Of mensen die hier gewoon niet posten en gewoon insturen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef BlackLodge het volgende:
Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen om alle prijzen aan weg te geven, want zo te zien zijn er niet heel veel die mee doen.
Laten we het hopen ja!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Of mensen die hier gewoon niet posten en gewoon insturen?
Er zijn al meer verhalen dan prijzenpakketten, dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef BlackLodge het volgende:
Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen om alle prijzen aan weg te geven, want zo te zien zijn er niet heel veel die mee doen.
Die leek mij ook erg goed. Ik had 'm zelfs bijna gekocht, maar omdat ik nog in een boek bezig was, wachtte ik er nog even mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Het boek der doden lijkt me wel enorm gaaf![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we afspreken dat we alleen opbouwende kritiek op de verhalen van anderen hebben hebben?
Haha, is tot de grond toe afbranden meestal de maatstaf dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we afspreken dat we alleen opbouwende kritiek op de verhalen van anderen hebben hebben?
Ahww...quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er niet meer toe gekomen iets te schrijven.
Schiet 'ns op danquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgt er later vandaag een stemtopic!
Ik heb ook buiten FOK! nog wat bezigheden, dus het duurde evenquote:
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook buiten FOK! nog wat bezigheden, dus het duurde even.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |