Wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef alors het volgende:
Lol ijskoningin Anna Wintour sprong zelf op en had haar zonnebril af, dat ik het mee mag maken
vrouwendingetjequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Wintourquote:
Dat wel, maar the Devil Wears Prada is gewoon een geniaal slechte filmquote:
Dus Nadal wintquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef BobW het volgende:
Volgens Betfair, 1.50 voor winst Nadal, 3.00 voor Federer.
Dat zal ieders verwachting wel zijn, net als dat Djokovic wint van Federer in de halve finale.quote:
Het was niet heel simpel voor Nadal hoor, Murray kreeg aardig wat kansen. Maar in vergelijking met de andere halve finale heb je gelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef theSummoner het volgende:
"Rafael Nadal heeft de finale van het grand slam-toernooi van Roland Garros bereikt. De titelverdediger bleef in een mooi gevecht tegen Andy Murray aan de goede kant van de score: 6-4, 7-5, 6-4."
Heeft de NOS-verslaggever dezelfde wedstrijd als ik gezien?
Was zeker wel een mooi gevecht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef theSummoner het volgende:
"Rafael Nadal heeft de finale van het grand slam-toernooi van Roland Garros bereikt. De titelverdediger bleef in een mooi gevecht tegen Andy Murray aan de goede kant van de score: 6-4, 7-5, 6-4."
Mwah, het was een beetje gemiddeld voor dit toernooi. En het verbleekte bij de wedstrijd die we net gezien hebben!quote:
De wedstrijd van net vond ik geen reet aan. Maar ik ben ook dik voor Djokovic.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje gemiddeld voor dit toernooi. En het verbleekte bij de wedstrijd die we net gezien hebben!
Federerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
De wedstrijd van net vond ik geen reet aan. Maar ik ben ook dik voor Djokovic.
Afgeschreven en dan zo winnen. Dat maakt het zo mooi.quote:
Hoezo? Daar hebben we er net vier van gehad...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:57 schreef chufi het volgende:
Stiekum hoopte ik toch op een Nadal - Djokovic finale
sowieso is het grandslamtoernooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef theSummoner het volgende:
So? Ik had ook liever gezien dat Djokovic 6-7 3-6 6-3 7-6 9-7 had gewonnen, maar dan kan het nog wel een mooie wedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
De wedstrijd van net vond ik geen reet aan. Maar ik ben ook dik voor Djokovic.
4equote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:55 schreef Nober het volgende:
Eerste ontmoeting tussen Nadal en Federer in 2011?
3equote:
+ http://en.wikipedia.org/w(...)_Tennis_Championshipquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
3e
ear Tournament & City Surface Round Winner & Score
2011 ATP World Tour Masters 1000 Madrid
Spain Clay S Nadal, Rafael
5-7, 6-1, 6-3 Stats
2011 ATP World Tour Masters 1000 Miami
FL, U.S.A. Hard S Nadal, Rafael
6-3, 6-2 Stats
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:00 schreef Chriz1k het volgende:
Geweldig! De eerste set was misschien wel van het hoogste niveau dat ik ooit heb gezien.
Laat hem alsjeblieft van Nadal winnen, meer vraag ik dit seizoen niet.
Ze zijn ook niet meer te koop in z'n shopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef alors het volgende:
Waar zijn trouwens zijn epische drakenshirts?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, post even een pic van Schuurs als je wil.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:37 schreef Szura het volgende:
Was er al gemeld dat Schuurs de finale in het meisjesdubbel speelt morgen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet meer te koop in z'n shop
http://family-sport.com/p(...)919fc989297b3226f8ba
Valt bij Djokovic wel mee, Murray daarentegenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste niet zo'n fitnesstorso als Nadal en Djoko
Die had zijn pa ook altijd aan, vandaag nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef Chriz1k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komt wel aardig in de buurt.
Dat is alleen maar verwarrend. Met wie speelt ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, post even een pic van Schuurs als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |