quote:
quote:
Ik heb gezien!!quote:
De boel is bij mij gecrashed!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hulde!
Edit: hij is weer weggevallen.![]()
flash renamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand een goed programma om in 1 klap een boel bestandsnamen te veranderen naar de namen uit de ID3-tag?
Dat dus het programma de info (artist en title) uit de ID3-tag haalt en de bestandsnaam van de file daarnaar aanpast.
TagScannerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand een goed programma om in 1 klap een boel bestandsnamen te veranderen naar de namen uit de ID3-tag?
Dat dus het programma de info (artist en title) uit de ID3-tag haalt en de bestandsnaam van de file daarnaar aanpast.
Goede keuzequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Zooo, even langs geweest bij de torrentboer, nieuwe Anouk, Blof, Foo Fighters, Lady Gaga, BBQ Box, Selah Sue binnen
Tuurlijk. Zie rooster en zeg het maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallo kan ik nog draaien vandaag?
gepost vanuit mijn bed
ja dat pleurisding doet het dus niet op mijn mobiele apparaatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zie rooster en zeg het maar.
hoelaat zou je willen draaien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallo kan ik nog draaien vandaag?
gepost vanuit mijn bed
Oh ja, over rooster gesproken, linkje in OP moet even aangepast van maandview naar weekview, leest een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja dat pleurisding doet het dus niet op mijn mobiele apparaat
kan 14:00 ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoelaat zou je willen draaien?
we zijn nog bezig met de stream/server atm, maar het zou moeten kunnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef robdriessen het volgende:
Hey Green, je moet nog even je ondertitel aanpassen. Je bent DJ van een station dat niet meer bestaat....
onder voorbehoud, kan niks garanderen, aangezien we last hebben van kinderziektes atmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan 14:00 ?
en gisteren ging het ook prima
oke dan. ik doe mooi weer muziek (weet niet of het mooi weer is, geen zin om te bewegen) en diversenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onder voorbehoud, kan niks garanderen, aangezien we last hebben van kinderziektes atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |