Of op netlog.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terechte klacht. Nog erger zijn mensen die dit op Hyves doen.
Mensen die daar serieus op ingaan.quote:
Lul niet zo stom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef BBUURRPP het volgende:
Ik doe ook alles in het Engels op Facebook. Dat komt omdat zeker 3/4 deel van mijn vrienden uit het buitenland komt (Spanje, Brasil, Engeland, Amerika en Indonesië).
DUS.
En ik hou niet van Nederlands typen, daar moet ik eerlijk gezegd nog meer moeite voor doen dan engels, ben namelijk niet in NL opgegroeid.
quote:
quote:
Je bent achtergesteld bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef BBUURRPP het volgende:
Ik doe ook alles in het Engels op Facebook. Dat komt omdat zeker 3/4 deel van mijn vrienden uit het buitenland komt (Spanje, Brasil, Engeland, Amerika en Indonesië).
DUS.
En ik hou niet van Nederlands typen, daar moet ik eerlijk gezegd nog meer moeite voor doen dan engels, ben namelijk niet in NL opgegroeid.
3/4 deel komt. Niks mis meequote:
Alles. Ik heb stomme verhalen gelezen, maar deze is wel het meest stupidiest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is er zo stom aan het verhaal van BBUURRPP ?
Ja ik erger me echt dood aan zulke mensen. Als ik zoiets zie, sluit ik m'n pc af, ren naar bed en huil mezelf in slaap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of mensen die bij talen 'Nederlands, Engels, Frans en Duits' zetten terwijl ze die laatste twee slechts één jaar op de middelbare school hebben gehad
Ik zal nog eens aan je denken terwijl ik m'n status verander gebruikmakende van Britse spelling zodat m'n Sloveense, Britse en Thaise toehoordertjes ook een beetje kunnen volgen wat er in m'n leven aan de gang is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
Veramerikanisering heet dat.
Nederlanders schamen zich steeds meer voor hun landje. En Amerika is stoer, dus doen ze dat maar na.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Stuurver het volgende:
TS is kwaad omdat hij niet is uitgenodigd voor de barbecue
Where have you it over man, mine English is perfect.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog erger zijn mensen die Engels gebruiken terwijl ze het grammaticaal niet beheersen
Oh god, wat voelt meneer zich aangevallen en wil even laten zijn dat hij 1 op de 100 is die wel gerechtvaardigd Duits/Frans bij talen zou mogen invullen als hij FB zou hebben. Poeh poeh. Goed dat je het even post.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik spreek het anders dagelijks (Frans, Engels en Duits) naast Nederlands en heb er ook geen 'graad' in (en ook maar 2 jaar gevolgd)..... mag ik het bij aanschaf van een eventueel profiel op Facebook dan wel invullen?
quote:Op zondag 5 juni 2011 03:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit inderdaad.
Toevallig hebben ze tussen de 100 vrienden 2 Duitsers, dus dan MOET alles in het Engels natuurlijk, stel je toch eens voor dat die 2 mensen niet zouden begrijpen wat voor onzinnige shit je zo graag wil delen.
Ik heb je een reactie gegeven in je eigen topic.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Merkie het volgende:
Nederlanders die Engels met elkaar praten op Facebook
Evolueren is iets anders dan laten verdwijnen doordat anderen het interessant vinden om buitenlandse woorden te gebruiken voor zaken waar we gewoon goede Nederlandse woorden voor hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
niet snappen dat de taal evolueert
omdat facebook internationaal is misschienż Meerdendeel van de mensen die ik op fb heb komt uit het buitenland. Want daar is facebook immers voor gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Waar de fuck slaat dat op?
Je bent een Nederlander, waarschijnlijk is 99% van je Facebookvrienden ook gewoon Nederlandstalig, maar toch maak je je statusupdates in het Engels
"Back from school, now having a sandwich"
"Nice weather today, how about a bbq tonight?"
Echt, wat bezielt deze mensen?
omdat facebook internationaal is. Heel de wereld kan er gebruik van maken daar waar hyves alleen in NL is.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:09 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is hyves nu verlaten door iedereen? waarom ging iedereen opeens naar facebook?
Omdat hyves voor paupers of kids isquote:Op maandag 6 juni 2011 10:09 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is hyves nu verlaten door iedereen? waarom ging iedereen opeens naar facebook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |