Dit is net zo lang als de andere schrijfwedstrijden, en daar kwamen toch ook goede verhalen uit hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef ChrisHantzen het volgende:
600 woorden?
De meeste moppen zijn langer?
Hoe wil je een behoorlijke spanningsboog kwijt kunnen in 600 woorden?
En dat is bij dezen dus aangepast: verhalen mogen maximaal 1.000 woorden lang zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
Maar als er in dit geval behoefte is aan langere verhalen, dan kunnen we het best uitbreiden naar 1.000 woorden hoor.
We wilden een keertje iets anders doen dan een onderwerp of thema geven. En dit is dan weer een hele andere uitdaging!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik ga proberen weer mee te doen
Wel jammer dat de hoofdpersoon al vast staat, naja, nu maar creatief omgaan daarmee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:19 schreef OeJ het volgende:
Ik denk dat er weinig verhalen aankomen als ze ná nl in het emailadres een punt zetten.Dank, ik heb één punt weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hoeft dit ook niet op papier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:03 schreef Joosterd het volgende:
Ik denk dat ik wel meedoe maar hebt nooit daadwerkelijk iets op papier geschreven.
Meer dan tien zou nog leuker zijn, want we geven 10 keer 2 boeken wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dit ook niet op papier.![]()
Ik heb de basis van mijn verhaal al klaar. Van de week nog even bijschaven. Ik hoop wel dat er meer dan vijf inzendingen zijn.
Oh, kijk aan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer dan tien zou nog leuker zijn, want we geven 10 keer 2 boeken weg.
De winnaars willen we 30 juni bekendmaken, dus de stemronde sluit de 29e dan, waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Biancavia het volgende:
En tot wanneer kan er gestemd worden? Want ik wil ook wel stemmen, maar ik ben t/m 25 juni op vakantie.
Oh, da's mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
De winnaars willen we 30 juni bekendmaken, dus de stemronde sluit de 29e dan, waarschijnlijk![]()
Overigens plaatsen we dit keer alle inzendingen tegelijk, na de inzendtermijn.
Is het anoniem, of staat bij elk verhaal de username van de schrijver?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
De winnaars willen we 30 juni bekendmaken, dus de stemronde sluit de 29e dan, waarschijnlijk![]()
Overigens plaatsen we dit keer alle inzendingen tegelijk, na de inzendtermijn.
De verhalen worden anoniem geplaatst. Pas na de stemronde wordt bekendgemaakt wie welk verhaal heeft geschreven, in ieder geval voor de winnaarsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Is het anoniem, of staat bij elk verhaal de username van de schrijver?
Goed planquote:Op maandag 13 juni 2011 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ik doe mee. Heb nog nooit echt een verhaal geschreven maar doe mijn best. Nu moet ik het afmaken omdat ik hier gepost heb.
Daar gaan we je aan houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ik doe mee. Heb nog nooit echt een verhaal geschreven maar doe mijn best. Nu moet ik het afmaken omdat ik hier gepost heb.
Nergens voor nodig tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maak ik het vanavond wel af.
Jahaaa!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
Even een herinnering voor iedereen die nog aan het schrijven is: je kunt je verhaal nog t/m woensdag insturen. Donderdag begint de stemronde.
Of mensen die hier gewoon niet posten en gewoon insturen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef BlackLodge het volgende:
Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen om alle prijzen aan weg te geven, want zo te zien zijn er niet heel veel die mee doen.
Laten we het hopen ja!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Of mensen die hier gewoon niet posten en gewoon insturen?
Er zijn al meer verhalen dan prijzenpakketten, dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef BlackLodge het volgende:
Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen om alle prijzen aan weg te geven, want zo te zien zijn er niet heel veel die mee doen.
Die leek mij ook erg goed. Ik had 'm zelfs bijna gekocht, maar omdat ik nog in een boek bezig was, wachtte ik er nog even mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Het boek der doden lijkt me wel enorm gaaf![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we afspreken dat we alleen opbouwende kritiek op de verhalen van anderen hebben hebben?
Haha, is tot de grond toe afbranden meestal de maatstaf dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we afspreken dat we alleen opbouwende kritiek op de verhalen van anderen hebben hebben?
Ahww...quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er niet meer toe gekomen iets te schrijven.
Schiet 'ns op danquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgt er later vandaag een stemtopic!
Ik heb ook buiten FOK! nog wat bezigheden, dus het duurde evenquote:
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook buiten FOK! nog wat bezigheden, dus het duurde even.
Nee hoor, zo is het prima. Ik zal het in het stemtopic ook nog even verduidelijken voor de zekerheidquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Aardbijna het volgende:
Vond ik ook BlackLodge!
Ik heb gewoon een lijstje "ja" gemaakt en een lijstje "nee" met verhalen die me niet aanspraken en die niet lekker weglazen.. Daardoor kon ik wat makkelijker kiezen.
Kan je gewoon in dat topic een rijtje maken als
1)
2)
3)
4)
5)
Of moet 't anders?
Nee, op jezelf stemmen in niet toegestaan. Ook dat zal ik nog even toevoegen, want dat had ik wel in het stemtopic willen zettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Aardbijna het volgende:
Kun je op je eigen stemmen?Of is dat ook verbeauden?
Dat dacht ik al, maar voor de zekerheid even de vraag. Voeg maar even toe, lijkt me dat daar anders onduidelijkheid over komt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, op jezelf stemmen in niet toegestaan. Ook dat zal ik nog even toevoegen, want dat had ik wel in het stemtopic willen zetten.
Om het overzichtelijk te houden, willen we wel graag een top 5 hebben. En met 14 inzendingen moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat als je nou geen 5 verhalen kan aanmerken die je punten wil geven?
Misschien ben ik gewoon heel kritischquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om het overzichtelijk te houden, willen we wel graag een top 5 hebben. En met 14 inzendingen moet dat toch geen probleem zijn?.
Wat heb je dan wel allemaal geschreven als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Mama_Mia het volgende:ik heb al jaren niet meer in het Nederlands geschreven, laat staan voor een wedstrijd
Ik heb ooit in een grijs verleden een column wedstrijd gewonnen en columns geschreven voor een blad, maar de laatste jaren heb ik vooral veel geroleplayed (dus bijv. in de wereld van Harry Potter een karakter maken en die dingen laten beleven), fanfic geschreven etc, vooral ook om mezelf uit te dagen in de huid te kruipen van een karakter dat door een ander is gemaakt. Daarnaast ook veel gedichten en songteksten geschreven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel allemaal geschreven als ik vragen mag?
Gewoon voor jezelf of echt voor een blad/magazine/column etc. of boek o.i.d.?
Ja hequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook wel spannend, niet om te winnen, maar omdat ik het nog nooit gedaan heb.
Net alles gelezen, die Karin maakt wat mee zeg!
Nu even nadenken over de punten.
Ik vond het wel grappig dat Victor in de meeste verhalen naar voren kwam als een beetje een sulletje. Maar dat kan ook mijn beeld van hem zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heman dood, zoon dood, iemand vermoord toen ze jonger was, SM meesteres, haar zoontje gekidnapt, het is maar goed dat ze op de eerste hulp werkt, ze heeft vast stalen zenuwen nu!
Sulletjes zijn makkelijker weg te zetten denk ik ook, dan hoef je er minder woorden aan te verspillen en bij een max 1000 verhaal is dat wel handigquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat Victor in de meeste verhalen naar voren kwam als een beetje een sulletje. Maar dat kan ook mijn beeld van hem zijn.
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou een goede verklaring kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Sulletjes zijn makkelijker weg te zetten denk ik ook, dan hoef je er minder woorden aan te verspillen en bij een max 1000 verhaal is dat wel handig
Ik weet niet of dat de mening van anderen is hoor, maar dat kwam zo bij me op, het was mij ook al opgevallen namelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou een goede verklaring kunnen zijn.
Ergens is dat waar.. maar met schrijven kreeg ik gewoon dit beeld in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet niet of dat de mening van anderen is hoor, maar dat kwam zo bij me op, het was mij ook al opgevallen namelijk
Zéker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |