Slecht als in: groeiende economie, aantrekkende huizenmarkt, einde groei van werklozen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Slecht, de enige mazzel die ze hebben is dat ze een President van de Democraten hebben.
Denk je werkelijk als landen gaan eisen in euros betaald te willen worden door Amerika, en Amerika dit weigert, dat die landen dan geen handel drijven?quote:Maar de Fed bepaalt niet in welke valuta de import afgerekend word, tot nu toe was dat de dollar en konden ze gewoon bijdrukken, maar dat gaat heel snel ophouden.
Moment... ik doe een poging dit een beeld te geven:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan over een paar uur werken.
Het zal je wellicht verbazen maar in een relatie is het niet altijd 24/7 neuken hoor.
Is een fuckbuddy wel 24/7 neuken dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:39 schreef remlof het volgende:
Ja in een relatie is het niet 24/7 neuken, daarom wil ik ook geen relatie meer. Gewoon een fuckbuddy werkt veel beter, wel de lusten maar niet de lasten
We zullen zien. Jij bent opgegroeid met het idee dat Amerika onaantastbaar is, maar dat is ze echt niet, je zal dat nog wel zien gedurende je leven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slecht als in: groeiende economie, aantrekkende huizenmarkt, einde groei van werklozen.
Ik weet niet hoe jouw economische visie werkt, maar ik zou er maar geen job van maken.
[..]
Denk je werkelijk als landen gaan eisen in euros betaald te willen worden door Amerika, en Amerika dit weigert, dat die landen dan geen handel drijven?
Ojee... Ik zit met een brugklasser te praten, heb ik het idee.
Dat soort "mark my words" heb ik de afgelopen jaren al genoeg gezien.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien. Jij bent opgegroeid met het idee dat Amerika onaantastbaar is, maar dat is ze echt niet, je zal dat nog wel zien gedurende je leven.
Volgens mij heb je inmiddels geluk als je überhaupt langer dan 10 seconden bij een meisje kan blijven.quote:
Die praten poep en weten stiekem ook wel beter. Maar we zien het vanzelf.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat soort "mark my words" heb ik de afgelopen jaren al genoeg gezien.
De stille economen die Amerika al jaren aan de praat houden luister ik liever naar.
Nou, nu maar hopen dat je een keer 1 kunt krijgen dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel elk uur dat je haar ziet. 1/1 dus
En jij niet zekerquote:
Ik ga morgen een witte riem kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels geluk als je überhaupt langer dan 10 seconden bij een meisje kan blijven.
Veel meisjes hebben namelijk allemaal heel driftig Sex and the City gekeken. Weet je zeker dat je riem wel kleurt bij je sokjes? Anders is het adios he?
Succes op de markt.
Niemand die jouw vieze sokken wil wassen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:39 schreef remlof het volgende:
Ja in een relatie is het niet 24/7 neuken, daarom wil ik ook geen relatie meer. Gewoon een fuckbuddy werkt veel beter, wel de lusten maar niet de lasten
Ja, ik doe mijn eigen was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Niemand die jouw vieze sokken wil wassen.
Geen lasten werkt natuurlijk aan beide kanten he.
Vooral niet als daar nog het motief van zijn sandalen in terugkomt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Niemand die jouw vieze sokken wil wassen.
Geen lasten werkt natuurlijk aan beide kanten he.
Weet je wat zo tof is aan elkaar niet altijd zien dat je elkaar nog wilt na jaren. Toch spannender dan de wekelijkse zaterdagavondwip.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moment... ik doe een poging dit een beeld te geven:
Jij bent wakker omdat je kerel met een paar uur moet werken. Je gaat dus niet samen slapen (is niet altijd neuken, maar what the heck). En als je kerel weer thuis komt ben jij compleet brak of je slaapt door je nachtelijke avontuur.
Zoiets?
En dat los je op door snacht wakker te blijven zodat je niet naast hem ligt te slapen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat zo tof is aan elkaar niet altijd zien dat je elkaar nog wilt na jaren. Toch spannender dan de wekelijkse zaterdagavondwip.
Zie jij dat maar es voor elkaar te krijgen.
Je moeder wil het zelfs niet eens meer doen?quote:
Dag lekker dingquote:
Ik weet het, vorige post was ook niet zo serieus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels geluk als je überhaupt langer dan 10 seconden bij een meisje kan blijven.
Veel meisjes hebben namelijk allemaal heel driftig Sex and the City gekeken. Weet je zeker dat je riem wel kleurt bij je sokjes? Anders is het adios he?
Succes op de markt.
Nee, die is al 5 jaar dood.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moeder wil het zelfs niet eens meer doen?
Ik ga mijn eigen gang verder. Wat doe jij nog op?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dat los je op door snacht wakker te blijven zodat je niet naast hem ligt te slapen?
Wat een gekke wereld...
Dat is oprecht spijtig voor je.quote:
Ga ik nu wat aan doen. Bye bye...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen gang verder. Wat doe jij nog op?
Trusten.
Dit doe je erom of niet?quote:
Mjah, ik ben een wees. Maar daarom reageer ik ook zo fel op gastjes die nog afhankelijk zijn van hun ouders, laat ze het eerst zelf maar eens regelen allemaal.quote:
Sterkte met je been.quote:
Sorry. Je weet hopelijk wel dat ik zoiets nooit zeg om te kwetsen.quote:
Voor de haters.quote:Theo Krebber, lid van Gedeputeerde Staten namens de PVV, verscheen zondag op Memorial Day in Margraten in een taxi. Dat viel op omdat de PVV een verklaard tegenstander is van ‘geldverslindende dienstauto's met chauffeur'.
Pogingen om die afgeschaft te krijgen lukten echter niet waarna de partij besloot dat de PVV-gedeputeerden, onder wie Krebber, voortaan in eigen auto's of met het openbaar vervoer zouden reizen. Waarom dan die BMW-taxi? Omdat, zo verklaart Krebber, het veiligheidsprotocol van Memorial Day in verband met de aanwezigheid van Amerikanen voorschreef dat hij in konvooi diende te reizen en niet in een eigen voertuig.
Krebber erkent dat hij ook de dienstauto met chauffeur had kunnen nemen, maar daar is nu juist over afgesproken dat PVV'ers dat niet doen. De ironie is nu dat de taxirit Maastricht-Margraten en terug de provincie meer geld kost dan de dienstauto.
En morgen nog een keer. Maar dan wordt het wat drukker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik ga doen is ook werken, vrijwilligerswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |