Je zag hem ook vaak heel lang met de bal spelen voordat hij (Djokovic) zijn service sloeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef wimderon het volgende:
Ik had trouwens de indruk dat er toch wat spanning op zat bij Djokovic. Federer wint em vooral omdat de service goed liep vandaag, dat zal zondag wel weer anders zijn en ik zie Nadal dan ook winnen, ik verwacht in 4.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, post even een pic van Schuurs als je wil.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Die had zijn pa ook altijd aan, vandaag niet
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt bij Djokovic wel mee, Murray daarentegen![]()
[ afbeelding ]
Tennis is all about matchups.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:20 schreef tennisboy het volgende:
Dat de meeste hier denken dat Nadal gaat winnen. Federer heeft verreweg het mooiste en het beste tennis laten zien.
Nadal loopt maar wat te kwakkelen.
Federer wint gewoon in 3!
Nadal is vooral bang voor Djokovic, dus die zal blij zijn dat hij Federer als tegenstander heeft. Ik geef Federer een kans als hij het niveau van vandaag haalt, maar ben ook bang dat het Nadal gaat worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:20 schreef tennisboy het volgende:
Dat de meeste hier denken dat Nadal gaat winnen. Federer heeft verreweg het mooiste en het beste tennis laten zien.
Nadal loopt maar wat te kwakkelen.
Federer wint gewoon in 3!
Djokovic ging voor de dope ook altijd teveel naast zijn schoenen lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef wimderon het volgende:
Ik had trouwens de indruk dat er toch wat spanning op zat bij Djokovic. Federer wint em vooral omdat de service goed liep vandaag, dat zal zondag wel weer anders zijn en ik zie Nadal dan ook winnen, ik verwacht in 4.
Episch, shirt met print van Djoko mét een shirt aan met een print van een vogel, legendarisch...quote:
ja hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Episch, shirt met print van Djoko mét een shirt aan met een print van een vogel, legendarisch...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
ja heDraken, haviken, Djoko koopt zijn kleren volgens mij ook op de markt
Ik hoop en bid dat je gelijk hebt. Zou misschien wel Federers grootste overwinning ooit zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
Ben benieuwd of Nadal er weer voor kiest om continu naar de backhand van God te gaan. Denk niet dat dat nog gaat werken, want zn backhand is 100x beter dan voorheen. Denk dat we zondag voor het eerst een huilende Nadal op de baan gaan zien.
Wat zal dat enig zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
Ben benieuwd of Nadal er weer voor kiest om continu naar de backhand van God te gaan. Denk niet dat dat nog gaat werken, want zn backhand is 100x beter dan voorheen. Denk dat we zondag voor het eerst een huilende Nadal op de baan gaan zien.
Welke voorbereiding gaat hij dan spelen? Of gaat hij achter in de tuin wat balletjes slaan met die bolle Marian Vajdaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic heeft zich ook direct afgemeld voor Queens.
Geen voorbereiding. Gewoon trainen op gras.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Welke voorbereiding gaat hij dan spelen? Of gaat hij achter in de tuin wat balletjes slaan met die bolle Marian Vajda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |