Interssant! Vooral die laatste. Vorige keren toen hij roemloos ten onder ging tegen rafa had ie die RG titel nog niet, en dus die gigantische druk. Nu is dat niet. Erg spannend! Hoewel fed geniaal was gister is hij toch ook wel iets minder dan vroeger maar rafa ook dus, kan een klassieker worden!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het kunnen dat het voor Federer morgen een voordeel is dat:
- Nadal zich toch kwetsbaarder voelt op gravel dan anders?
- Die nieuwe Babolatballen minder hoog opkomen waardoor Federer vooral op zijn backhandkant minder in de verdrukking komt? en vooral
- Dat hij het al een keer heeft gewonnen waardoor de druk minder groot is?
Als ik kijk is het naar Sporza.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:48 schreef Eenskijken het volgende:
Kijken julle trouwens naar NOS 1 of België 1? Vind het belgisch commentaar veel beter eigenlijk..
De Belg idd, vanwege het commentaar. Alleen jammer het niet in HD is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:48 schreef Eenskijken het volgende:
Kijken julle trouwens naar NOS 1 of België 1? Vind het belgisch commentaar veel beter eigenlijk..
Gister konden de mannen er ook wat van hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Safin
Geen laag niveau en slechts één break in de volledige eerste set, het is wel eens anders in het damestennis.
in de onderbroek of een klem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef BobW het volgende:
Hoe blijven die ballen altijd zo goed zitten onder dat rokje?
Dat denk ik zelf ook. Hij kan met veel minder druk spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer zich hier aan zal optrekken, [...]
Zichzelf teveel druk op leggen is het grootste gevaar voor Federer denk ik. Hij zal het niveau van de wedstrijden tegen Djokivic en Tipsarevic moeten halen om een kans te maken, en om dat te bereiken zal hij vrijuit moeten spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
- Dat hij het al een keer heeft gewonnen waardoor de druk minder groot is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |