in de onderbroek of een klem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef BobW het volgende:
Hoe blijven die ballen altijd zo goed zitten onder dat rokje?
Dat denk ik zelf ook. Hij kan met veel minder druk spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer zich hier aan zal optrekken, [...]
Zichzelf teveel druk op leggen is het grootste gevaar voor Federer denk ik. Hij zal het niveau van de wedstrijden tegen Djokivic en Tipsarevic moeten halen om een kans te maken, en om dat te bereiken zal hij vrijuit moeten spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
- Dat hij het al een keer heeft gewonnen waardoor de druk minder groot is?
En dat burgerlijke wijf ging er niet op inquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:01 schreef BobW het volgende:
![]()
Marcella Mesker: "Forza Francesco, uh Francesca." (staat op t-shirt in publiek)
Jan Siemerink: "Ik begrijp de verwarring."
quote:
Ja, laten we het hopen. Ik spring morgen echt van blijdschap van mijn balkon als Federer wint.quote:Vooral die laatste. Vorige keren toen hij roemloos ten onder ging tegen rafa had ie die RG titel nog niet, en dus die gigantische druk. Nu is dat niet. Erg spannend! Hoewel fed geniaal was gister is hij toch ook wel iets minder dan vroeger maar rafa ook dus, kan een klassieker worden!
Je woont hopelijk niet hoger dan 1 hoog. Kom op Federerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, laten we het hopen. Ik spring morgen echt van blijdschap van mijn balkon als Federer wint.
Is dat gevaar voor Nadal niet groter dan voor Federer? Nadal is de favoriet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Niox het volgende:
[..]
Zichzelf teveel druk op leggen is het grootste gevaar voor Federer denk ik. Hij zal het niveau van de wedstrijden tegen Djokivic en Tipsarevic moeten halen om een kans te maken, en om dat te bereiken zal hij vrijuit moeten spelen.
Warm en droog?quote:De weersverwachting van morgen is overigens in het voordeel van Nadal.
Ik woon op de achtste meneertje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Je woont hopelijk niet hoger dan 1 hoog. Kom op Federer
Dat klinkt als voordelig voor Federer, omdat de ballen dan minder doorkomen lijkt me.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen overigens wel matig weer.
Koeler, grote kans op regen, hoge luchtvochtigheid, bewolkt. Ik weet niet hoe het met de wind zit.
Nadal heeft op RG tegen Federer helemaal niks meer te bewijzen. Federer alles.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat gevaar voor Nadal niet groter dan voor Federer? Nadal is de favoriet.
[..]
Warm en droog?
Niet. Trage natte omstandigheden zijn in het voordeel van fed, minder spin in de forehands. Kijk maar naar rafa zijn gematigde succes in bv Hamburg. Iedereen zegt altijd dat traag gravel goed is voor rafa, maar integendeelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Niox het volgende:
[..]
Zichzelf teveel druk op leggen is het grootste gevaar voor Federer denk ik. Hij zal het niveau van de wedstrijden tegen Djokivic en Tipsarevic moeten halen om een kans te maken, en om dat te bereiken zal hij vrijuit moeten spelen.
De weersverwachting van morgen is overigens in het voordeel van Nadal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |