Wat een vrouw, ze zat laatst bij Letterman weer mooi te wezen. Veel tekst kan ik me niet herinneren, behalve dat ze insecten eet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Alweer Salma.
[ afbeelding ]
Ze ziet er altijd zo mooi uit...haar kleding past haar zo mooi, wat wel een uitdaging is vanwege haar vormen...
Mwah. Ik had deze ook gezien, maar ik krijg toch het ballon-idee van deze jurk. Ik vind de froezels en plooien aan de voorkant ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Alweer Salma.
[ afbeelding ]
Ze ziet er altijd zo mooi uit...haar kleding past haar zo mooi, wat wel een uitdaging is vanwege haar vormen...
quote:
Pink ruled , aan een kant jongensachtig maar toch ook met ondeugende jaren 50 stijl.quote:
Wauw. Prachtig! Jurkje is geweldig maar staat d'r ook schitterend. En dat onschuldige koppie erbij hahaha past preciesquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ashlee Simpson looking fab
[ afbeelding ]
Angelina Jolie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nog een keer AJ. In mooie rooie jurk.
[ afbeelding ]
jurkje isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Nice, ik vind alleen die schoenen en accesoires niet zo....
Ze heeft kleding AAN en een best 'fit' gezicht, een wonder iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Een wonder is geschied; Amy Winehouse is voor haar doen eens een keer aardig gekleed. Dat moet gepost worden.
[ afbeelding ]
Ze ziet er redelijk normaal uit, niet eens zo'n gekke combiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Een wonder is geschied; Amy Winehouse is voor haar doen eens een keer aardig gekleed. Dat moet gepost worden.
[ afbeelding ]
Oh wow, go Amy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |