Zou je het erop kunnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriend zijn. dan heb je echt een kut leven
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar haar vriendin zijn. dan heb je een kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had liever iets gehad in de trend van Mijn Gereformeerde Kerk is Top.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Matige TT, ik zie liever een mooi citaat uit Psalmen.
Prima en interessante uitzending was het van onze gristenvrienden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutavond, kan nieteens meer lachen om Adriaan.
Dochter. Insane.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]Is dat Ainsley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
Dochter uit z'n zoveelste huwelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Maurice z'n dochter of kleindochter wordt 2?
Yup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |