Keizerswens, door mijn ouders vervolmaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Koningswens.... hier succesvol uitgevoerd.
Scherpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, gewoon bij de adoptie eerst een jongen aangeven, dan een meisje.
Overigens heb ik geen problemen met mijn ego, anders zou ik wel andere mensen op hun vermeende penisgrootte aanspreken.quote:
Ja, wat de neuk moet ik met dat serieuze gedoe van betyar aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zit nu met een vermaakte gezichtsuitdrukking dit te lezen
Chinezen leren ook al Engels, moet ook wel in een globaliserende wereldquote:
Lastig, lastigquote:
Ik vind fok bij tijd en wijlen nog best een nuttige tijdsbesteding eigenlijk.quote:
Wat zijn minste mensen? Geluk houd voor mij in:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan mag je jezelf een erg "gelukkig" man prijzen, want dat is slechts de minste mensen gegund.
Maar dat kan iedereen veroorloven. Betekent het dan dat je gelukkig bent?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat zijn minste mensen? Geluk houd voor mij in:
- Een gezinnetje
- Een huis
- Gezondheid
- Vrienden
- Een baan.
- Gelukkige mensen om me heen, mensen die lachend door het leven gaan.
Dat maakt mij gelukkig
Fok helpt mij wel als ik in een dip zit, want als ik weer zie wat voor randdebielen er in de wereld rondlopen denk ik er aan dat ik het gelukkig niet helemaal zo slecht getroffen heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind fok bij tijd en wijlen nog best een nuttige tijdsbesteding eigenlijk.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar dat kan iedereen veroorloven. Betekent het dan dat je gelukkig bent?
Daarvoor ga ik naar R&P. Maar de alternatieve meningen en opvattingen in POL vind ik best verrijkend. Zal wel een enorme softie zijn nu, maargoed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fok helpt mij wel als ik in een dip zit, want als ik weer zie wat voor randdebielen er in de wereld rondlopen denk ik er aan dat ik het gelukkig niet helemaal zo slecht getroffen heb.
Ah, jij koopt dus je vrienden en een gezin.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oke, je bent gelukkig. Maar kan je ook gelukkiger worden?quote:
Vrienden zijn duur tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, jij koopt dus je vrienden en een gezin.
Dat zegt weer genoeg over jouw uit.
Dat ja. Alhoewel vrolijke mensen en mensen met gevoel voor humor momenteel het belangrijkste voor mij zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat zijn minste mensen? Geluk houd voor mij in:
- Een gezinnetje
- Een huis
- Gezondheid
- Vrienden
- Een baan.
- Gelukkige mensen om me heen, mensen die lachend door het leven gaan.
Dat maakt mij gelukkig
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ah, jij koopt dus je vrienden en een gezin.
Dat zegt weer genoeg over jouw uit.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je dat nou weer vandaan, meneer de wapenexpert?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik nou nog gelukkiger van zou moeten worden.... Een nieuwe knie misschien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oke, je bent gelukkig. Maar kan je ook gelukkiger worden?
Ik bedoel, er is geen begrenzing aan geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |