Hihih ik heb gefaald want meer = maar natuurlukquote:
Hoi welkomquote:
mensen die niet kunnen spellen hebben we ook genoegquote:
Schattigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Superthomas het volgende:
jongens hoe doe je quoten? ik zou het niet weten.
Als je echt nieuw bent dan aai ik je bij dezequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Superthomas het volgende:
jongens hoe doe je quoten? ik zou het niet weten.
Hey psst, komkommers kopen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik ben eindelijk er achter gekomen hoe je moet quoten.
en waarom wil je dat ik uitlog?
Doe eens een bagger aanvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Doe eens een bagger aanval!
doe je niet, durf je niet!hihi wat een grappig plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe obviejus?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nee dank je.
want daar zit dat ene virus in.
Nee jo prima stuf lekker versquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nee dank je.
want daar zit dat ene virus in.
Ok, een kloon en een troll...quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef TWP het volgende:
Beter reageer je op m'n vraag, arrogante kwal.
een kloon? wat is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:37 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ok, een kloon en een troll...
im outta hier..
Beter verdwijn je nu voor altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik ben eindelijk er achter gekomen hoe je moet quoten.
en waarom wil je dat ik uitlog?
ik heb een anti-bagger pistool!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef TWP het volgende:
hey thomas wat zijn je superkrachten want je hebt wel super in je naam dus ik dacht misschien kan je truuks![]()
![]()
ok.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik heb een anti-bagger pistool!
met de hoogste kwaliteit Lombax-technology!
Jij weet wel hoe het werkt, om het even in Fok!-taal te beschrijven; je bent een ''kloon''quote:
Dude. Nu wordt je tot in den eeuwigheid gepest en getreiterd. Help Gyros even man!quote:
quote:
alleen als hij zegt waar!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude. Nu wordt je tot in den eeuwigheid gepest en getreiterd. Help Gyros even man!
U mad brah?quote:
Eerst klagen over de kwaliteit van een andere user en daarna jezelf quotenquote:
wanneer je zoekt is het handig dat je ook hoofdletters en andere intonatie zoekt veldin zal wel niet in de buurt liggen dus het is goed om dat gelijk te doen want ik zeg je dat dat wel enigszins de leesbaarheid ten goede gaat komen neem dat mee als een tip als je er niets mee doet dan is dat je eigen keuze en nu moet ik poepen doei gr gr.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef Superthomas het volgende:
[..]
alleen als hij zegt waar!
mijn bagger kompas is kapot en een nieuwe moet helemaal vanaf planeet Veldin komen!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
U mad brah?![]()
Ik ben GEEN kloon.. heb ik je al een x eerder gezegd.
Wanneer ga je weg?quote:
Nu, piezquote:
Nou ergens op de maan, je mag mijn tomtom wel lenen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef Superthomas het volgende:
[..]
alleen als hij zegt waar!
mijn bagger kompas is kapot en een nieuwe moet helemaal vanaf planeet Veldin komen!
ik heb geen TomTom nodig, ik heb een telefoon met (bagger)navigatiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Nou ergens op de maan, je mag mijn tomtom wel lenen.
Leef je uit!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Nou ergens op de maan, je mag mijn tomtom wel lenen.
Waarom wil je überhaupt navigeren naar bagger?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik heb geen TomTom nodig, ik heb een telefoon met (bagger)navigatie
daarom. ik wil op tijd weg zijn.quote:
Ja ik krijg ook altijd last van paniekaanvallen als ik die TT lees.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |