Precies. Fed houdt wel van een natte baan tegen rafaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klinkt als voordelig voor Federer, omdat de ballen dan minder doorkomen lijkt me.
Nadal heeft records te evenaren op deze Roland Garros. Voor Federer is het natuurlijk mooi als ie wint, maar dat is dan een bonus, totaal onverwacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:10 schreef Niox het volgende:
[..]
Nadal heeft op RG tegen Federer helemaal niks meer te bewijzen. Federer alles.
Ik zie een vochtige en tragere baan overigens vooral als een voordeel voor Nadal. Die is in de langere rally's gewoon beter.
Ook zal Federers service opnieuw erg belangrijk zijn, en ballen die minder doorkomen helpen daar niet echt aan.
Nog genoeg tijd daarvoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, je verwacht onderhand toch wel een choke ofzo.
Dank.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Susi het volgende:
Het zou tof zijn als Schiavone nu terugbreekt
Dat kon inderdaad nooit haar bedoeling geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Norrage het volgende:
Tegen Kim op de AO was ze ook ongemeend goed! Ze is niet zon finale faler gelukkig
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet. Trage natte omstandigheden zijn in het voordeel van fed, minder spin in de forehands. Kijk maar naar rafa zijn gematigde succes in bv Hamburg. Iedereen zegt altijd dat traag gravel goed is voor rafa, maar integendeel
Een WTA'er die mentaal niet zwak is, ze bestaan ook nog naast de Williams zusjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Italiaanse is mentaal ijzersterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |