Nee hoor, zo is het prima. Ik zal het in het stemtopic ook nog even verduidelijken voor de zekerheidquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Aardbijna het volgende:
Vond ik ook BlackLodge!
Ik heb gewoon een lijstje "ja" gemaakt en een lijstje "nee" met verhalen die me niet aanspraken en die niet lekker weglazen.. Daardoor kon ik wat makkelijker kiezen.
Kan je gewoon in dat topic een rijtje maken als
1)
2)
3)
4)
5)
Of moet 't anders?
Nee, op jezelf stemmen in niet toegestaan. Ook dat zal ik nog even toevoegen, want dat had ik wel in het stemtopic willen zettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Aardbijna het volgende:
Kun je op je eigen stemmen?Of is dat ook verbeauden?
Dat dacht ik al, maar voor de zekerheid even de vraag. Voeg maar even toe, lijkt me dat daar anders onduidelijkheid over komt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, op jezelf stemmen in niet toegestaan. Ook dat zal ik nog even toevoegen, want dat had ik wel in het stemtopic willen zetten.
Om het overzichtelijk te houden, willen we wel graag een top 5 hebben. En met 14 inzendingen moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat als je nou geen 5 verhalen kan aanmerken die je punten wil geven?
Misschien ben ik gewoon heel kritischquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om het overzichtelijk te houden, willen we wel graag een top 5 hebben. En met 14 inzendingen moet dat toch geen probleem zijn?.
Wat heb je dan wel allemaal geschreven als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Mama_Mia het volgende:ik heb al jaren niet meer in het Nederlands geschreven, laat staan voor een wedstrijd
Ik heb ooit in een grijs verleden een column wedstrijd gewonnen en columns geschreven voor een blad, maar de laatste jaren heb ik vooral veel geroleplayed (dus bijv. in de wereld van Harry Potter een karakter maken en die dingen laten beleven), fanfic geschreven etc, vooral ook om mezelf uit te dagen in de huid te kruipen van een karakter dat door een ander is gemaakt. Daarnaast ook veel gedichten en songteksten geschreven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel allemaal geschreven als ik vragen mag?
Gewoon voor jezelf of echt voor een blad/magazine/column etc. of boek o.i.d.?
Ja hequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook wel spannend, niet om te winnen, maar omdat ik het nog nooit gedaan heb.
Net alles gelezen, die Karin maakt wat mee zeg!
Nu even nadenken over de punten.
Ik vond het wel grappig dat Victor in de meeste verhalen naar voren kwam als een beetje een sulletje. Maar dat kan ook mijn beeld van hem zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heman dood, zoon dood, iemand vermoord toen ze jonger was, SM meesteres, haar zoontje gekidnapt, het is maar goed dat ze op de eerste hulp werkt, ze heeft vast stalen zenuwen nu!
Sulletjes zijn makkelijker weg te zetten denk ik ook, dan hoef je er minder woorden aan te verspillen en bij een max 1000 verhaal is dat wel handigquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat Victor in de meeste verhalen naar voren kwam als een beetje een sulletje. Maar dat kan ook mijn beeld van hem zijn.
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou een goede verklaring kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Sulletjes zijn makkelijker weg te zetten denk ik ook, dan hoef je er minder woorden aan te verspillen en bij een max 1000 verhaal is dat wel handig
Ik weet niet of dat de mening van anderen is hoor, maar dat kwam zo bij me op, het was mij ook al opgevallen namelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou een goede verklaring kunnen zijn.
Ergens is dat waar.. maar met schrijven kreeg ik gewoon dit beeld in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik weet niet of dat de mening van anderen is hoor, maar dat kwam zo bij me op, het was mij ook al opgevallen namelijk
Zéker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |