Nu ik er zo over nadenk realiseer ik mij dat ik eigenlijk helemaal geen echte dromen meer heb, afgezien van een paar leuke dingen die ik zou willen doen is er voor mij niets in het leven.....mischien dat ik daarom ook de bewondering heb voor mensen die echt gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef eriksd het volgende:
Mijn stiekeme droom is dat ik later met dit nummer aan naar huis rijd met een leuk gezin dat wacht.
Ja, lekker kleinburgerlijk.
Aha, dus er ís wel een aspect: je knie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou nu momenteel niet weten waarvan. Op mijn knie na dan.
Zo ervaren ben jij nu ook weer niet, 9 jaar oudere man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo is het maar net menneke!!! Lekker jong en onervaren blijven houdt je tenminste gelukkig.
Een ongelukje mee gehad. Maar als de mijn enigste obstakel is ben ik tevreden gelukkig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Aha, dus er ís wel een aspect: je knie.
Wat is er met je knie?
Gelukkig zijn en/of geluk nastreven heeft er ook mee te maken dat jij op je 80e probleemloos - zonder gezondheidskwalen te hebben - door het leven kunt huppelen.En daar kan je nu al aan werken.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo ervaren ben jij nu ook weer niet, 9 jaar oudere man.
Heb er vrede mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Een ongelukje mee gehad. Maar als de mijn enigste obstakel is ben ik tevreden gelukkig.
Vrijheid is het grootste goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen gezin, maar wel volledige vrijheid, dat maakt mij gelukkig.
Krijgen we dit gezeur weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vrijheid is het grootste goed.
En vrijheid van het individu wordt gewaarborgd door rechts
Door ze te dwingen een matras te delen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik had eerlijk verwacht dat er iets zou komen van dat je vrijheid zou kunnen kopen, of dat de vrije markt ervoor zou zorgen.quote:
Scherpe constatering.quote:
Nee, dat dwingen we ze niet.quote:
Robots waarborgen vrijheid, dat had ik verwachtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had eerlijk verwacht dat er iets zou komen van dat je vrijheid zou kunnen kopen, of dat de vrije markt ervoor zou zorgen.
Ben dus een beetje teleurgesteld in ZW.
Dat is toch wel heel fideel van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat dwingen we ze niet.
Het mag ook een krant of een doos zijn.
Maar wél Engelssprekende robots, want met een andere taal kun je niet gelukkig worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Robots waarborgen vrijheid, dat had ik verwacht
Niet als rechts bijvoorbeeld gaat bepalen dat je geen hoofddoekje mag dragen, dan ben je beter uit met linksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |