Als je serieus denkt dat je je in het Engels beter kan uitdrukken, maak ik me zorgen om je beheersing van het Nederlands.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:40 schreef Daaps het volgende:
[..]
Toch wel mee eens. En je kunt je in 't engels soms ook veel beter uitdrukken. Ik tenminste..
Mensen die dat denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Als we nou gewoon Nieuw Amsterdam hadden gehouden, dan hadden we nu dit gezeur niet gehad .
Of op netlog.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terechte klacht. Nog erger zijn mensen die dit op Hyves doen.
Mensen die daar serieus op ingaan.quote:
Lul niet zo stom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef BBUURRPP het volgende:
Ik doe ook alles in het Engels op Facebook. Dat komt omdat zeker 3/4 deel van mijn vrienden uit het buitenland komt (Spanje, Brasil, Engeland, Amerika en Indonesië).
DUS.
En ik hou niet van Nederlands typen, daar moet ik eerlijk gezegd nog meer moeite voor doen dan engels, ben namelijk niet in NL opgegroeid.
quote:
quote:
Je bent achtergesteld bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:42 schreef BBUURRPP het volgende:
Ik doe ook alles in het Engels op Facebook. Dat komt omdat zeker 3/4 deel van mijn vrienden uit het buitenland komt (Spanje, Brasil, Engeland, Amerika en Indonesië).
DUS.
En ik hou niet van Nederlands typen, daar moet ik eerlijk gezegd nog meer moeite voor doen dan engels, ben namelijk niet in NL opgegroeid.
3/4 deel komt. Niks mis meequote:
Alles. Ik heb stomme verhalen gelezen, maar deze is wel het meest stupidiest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is er zo stom aan het verhaal van BBUURRPP ?
Ja ik erger me echt dood aan zulke mensen. Als ik zoiets zie, sluit ik m'n pc af, ren naar bed en huil mezelf in slaap.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of mensen die bij talen 'Nederlands, Engels, Frans en Duits' zetten terwijl ze die laatste twee slechts één jaar op de middelbare school hebben gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |