Nja. Volbeat is denk ik ook nog een goede tweede/derde/vierde. Heb niet echt een stabiele top 5 ofzo, gewoon 5 beste bands met Metallica op 1quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
In jouw genre is er maar 1 band mogelijk zo ongeveer, dus zo moeilijk was het niet
Ajaxquote:
voetbalquote:
Niet voordat Roda iedereen gaat ownen!quote:
Hoiquote:
Ja, hij is koning en hij weet het. Die gast owned. Nog nooit zo'n showman meegemaaktquote:
Limburg zit in Duitsland, maar doet nog steeds mee voetballen in NL. Dat mag heul wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Roda ligt in Oostenrijk, dus kan nooit Nederlands kampioen worden
Ik snap die grap nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:46 schreef jna het volgende:
Zingen jullie ook altijd I want to break free tijdens het stofzuigen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:46 schreef jna het volgende:
Zingen jullie ook altijd I want to break free tijdens het stofzuigen?
dat stukje kwam pas ook terug in een college over "verkrachtingen" van het volkslied. Samen metquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef The_Dean het volgende:
Aan het einde word je eigen volkslied gedraaid.... GOD SAVE THE QUUUEEEEENNNN.
Hoe stoer is dat
Omdat ik zo'n medelijden met je heb zal ik geen grap terug maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen stofzuigen niet. Die wisselen motorblokken om in 't weekend.
Ik zat er ook aan te denken, maar kon me ook inhouden.quote:
slaapsequote:
Held.quote:
Meid, vertel mij wat, ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Lithia het volgende:
In hakken het huishouden doen.Dat is zelfmoord
Het leven is zo zwaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef jna het volgende:
[..]
Meid, vertel mij wat, ik weet er alles van
Dus je gaat toch stofzuigen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen draaien hun hand daar niet voor om.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef jna het volgende:
Ga maar wat drinken ja, dan val je vast als een motorblok in slaap
Idd, ik doe het altijd op steltenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen draaien hun hand daar niet voor om.
geef maar toe, eigenlijk ben je een dwerg. Maar omdat je altijd stelten onder hebt lijk je zo lang.quote:
Dat is mijn geheim jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:41 schreef jna het volgende:
[..]
geef maar toe, eigenlijk ben je een dwerg. Maar omdat je altijd stelten onder hebt lijk je zo lang.
quote:
ze schijnen daar een hoogleraar luctorren te hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]!!! Kunnen we geen minortje gaan doen daar? Zeevissen ofzo. Of garnalen pellen.
Ah, dus dat doet hij in z'n vrije uurtjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef jna het volgende:
[..]
ze schijnen daar een hoogleraar luctorren te hebben.
Die heb ik anders steeds hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef jna het volgende:
Ze hebben wel veel betaald want hij komt steeds terug, in tegenstelling tot de schaamlip ad
"onderzoek"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dus dat doet hij in z'n vrije uurtjesHij regelt natuurlijk massa's meisjes, die hij vervolgens beroepsmatig kan luctoren
![]()
ja jij gaat steeds met die stelten er op staan, daar moet je echt wat aan laten doenquote:
Colleges op kermissen zijn ook geen uitzondering hoorde ik. Maar mooi niet dat er ooit daadwerkelijk college is gegevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:56 schreef jna het volgende:
[..]
"onderzoek"
De colleges schijnen ook nooit op de aangegeven locatie te zijn. Staat iedereen daar weer voor een dichte deur. En dan dringt het langzaam tot ze door dat ze weer geluctord zijn. Door de meester
Ik ga blootsvoets bergen beklimmen, zodat m'n voeten daarna een stuk of 53 mm kleiner zijn geworden door afgevroren tenenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef jna het volgende:
[..]
ja jij gaat steeds met die stelten er op staan, daar moet je echt wat aan laten doen
welke schoenmaat heb je daarna dan? 47?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga blootsvoets bergen beklimmen, zodat m'n voeten daarna een stuk of 53 mm kleiner zijn geworden door afgevroren tenen
colleges geven ligt niet in z'n straatjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Colleges op kermissen zijn ook geen uitzondering hoorde ik. Maar mooi niet dat er ooit daadwerkelijk college is gegeven
Ik duim voor 46quote:
Nee en ook niet op z'n pleintje of in z'n treintjequote:
hebben ze treinen in Zeeland?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee en ook niet op z'n pleintje of in z'n treintje
Exact, daarom heb je ook geen bergbeklimmers met grote voeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:06 schreef jna het volgende:
[..]
je hebt ook geen keuze, want nu hebben ze geen bergschoenen in jouw maat
Ik geloof dat ze een boemeltje hebben van Goes naar Middelburg met 1 of 2 tussenstops?quote:
Janquote:
Mijn voorkeur heeft een Kia Picanto 1.2 CVVTquote:
Jij ook goedemorgen.quote:
Ja, geen wegenbelasting, voor zolang dat nog duurt. Autootje ziet er zowel van binnen als van buiten goed uit. Verbruik (het belangrijkste) is een stuk lager dan bij mijn huidige.quote:
Ze moeten ook betaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef The_Dean het volgende:
Maar er zijn toch leukere/mooiere belastingvrije auto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |