Is wel leuker toch? En het maakt de, *zet zeikstem op*, "Die heb ik al gezien"-comments een stuk minder.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moeten de outfitjes perse recent zijn?
Oke, van sommige outfits weet ik het niet helemaal zeker, maar dan moeten jullie het maar roepen als ik ernaast zitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Is wel leuker toch? En het maakt de, *zet zeikstem op*, "Die heb ik al gezien"-comments een stuk minder.
Ik vind de jurk niets, niet lelijk maar gewoon niet mijn smaak.quote:
Ik heb geen idee. Veel te zwaar onder deze jurk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef sherezade het volgende:
vanwaar die schoenen onder die jurk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Niks mis mee...quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Veel zullen het misschien niet eens zijn, maar ik vind het een erg mooie outfit.
Lady Gaga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef OneTeaspoon het volgende:
Eh, dat jurkje is echt veel te klein. 'Free the girls!'
Ik vind het best oke! Alleen de accessoires vind ik spuuglelijk. Die malle bril en vreemde kettingquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Veel zullen het misschien niet eens zijn, maar ik vind het een erg mooie outfit.
Lady Gaga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:47 schreef Juweel het volgende:
Nicola van Girls Aloud
[ afbeelding ]
Die vind ik echt heel gaaf.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:47 schreef Juweel het volgende:
Nicola van Girls Aloud
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |