quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:13 schreef Cerbie het volgende:
Iedereen die het met betyar oneens is zit nog gewoon op school en komt niet verder dan een stapel stoffige boeken.
Ondertussen wordt er tegen Heidi gevloekt en getierd over die wereldvreemde studentjes op fok!, die praten wel anders als ze eenmaal met "de praktijk" in aanraking komen.
Villa Flora is ongetwijfeld een prestigeproject vol innovatie en ontwikkeling waar jij zo voor staat. Villa Flora zal geld op gaan brengen voor de gemeente. Er komt niet een bedrijf in te zitten maar meerdere, volgend jaar komt de Floriade 2012 . De eigenaar van de toekomstige supermarkt in Villa Flora bijvoorbeeld heeft zijn plek in Villa Flora zelf gekocht en gebouwd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je snapt niet waar de schoen wringt?
Laat ik het nog eenmaal uitleggen. De gemeente Venlo heeft een gigantische som geld geinvesteerd in een project, genaamd Villa Flora, wat ze een blijvende impuls wilt laten worden voor de regio. De belastingbetaler in Venlo heeft per persoon 180 euro in dit project gestopt en wie gaat er vervolgens inzitten? Een ingenieurspartij die al een enorme opdracht heeft gekregen van de Gemeente met de bouw van dit vehikel en vervolgens ook nog binnenstedelijk verhuisd, namelijk van noord naar Villa Flora.
Zoiets noemen economen rondpompen van geld, maar als jij met je boerenverstand denkt dat dit daadwerkelijk voor bedrijvigheid zorgt, als een prestigeproject gevuld wordt door een bureau dat van de ene naar de andere plek verhuisd, be my guest.
Ik heb geen vrienden bij de SP.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
En betyar, jij zal mij nooit geloven hierin, maar wat dacht je van de vrienden van de SP?
Villa Flora: inbreng SP
Dat is een vliegende moskee. Een voorbode van de tsunami.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dit reclame voor de Fata Morgana?
Volgens mij is het een christelijke luchtkerk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dit reclame voor de Fata Morgana?
Gebakken lucht past er wel bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is het een christelijke luchtkerk.
Dus ik moet het maar altijd eens zijn met een partij die op de meeste punten overeenkomen met de mijne? Over naïef denken gesproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
Toch gek dat jouw vrienden gelijkgestemden bij de SP het plan zo hekelen.
Lelijk, lijkt wel een uit de kluiten gewassen kas.quote:
Hij koerst richting World Trade Center.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een vliegende moskee. Een voorbode van de tsunami.
Dat is het ook. Alleen binnen was het koeler dan buiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lelijk, lijkt wel een uit de kluiten gewassen kas.
Na de meet kan ik die bewering bevestigen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Broodjes waren oke.
Soms heb ik het idee dat mijn zin van het leven eten is
Laten we daar maar niet over beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Broodjes waren oke.
Soms heb ik het idee dat mijn zin van het leven eten is
Nee hoor, sexy boii pur sang.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Staal het volgende:
Tot zo ver de integriteit. Eriksd is dus een uit de kluiten gewassen dikke vreetschuur.
Correct!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Staal het volgende:
Tot zo ver de integriteit. Eriksd is dus een uit de kluiten gewassen dikke vreetschuur.
Ik filosofeer ook wel eens wat. Als ik echt helemaal niets te doen heb met mijn hersencapaciteit, tijdens eten bijvoorbeeldquote:
Ik heb een hekel aan dit soort vragen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef Nautilus. het volgende:
Wie roken er hier allemaal, trouwens? Een vraag uit interesse.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik filosofeer ook wel eens wat. Als ik echt helemaal niets te doen heb met mijn hersencapaciteit, tijdens eten bijvoorbeeld
Present, ik rook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef Nautilus. het volgende:
Reya sigaren en VS pijp.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef Nautilus. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |