quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is een transformers film, natuurlijk is dat onterecht. Die horen niet boven een 3 te scoren.
Die ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Pico is in verwarring met Transformers: Dark of the Moon
Nu weet ik welke film ik morgen ga kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg leuk. Eerste uur kijkt lekker luchtig weg maar daarna wordt 't nog best interessant.
Tja imdb... Ik ben niet bepaald de gemiddelde imdb filmkijkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is die film? Op imdb heeft hij maar een 5.2, of is dat onterecht
Nope, alleen net als dopekoe submappen voor de films zelf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:54 schreef hornage het volgende:
Maar heb je dan submappen met alle letters van het alfabet?
Ik ook inderdaad. Als je de films zelf allemaal in 1 map hebt gaat hij na enkele honderden gb's wel lastig doen. Met elke film in zijn eigen map gaat dat prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope, alleen net als dopekoe submappen voor de films zelf.
Bedoel je niet Kagemusha en Armageddon?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb laatst nog een boel van m'n minder mainstream dvd's zitten rippen om een ratio op te bouwen op karagarga en cinemageddon. Leuk, die private torrent trackers maar je moet de eerste weken zo ontzettend je best doen niet meteen een ratio van 0,1 op te lopen en gebanned te worden.
Dat gebeurde mij op karagarga. Ik vertik het om dingen te uploaden, dat vind ik dan weer te ver gaan (ja, lekker hypocriet ja).quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef picodealion het volgende:
Ik heb laatst nog een boel van m'n minder mainstream dvd's zitten rippen om een ratio op te bouwen op karagarga en cinemageddon. Leuk, die private torrent trackers maar je moet de eerste weken zo ontzettend je best doen niet meteen een ratio van 0,1 op te lopen en gebanned te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |