draaien als dat magVolgens mij is de wiki bijna klaar, dan kan je daar alle informatie vinden die je nodig hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kan, gaat ie daarna alleen nooit meer aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie kan m'n buurjongetje uitzetten? Hij maakt allemaal irritante geluiden
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik zou ook wel es willen draaien als dat magHet makkelijkst is met SamBroadcaster of met Virtual DJ uit te zendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die gefixd hebt kan je hier aan iemand de servergegevens en port vragen
En als alles goed gaat kan je dan draaien![]()
oke bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de wiki bijna klaar, dan kan je daar alle informatie vinden die je nodig hebt.
Hmm, vind ik wel een beetje zielig voor de ouders, zijn nog jonge mensen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan, gaat ie daarna alleen nooit meer aan
Ziet er gaaf uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Viro het volgende:
http://x-raydio.playtheradio.com/
ik wil jullie mening hierover
Ruilen voor mijn 2 buurmeisjes welke net plastic trompetjes hebben gekregen van hun moeder?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie kan m'n buurjongetje uitzetten? Hij maakt allemaal irritante geluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |