Er moet nog een mooi topic komen over de presidentsverkiezingen in de VSquote:
Daar begon het al mee, opgekomen door die aandachtstrekker van een Armstrongquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, zonde eigenlijk. Twitter is een mooi innovatief concept, maar het wordt nu gekaapt door dergelijke lieden die jij aanhaalt.
Veelal studenten, en anderzijds managers e.d. maar die zijn allemaal vrij lijkt het wel of gaan naar concerten e.d.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zitten je vrienden allemaal in de sociale sector (of journalistiek) dan?
Doe wat je wenst, bier en tieten ofzo dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
Eens.
Maar doe eens een nieuw plaatje in de OP.
Zo beter?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
Eens.
Maar doe eens een nieuw plaatje in de OP.
Niks tegen mensen met weinig vriendenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Tja VS, je vriendjes van POL kunnen je niet elke week gezelschap komen houden.
Te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe wat je wenst, bier en tieten ofzo dus.
Raar. Wij worden nog steeds gebeld even snel "dit & dat" te regelen voor aankomende maandag. En zo te horen bellen ze niet vanuit een cafe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veelal studenten, en anderzijds managers e.d. maar die zijn allemaal vrij lijkt het wel of gaan naar concerten e.d.
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Niks tegen mensen met weinig vrienden
Wees niet getreurd, ik kom nog wel keer op bezoek in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef eriksd het volgende:
Tja VS, je vriendjes van POL kunnen je niet elke week gezelschap komen houden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.
Dat hadden we toch al min of meer afgesproken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, ik kom nog wel keer op bezoek in Amsterdam.
De nieuwe tactiek om links aan te vallen bespreken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, ik kom nog wel keer op bezoek in Amsterdam.
Dat zal wel, blijkbaar hebben we niet dezelfde vriendengroep.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Raar. Wij worden nog steeds gebeld even snel "dit & dat" te regelen voor aankomende maandag. En zo te horen bellen ze niet vanuit een cafe.
Ja ja, nog precies een week en ik zit in het vliegtuig richting tha Caribbean.quote:
Volgende week om deze tijd lig ik zo als George in die clip in een zwembad in Portugalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, nog precies een week en ik zit in het vliegtuig richting tha Caribbean.
*Jaloers*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, nog precies een week en ik zit in het vliegtuig richting tha Caribbean.
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef du_ke het volgende:
Daar begon het al mee, opgekomen door die aandachtstrekker van een Armstrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |