Ik wil het "Lifestyle" katern!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt mij wel eens aardig om een FOK!-krant te maken. Ik kan wel een voorpagina regels die we kunnen vullen met zn allen.
Wel raar dat ze die zo pontificaal erop laten staan. Zelfs met van die 'shockerende' afbeeldingen van doorrookte longen zag ik laatst. Helpt toch allemaal niets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb de rare gewoonte om altijd die teksten op die pakjes te lezen dus ben inmiddels gehard.
Ha, dat doet me aan een voormalig baas van mij denken die overal en altijd te hard reed. Als ie dan een zwaardere overtreding had gepleegd (kwam niet heel vaak voor) dan keek hij bij de overlijdensadvertentie's, zocht een naam uit, en gaf die bij de politie aan als bestuurder. Vervolgens werd de zaak dan altijd geseponeerd.quote:
Ik meen dat het wel een statistisch significant effect had.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel raar dat ze die zo pontificaal erop laten staan. Zelfs met van die 'shockerende' afbeeldingen van doorrookte longen zag ik laatst. Helpt toch allemaal niets.
Heb je daar een bron van? Mijn psychologische kennis beweert het tegendeel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meen dat het wel een statistisch significant effect had.
Zijn die foto's al in Nederland?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel raar dat ze die zo pontificaal erop laten staan. Zelfs met van die 'shockerende' afbeeldingen van doorrookte longen zag ik laatst. Helpt toch allemaal niets.
Ah, de reclames in Australie waren altijd geweldig hiervan, goeie ouwe tijd daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt mij wel eens aardig om een FOK!-krant te maken. Ik kan wel een voorpagina regels die we kunnen vullen met zn allen.
quote:
Regel ik het drukken welquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, de reclames in Australie waren altijd geweldig hiervan, goeie ouwe tijd daar.
Hoezo? Schrijven onze rechtse vrienden het krantje vol?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
En de naam van die krant wordt "Het Luchtkasteel"?
Dan doe je het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef betyar het volgende:
Ik moet mijn aquarium naar buiten doen maar ben te lam van het communiefeestje gisteren.
Waarom moet je aquarium naar buiten? Of issie leeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef betyar het volgende:
Ik moet mijn aquarium naar buiten doen maar ben te lam van het communiefeestje gisteren.
Heb ergens een keer een onderzoek voorbij zien komen. Google Scholar zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Mijn psychologische kennis beweert het tegendeel.
Geweldig, eigenlijk zouden ze die nog steeds moeten uitzenden.quote:
Ja, ook toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Schrijven onze rechtse vrienden het krantje vol?
Australiërs hebben idd wat hardere reclame's, ook m.b.t. de verkeersveiligheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, de reclames in Australie waren altijd geweldig hiervan, goeie ouwe tijd daar.
Moneten & Vaderland.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ook toch?
We kunnen het ook Volk & Vaderland noemen natuurlijk
Ik heb het besluit genomen het vandaag niet te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan doe je het niet.
Het is allemaal niet zo moeilijk, knopen doorhakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |