Prachtig jachtgeweer en handgun lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vuurwapens uiteraard, als onderstaande wapens in de kast staan hoor je mij niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk een aantal verschillende kalibers bij elkaar.
Ik ben zwangerquote:
Ik vermoedde al zoiets.quote:
Jij hebt vast een heel klein piemeltje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vuurwapens uiteraard, als onderstaande wapens in de kast staan hoor je mij niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk een aantal verschillende kalibers bij elkaar.
Van VS.quote:
Voor alle wapens daar kan je gewoon een verlof krijgen in Nederland, staan bij een legale handelaar in Arnhem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prachtig jachtgeweer en handgun lijkt me voldoende.
Snipers en volautomatisch is leuk als het je baan is en je professional hitman bent, maar anders is het alleen maar lastig om daar vergunningen voor te krijgen.
Dat is ook de reden waarom ik veel met grote auto's rijdt, met mijn bumpersticker: "Pas op, kleine piemel aan boord".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt vast een heel klein piemeltje.
quote:
Ik zit nu met een vermaakte gezichtsuitdrukking dit te lezenquote:
Koningswens.... hier succesvol uitgevoerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef eriksd het volgende:
Later zou ik wel een zoon en dochter willen.
Nog tips?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Koningswens.... hier succesvol uitgevoerd.
Dan mag je jezelf een erg "gelukkig" man prijzen, want dat is slechts de minste mensen gegund.quote:
Makes sense.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik veel met grote auto's rijdt, met mijn bumpersticker: "Pas op, kleine piemel aan boord".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |