Sympathiek van je dat je het tóch doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
Ik ga trouwens niet wéér opstarten. Wie komt er met een leuke vraag?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef picodealion het volgende:
De rest van m'n shots:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is toch wel heel erg de oude, lijkt me.
Ik denk dat zijn boosheid geen woorden kentquote:
Das dan duidelijke taalquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn boosheid geen woorden kent
Op naar Cargo dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Dopekoe het volgende:
Vorige week Pandorum gezien maar vond hem eigenlijk wat tegenvallen....
Heb hem ook niet afgezien...
Sorry. Ik doe pas weer mee als ik wat minder druk ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef The_Substitute het volgende:
Internet op Shaolin's werk weer uitgevallen?
Dark side of the moon wordt bioscoop voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Op naar Cargo dan maarThe Dark Side of the Moon zou je ook nog kunnen proberen.
Dat is Dark of the Moon dopekoequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dark side of the moon wordt bioscoop voor mij
Je doet het er gewoon om he....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is Dark of the Moon dopekoeIk bedoel de sci-fi/horror The Dark Side of the Moon.
Ik wou het er nog bij typen, maar ik dacht dat zal hij wel door hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om he....
Eerst met Cargo nu met the darkside of the moon
nog net hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou het er nog bij typen, maar ik dacht dat zal hij wel door hebben
Hoe is die film? Op imdb heeft hij maar een 5.2, of is dat onterechtquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is Dark of the Moon dopekoeIk bedoel de sci-fi/horror The Dark Side of the Moon.
Het is een transformers film, natuurlijk is dat onterecht. Die horen niet boven een 3 te scoren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is die film? Op imdb heeft hij maar een 5.2, of is dat onterecht
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is een transformers film, natuurlijk is dat onterecht. Die horen niet boven een 3 te scoren.
Die ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Pico is in verwarring met Transformers: Dark of the Moon
Nu weet ik welke film ik morgen ga kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg leuk. Eerste uur kijkt lekker luchtig weg maar daarna wordt 't nog best interessant.
Tja imdb... Ik ben niet bepaald de gemiddelde imdb filmkijkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is die film? Op imdb heeft hij maar een 5.2, of is dat onterecht
Nope, alleen net als dopekoe submappen voor de films zelf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:54 schreef hornage het volgende:
Maar heb je dan submappen met alle letters van het alfabet?
Ik ook inderdaad. Als je de films zelf allemaal in 1 map hebt gaat hij na enkele honderden gb's wel lastig doen. Met elke film in zijn eigen map gaat dat prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope, alleen net als dopekoe submappen voor de films zelf.
Bedoel je niet Kagemusha en Armageddon?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb laatst nog een boel van m'n minder mainstream dvd's zitten rippen om een ratio op te bouwen op karagarga en cinemageddon. Leuk, die private torrent trackers maar je moet de eerste weken zo ontzettend je best doen niet meteen een ratio van 0,1 op te lopen en gebanned te worden.
Dat gebeurde mij op karagarga. Ik vertik het om dingen te uploaden, dat vind ik dan weer te ver gaan (ja, lekker hypocriet ja).quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb laatst nog een boel van m'n minder mainstream dvd's zitten rippen om een ratio op te bouwen op karagarga en cinemageddon. Leuk, die private torrent trackers maar je moet de eerste weken zo ontzettend je best doen niet meteen een ratio van 0,1 op te lopen en gebanned te worden.
Nee, dit zijn torrentsites.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedoel je niet Kagemusha en Armageddon?
Ach, zolang je seedt is er niks aan de hand, maar ik vind een dvd'tje rippen net zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij op karagarga. Ik vertik het om dingen te uploaden, dat vind ik dan weer te ver gaan (ja, lekker hypocriet ja).
Profiteur.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij op karagarga. Ik vertik het om dingen te uploaden, dat vind ik dan weer te ver gaan (ja, lekker hypocriet ja).
Dat begrijp ik pico.quote:
In dat geval, nee ik bedoel niet die twee namen. Ik bedoelde precies wat ik typte,quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Profiteur.
Uploaden is wel 'illegaler' inderdaad.
[..]
Dat begrijp ik pico.
Het was dan ook een grapje. Never mind.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
In dat geval, nee ik bedoel niet die twee namen. Ik bedoelde precies wat ik typte,.
Daar ben ik me heel goed bewust van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef hornage het volgende:
Tsss, je maakt het netwerk kapot zo![]()
Door seeders bestaat de hele mogelijkheid van films downloaden....
Ging blijkbaar geheel langs me heenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje. Never mind.
Daar zitten echt pareltjes tussen inderdaad. Gisteren nog Robo Vampires gedownload:quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Seeden doe ik bij al het bekende spul alleen om niet gebanned te worden
Alleen bij cinemageddon seed ik veel, maar dat zijn allemaal veel obscuurdere films waarvan ik vind dat ze best wel wat beschikbaarder mogen zijn.
Jij gaat te serieus in op grapjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren die onlangs nog te hebben gekeken?
Dit was een countergrapjequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij gaat te serieus in op grapjes.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ging blijkbaar geheel langs me heen.
Ben helaas even aan het begin van seizoen vier blijven steken. Maar het komt er vast wel weer eens van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef picodealion het volgende:
Heb je The Wire al afgezien trouwens?
Niet gezien. Wil 'm nog wel zien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
Heeft iemand Source Code al gezien en is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |