Meh, best okay maar lang niet zo goed als Moon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
Heeft iemand Source Code al gezien en is het wat?
En?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu weet ik welke film ik morgen ga kijken
Waar haal jij dan de wat obscure films vandaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb nul films op mijn computer staan.
Ik heb 2 x 1 terrabyte schijven vol met (HD) films. Ik gok dat ik er rond de 150 heb.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb nul films op mijn computer staan.
Battleship Potemkin ligt bij de Bijenkorf (iig in Arnhem) tussen de classics ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar haal jij dan de wat obscure films vandaan?
Er zijn zat oudere films die ik wil zien, maar nooit in de winkel zie liggen.
(Battleship Potemkin en dat soort films.)
Wat neemt dat veel digitale ruimte in beslag. Ik maak in mijn leven nog geen terrabyte vol.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb 2 x 1 terrabyte schijven vol met (HD) films. Ik gok dat ik er rond de 150 heb.
Oeh, gaaf. Duur?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef picodealion het volgende:
Battleship Potemkin ligt bij de Bijenkorf (iig in Arnhem) tussen de classics ofzo.
Neuh, 9 euro geloof ik. Ze hebben er wel meer oude classics. Een boel Bergmann's, Hitchcocks, heb er laatst een paar films met James Stewart en Cary Grant gekocht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat neemt dat veel digitale ruimte in beslag. Ik maak in mijn leven nog geen terrabyte vol.
Daarentegen heb ik eenzelfde hoeveelheid of meer aan fysieke dvd's hier liggen, waarvan meer dan de helft in de kelder ligt vanwege ruimtegebrek. Als ik ga verhuizen wil ik ze in Bennokasten zetten.
[..]
Oeh, gaaf. Duur?
Ik koop dan niet graag tweedehands, je weet maar nooit of er krassen op zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Maar er zijn inderdaad zat films die gewoon lastig te vinden zijn. Amazon heeft meestal wel weer een boel obscure dingen. Laatst nog Introducing... Janet! gekocht, de eerste film met Jim Carrey. Nergens anders te vinden, maar een of andere gast op Amazon had 'm op dvd.
Hmm ja, dat doe ik ook alleen maar als ze nieuw moeilijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik koop dan niet graag tweedehands, je weet maar nooit of er krassen op zitten.
En wanneer zijn de Doldwaze Dagen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Neuh, 9 euro geloof ik. Ze hebben er wel meer oude classics. Een boel Bergmann's, Hitchcocks, heb er laatst een paar films met James Stewart en Cary Grant gekocht.
Om de een of andere reden dacht ik dat jij in (de buurt van) Arnhem woonde? En geen flauw benul, ik dacht pas in het najaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wanneer zijn de Doldwaze Dagen?![]()
Toch wel jammer dat hier geen Bijenkorf is.
De betere videotheek, als het op huren aan komt. Voorheen in de Cinematheek in Nijmegen, tegenwoordig de Bibliotheek in Den Haag. Potemkin heb ik bij de Cinematheek gehuurd (destijds op video, de volgende keer dat ik er kwam was-ie op dvd beschikbaar, dat overkwam me daar wel vaker).quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar haal jij dan de wat obscure films vandaan?
Er zijn zat oudere films die ik wil zien, maar nooit in de winkel zie liggen.
(Battleship Potemkin en dat soort films.)
Bij de Boudisque wel beschikbaar voor een schappelijke prijs. Geen Nederlandse versie, maar IMPORT films hebben eigenlijk altijd ook een Engelse ondertiteling (desnoods voor doven/slechthorenden).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik ben nu ook al een tijdje op zoek naar Double Indemnity. Volgens mij is die film nooit in Nederland uitgekomen, omdat ik 'm nergens zie. Een dvd met Engelse ondertiteling is ook nauwelijks verkrijgbaar. Toch vreemd bij zo'n bekende film, want hierdoor heb ik 'm tot mijn grote spijt nog nooit gezien
Heb het idee dat ik 'm inderdaad ken, maar weet niet waarvan. Heb bovendien geen tijd. Wel een leuk shot trouwens, dat eerste.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef picodealion het volgende:
Jongens even opletten in de trivia, deze hebben jullie vast wel gezien.
Exact.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef picodealion het volgende:
Dat heb ik ook veel liever dan Nederlands eigenlijk. Ik heb hier "Wilde Aardbeiden" en "Het Zevende Zegel" liggen. Zo hadden ze Potemkin ook "Slagschip Potjomkin" ofzo genoemd... doe mij dan maar de import.
Tsja, 12 euro vind ik eigenlijk niet echt een schappelijke prijsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bij de Boudisque wel beschikbaar voor een schappelijke prijs. Geen Nederlandse versie, maar IMPORT films hebben eigenlijk altijd ook een Engelse ondertiteling (desnoods voor doven/slechthorenden).
Geef me een maandquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat neemt dat veel digitale ruimte in beslag. Ik maak in mijn leven nog geen terrabyte vol.
Klopt, maar even op en neer doe ik toch niet zo gauw. Weinig tijd, zin en geld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef picodealion het volgende:
Om de een of andere reden dacht ik dat jij in (de buurt van) Arnhem woonde? En geen flauw benul, ik dacht pas in het najaar.
Huren doe ik niet vanwege krassen en het tarief vind ik relatief hoog. Daarom dus ook geen Criterions; te veel geld voor hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef Gillingham het volgende:
De vraag is dus een beetje of je de film enkel wilt kijken, of ook wilt kopen.
Mijn eerstvolgende vakantie wordt óf Amerika, óf Azië, maar Taiwan staat toch niet op de lijst.quote:Edit: ik vergeet nog een filmarchief van een universiteit in Taiwan waar ik aardig wat gezien heb, maar daar heb jij natuurlijk geen snars aan.![]()
VS, Japan, Canada, India, Thailand e.d. zou ik zelf ook hoger hebben staan hoor. Zonder verdere voorkennis in ieder geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar even op en neer doe ik toch niet zo gauw. Weinig tijd, zin en geld.
[..]
Huren doe ik niet vanwege krassen en het tarief vind ik relatief hoog. Daarom dus ook geen Criterions; te veel geld voor hetzelfde verhaal.
Maar Boudisque en ook Play.com zijn wel goede opties.
[..]
Mijn eerstvolgende vakantie wordt óf Amerika, óf Azië, maar Taiwan staat toch niet op de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |