Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ze naar het publiek werd gebracht vorige week was er vrij weinig van te zien iig
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:07 schreef CantFazeMe het volgende:
O kut. Ben wat laat sorry en vorige week was ik banned.
Wendy wordt met de week irritanter. En ze was tien jaar gelden al irritant, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
"ze is gewoon sjenuwochtig" Oh wendy en haar stemmetjes
Goed planquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga een jointje opsteken![]()
Dus als ik rare dingen ga zeggen weten jullie what's up
Ja maar de schouders gaan wel omlaag zodra het liedje klaar isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ze naar het publiek werd gebracht vorige week was er vrij weinig van te zien iig
Straks krijgen we Chantal, ook ons toppertjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy wordt met de week irritanter. En ze was tien jaar gelden al irritant, kun je nagaan.
k geloof ook wel dat ze onzeker zal zijn, maar als je dat telkens te horen krijgt zal het ook niet veel helpen denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar de schouders gaan wel omlaag zodra het liedje klaar is![]()
En ze werken met haar de hele week, dan zal ze ook wel zo zijn anders merken ze het niet op.
Hope so!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Adlicious zometeenHopelijk zijn ze in vorm.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks krijgen we Chantal, ook ons toppertje
Ik zei eerder vandaag in een ander topic dat er hier zoveel mensen chantal-liefhebber zijn, ze komt bij Peter vd Vorst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |