Nja. Volbeat is denk ik ook nog een goede tweede/derde/vierde. Heb niet echt een stabiele top 5 ofzo, gewoon 5 beste bands met Metallica op 1quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
In jouw genre is er maar 1 band mogelijk zo ongeveer, dus zo moeilijk was het niet
Ajaxquote:
voetbalquote:
Niet voordat Roda iedereen gaat ownen!quote:
Hoiquote:
Ja, hij is koning en hij weet het. Die gast owned. Nog nooit zo'n showman meegemaaktquote:
Limburg zit in Duitsland, maar doet nog steeds mee voetballen in NL. Dat mag heul wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Roda ligt in Oostenrijk, dus kan nooit Nederlands kampioen worden
Ik snap die grap nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:46 schreef jna het volgende:
Zingen jullie ook altijd I want to break free tijdens het stofzuigen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:46 schreef jna het volgende:
Zingen jullie ook altijd I want to break free tijdens het stofzuigen?
dat stukje kwam pas ook terug in een college over "verkrachtingen" van het volkslied. Samen metquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef The_Dean het volgende:
Aan het einde word je eigen volkslied gedraaid.... GOD SAVE THE QUUUEEEEENNNN.
Hoe stoer is dat
Omdat ik zo'n medelijden met je heb zal ik geen grap terug maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen stofzuigen niet. Die wisselen motorblokken om in 't weekend.
Ik zat er ook aan te denken, maar kon me ook inhouden.quote:
slaapsequote:
Held.quote:
Meid, vertel mij wat, ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Lithia het volgende:
In hakken het huishouden doen.Dat is zelfmoord
Het leven is zo zwaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef jna het volgende:
[..]
Meid, vertel mij wat, ik weet er alles van
Dus je gaat toch stofzuigen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen draaien hun hand daar niet voor om.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef jna het volgende:
Ga maar wat drinken ja, dan val je vast als een motorblok in slaap
Idd, ik doe het altijd op steltenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen draaien hun hand daar niet voor om.
geef maar toe, eigenlijk ben je een dwerg. Maar omdat je altijd stelten onder hebt lijk je zo lang.quote:
Dat is mijn geheim jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:41 schreef jna het volgende:
[..]
geef maar toe, eigenlijk ben je een dwerg. Maar omdat je altijd stelten onder hebt lijk je zo lang.
quote:
ze schijnen daar een hoogleraar luctorren te hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]!!! Kunnen we geen minortje gaan doen daar? Zeevissen ofzo. Of garnalen pellen.
Ah, dus dat doet hij in z'n vrije uurtjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef jna het volgende:
[..]
ze schijnen daar een hoogleraar luctorren te hebben.
Die heb ik anders steeds hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef jna het volgende:
Ze hebben wel veel betaald want hij komt steeds terug, in tegenstelling tot de schaamlip ad
"onderzoek"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dus dat doet hij in z'n vrije uurtjesHij regelt natuurlijk massa's meisjes, die hij vervolgens beroepsmatig kan luctoren
![]()
ja jij gaat steeds met die stelten er op staan, daar moet je echt wat aan laten doenquote:
Colleges op kermissen zijn ook geen uitzondering hoorde ik. Maar mooi niet dat er ooit daadwerkelijk college is gegevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:56 schreef jna het volgende:
[..]
"onderzoek"
De colleges schijnen ook nooit op de aangegeven locatie te zijn. Staat iedereen daar weer voor een dichte deur. En dan dringt het langzaam tot ze door dat ze weer geluctord zijn. Door de meester
Ik ga blootsvoets bergen beklimmen, zodat m'n voeten daarna een stuk of 53 mm kleiner zijn geworden door afgevroren tenenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef jna het volgende:
[..]
ja jij gaat steeds met die stelten er op staan, daar moet je echt wat aan laten doen
welke schoenmaat heb je daarna dan? 47?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga blootsvoets bergen beklimmen, zodat m'n voeten daarna een stuk of 53 mm kleiner zijn geworden door afgevroren tenen
colleges geven ligt niet in z'n straatjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Colleges op kermissen zijn ook geen uitzondering hoorde ik. Maar mooi niet dat er ooit daadwerkelijk college is gegeven
Ik duim voor 46quote:
Nee en ook niet op z'n pleintje of in z'n treintjequote:
hebben ze treinen in Zeeland?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee en ook niet op z'n pleintje of in z'n treintje
Exact, daarom heb je ook geen bergbeklimmers met grote voeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef jna het volgende:
[..]
je hebt ook geen keuze, want nu hebben ze geen bergschoenen in jouw maat
Ik geloof dat ze een boemeltje hebben van Goes naar Middelburg met 1 of 2 tussenstops?quote:
Janquote:
Mijn voorkeur heeft een Kia Picanto 1.2 CVVTquote:
Jij ook goedemorgen.quote:
Ja, geen wegenbelasting, voor zolang dat nog duurt. Autootje ziet er zowel van binnen als van buiten goed uit. Verbruik (het belangrijkste) is een stuk lager dan bij mijn huidige.quote:
Ze moeten ook betaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef The_Dean het volgende:
Maar er zijn toch leukere/mooiere belastingvrije auto's?
Ik vind de Leon mooierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Oud-collega heeft trouwens de Seat Ibiza, belastingvrij. Erg mooie auto
Poloquote:
Maar toch niet gelijk als tweede auto?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:31 schreef PieterBas het volgende:
en een echte autoliefhebber moet minimaal een Alfa hebben gehad
Er zit best pit in de autootjes, althans in degene waarin ik heb gereden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef Piles het volgende:
Ik zou met die ultra-zuinige autootjes niet eens de snelweg op durven, die dingen zijn toch niet vooruit te branden...
Nou ja, dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit best pit in de autootjes, althans in degene waarin ik heb gereden.
Grootste probleem is, kom ik wel omhoog in de tunnel.![]()
Verhuizen naar Utrecht is inderdaad niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
Thanks!
Mja, hoop het. Ga ook verhuizen naar Utrecht in de zomer dus nog ff kijken of dat wel verstandig is.
Inderdaad. Ik zweet al als ik een letter typ.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:25 schreef The_Dean het volgende:
Ja, net wat in de tuin gesnoeid... zweet me kapot.
Ik wil dat niet weten, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zweet al als ik een letter typ.
Kan je nagaan hoe nat mijn toetsenbord wel niet is.
Laat 'em maar flink werken.quote:
Ah, wat warm.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil dat niet weten, denk ik.
Vanmiddag in de auto, gaf ie soms 33 graden aan.
[..]
Laat 'em maar flink werken.
En geen aircoquote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen aircoWel Arko, maar dat helpt niet zo veel tegen die hitte als je stilstaat
hoax! Jij bent Antilliaan. Jij moet tegen dit weer kunnenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zweet al als ik een letter typ.
Kan je nagaan hoe nat mijn toetsenbord wel niet is.
Airco FTW, alleen niet voor je benzineconsumptiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen aircoWel Arko, maar dat helpt niet zo veel tegen die hitte als je stilstaat
Mijn huidige rijdt al 1 op 12quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Airco FTW, alleen niet voor je benzineconsumptie
Ik hoef mezelf niet in te smeren, dat is de enige positieve aan mijn huidskleur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef jna het volgende:
[..]
hoax! Jij bent Antilliaan. Jij moet tegen dit weer kunnen
de mijne zou volgens het boekje 1 op 13 rijden, maar maakt daar gerust 1 op 11,5 vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn huidige rijdt al 1 op 12
Geen idee wat het boekje zegt, mijn persoonlijke ervaring is 1 op 11 in de winter en in de zomer maximaal 1 op 13.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de mijne zou volgens het boekje 1 op 13 rijden, maar maakt daar gerust 1 op 11,5 van
Ook geen airco.quote:
En de achterruit. En sommige auto's hebben ook nog zo'n derde ruitje aan de zijkant zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Knappe jongen die zijn voorraam open kan zetten
oh, ik dacht dattie ondertussen wel bekend is. Sorryquote:
Ik kan ook met de bus naar mijn werkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef jna het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet afhankelijk ben van een auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
eindelijk... toen pas had je door dat ik er ook was...?!quote:
Je bent ook zo anoniem in deze groepquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eindelijk... toen pas had je door dat ik er ook was...?!
quote:Dat klopt, alleen er gaat toch nog wel werk inzitten om alles uit elkaar te halen en te verkopen. Waarschijnlijk moet er ook nog wel wat geld in om van 2 blokken weer 1 te maken, omdat sommige onderdelen gewoon niet uit te wisselen zijn qua slijtage. Heeft het blok dat er nu onder hangt niet heel veel carterdruk? Ik kan er 2500euro voor geven, want veel meer geld heb ik niet.
Omgquote:
Neuh, ik gaf hem wat poedersuiker.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OmgKwam hij z'n treintjes laten zien?
Fixed.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OmgKwam hij z'n treintje laten zien?
quote:
Aja, "poedersuiker".quote:
Maar, het was wel lekker?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef Lithia het volgende:
ik heb er nu al spijt van dat ik het hier meld.
de tv in de woonkamer ook, maar op mijn kamer niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Hoax, Vlissingen heeft wel CC. Zelf gezien!
ALs ik het voor het zeggen had, was er wel iets leuks op tv.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef Lithia het volgende:
Dus je klaagt dat er niets op tv is, terwijl het uiteindelijk jouw eigen schuld is?
Zal ik maar doenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb die niet ingesteld in mijn tv
Top Gear en Ajax?!?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ALs ik het voor het zeggen had, was er wel iets leuks op tv.
Juust en Goes en Terneuzen ook!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Hoax, Vlissingen heeft wel CC. Zelf gezien!
coolquote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
Drie uilen in de tuin.
Uilskuiken:
[ afbeelding ]
Twee jongen die gevoerd werden.. alleen toen ik m'n camera gepakt had waren er alleen 2 jongen over.
Zo schattigquote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
Drie uilen in de tuin.
Uilskuiken:
[ afbeelding ]
Twee jongen die gevoerd werden.. alleen toen ik m'n camera gepakt had waren er alleen 2 jongen over.
Ach, zijn alle boertjes ook weer blijquote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef Bravebart het volgende:
Dit weer echtWat een contrast met zaterdag
Daar heb ik geen boodschap aan!quote:
Vast niet, dat zijn er zo ongelofelijk veelquote:Op maandag 6 juni 2011 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Is er ergens een kaart waar je dat op kan zien? Waar de palen staan?
Bij jouw in de buurt kan je immers geen auto meer kopenquote:
je kijkt later wel met weemoed naar je stage terugquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef vencodark het volgende:
Vorige leek laatste stagedagen gehad. Nu wel gek om klaar te zijn daar. De 23e heb ik mijn echte afscheid, dan is er een barbecue. Heb nog helemaal niet het gevoel dat ik er gewoon niet meer terug zal komen. Dat was met vorige stages wel anders.
Nah ja, nu al bijna een beetje. Ik ging toch altijd wel met plezier al was het soms ook hartstikke beu. Mijn stagebegeleider kon soms zo precies volgens de letter doen. Maar het voelt nog niet echt klaar ofzo. Bij vorige stages zat ik in gedachten 2 weken van tevoren al afscheid te nemen maar nu niet echt. Vindt zo raar.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je kijkt later wel met weemoed naar je stage terug
In 1917 hadden de Duitsers ook geen moeite met spuiten met giftige gassen over landerijenquote:
Is het erg wanneer ik 'm best matig vind?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In 1917 hadden de Duitsers ook geen moeite met spuiten met giftige gassen over landerijen
Ja, dat magquote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is het erg wanneer ik 'm best matig vind?
Ja, je hebt natuurlijk geen glazen bol nodig om te kunnen voorspellen dat dat nieuwe systeem niet gaat werken, waardoor niemand zich kan inschrijvenquote:De aanmelding voor vakken van het eerste semester van studiejaar 2011-2012 start voor studenten van de FGw op 20 juni. Je kunt je vanaf dat moment twee weken lang aanmelden voor de FGw-vakken, via het nieuwe studentinformatiesysteem SIS en niet meer via Studieweb.
De cd?!? Heb hem nog niet gehoord..quote:
Misschien omdat ik deze clip op een Philips Ambilight zag flikkerenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef Lithia het volgende:
Omdat zijn muziek awesome is.
Sowieso vissen die muziek maken.
Je kan niet zeggen, dat ze je niet waarschuwdequote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Lithia het volgende:
Jezus, ik schrok.
Ik was de hele tijd aan het denken hoe schattig dat kind was, kwam ineens dat epilepsieshit tevoorschijn.
Heerlijke beat wel.
Te onduidelijk man,quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen, dat ze je niet waarschuwde
Eerste 10 secondenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Te onduidelijk man, [ afbeelding ] te onduidelijk.
Dat valt wel mee. Dat andere is non-stop verschillende kleuren achter elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerste 10 seconden
helaas de clean versie...
So truee....quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
sowieso de introductie van nieuwe informatiesystemen. Waar dan ook
Dan moet je deze clip niet zien op een Ambilight televisiequote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Dat andere is non-stop verschillende kleuren achter elkaar.
Ik kreeg er zelfs hoofdpijn van.
ach, die shit is toch te duur voor mequote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet je deze clip niet zien op een Ambilight televisie
En terecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef jna het volgende:
Die clip van Kanye heeft ook een officiële waarschuwing omdat mensen er echt epileptische aanvallen van kregen.
Dat vermoeden had ik ook. Overigens lijkt mij deze clip ook niet echt Acid geschikt.. Bad tripquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef jna het volgende:
Die clip van Kanye heeft ook een officiële waarschuwing omdat mensen er echt epileptische aanvallen van kregen.
Wasting Lightquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De cd?!? Heb hem nog niet gehoord..
Ik schaam me diep
Je kijkt de verkeerde clipsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef PieterBas het volgende:
Waarom moet elke videoclip tegenwoordig met een 1 minuut lange intro beginnen
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Lithia het volgende:
Al mijn gegevens, al het werk wat ik de laatste paar maanden heb ingestoken, is verdwenen.
Mijn site.
Er ging iets mis met updaten. Na een nieuwe wordpress update, ging mijn site down. Mijn back-up kon het redden, alleen zit ik nog met het probleem dat ik niets kan installeren of updaten. Er bleek iets mis te gaan met de rechten ofzo. Het bleek dat mijn webhoster PHP geupdate heeft, waardoor de rechten vaag deden.quote:
Geen idee. Als je ze nodig hebt, zijn ze verdwenen.quote:
Ik heb ze niet nodig, alleen zegt iets in mij dat die twee de komende maanden niet meer zullen komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Als je ze nodig hebt, zijn ze verdwenen.
Piles leest wel alles mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb ze niet nodig, alleen zegt iets in mij dat die twee de komende maanden niet meer zullen komen.
Ik date wel met oudere mannen, maar ik heb ook mijn limieten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean was betrapt?![]()
Man rukt in Friese bushalte
Slaapse.quote:
*aantikt.quote:
Tijd voor een klein rukje dusquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Bravebart het volgende:
Kut AmsterdamDe trein had al 10 min. moeten vertrekken
Meh, dat waardeert de dame naast me vast nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |