Kijk, dat is een goed idee. Ik ga meteen een hyves-account aanmaken voor mijn 'verloren zoon' van 16 met wie ik af en toe gewoon een broodje moet eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:19 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heeft Koos vast allemaal uitgezocht via Hyves/Facebook en dergelijke. En zo niet dan gaat hij het nu doen.
Tis een cru verschil met mijn jeugd, ik heb vanaf pakweg mijn 10e bijna altijd alleen thuis gezeten en wist me prima te redden, sterker nog, ik had helemaal geen behoefte aan gezelschap. Zo gauw er iemand thuis kwam ging ik op m'n kamer zitten zodat ik weer m'n rust had.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja. Moet je nagaan, toen ik 16 was wilden mn ouders mij niet eens meer mee hebben op vakantie, laat staan me verzorgen als ik griep had.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis een cru verschil met mijn jeugd, ik heb vanaf pakweg mijn 10e bijna altijd alleen thuis gezeten en wist me prima te redden, sterker nog, ik had helemaal geen behoefte aan gezelschap. Zo gauw er iemand thuis kwam ging ik op m'n kamer zitten zodat ik weer m'n rust had.
Knaapje is wel eens op kantoor geweest. Ook heb ik vakatiefoto's gezien. Hoewel die natuurlijk vervalst kunnen zijn. Alles kan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:19 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heeft Koos vast allemaal uitgezocht via Hyves/Facebook en dergelijke. En zo niet dan gaat hij het nu doen.
Zoals een professioneel journalist betaamt.
Bunga bunga!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goed idee. Ik ga meteen een hyves-account aanmaken voor mijn 'verloren zoon' van 16 met wie ik af en toe gewoon een broodje moet eten.
Haha, my thoughts exactly!quote:
Vertel, wat voor type kneusje is het?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knaapje is wel eens op kantoor geweest. Ook heb ik vakatiefoto's gezien. Hoewel die natuurlijk vervalst kunnen zijn. Alles kan tegenwoordig.
Ik ga hier niet in detail. You never know who's watching.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vertel, wat voor type kneusje is het?
Hm, good point.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in detail. You never know who's watching.
Hypothetisch, Ruby kan ook wel m'n verloren dochter van 16 zijn.quote:
Ha D66 coryfee.quote:
Bij nakken denk ik eerlijk gezegd aan iets anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb honger en niets in huis.
Iemand suggestie's wat goed te nakken is?
Een portie structuurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb honger en niets in huis.
Iemand suggestie's wat goed te nakken is?
Zeeschelpen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik zit hier zeeschelpen te eten als ontbijt.
Voedzaam.
Geen idee, fok laat plots geen plaatjes zien om de een of andere reden hier, maar zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:51 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet niet hoe die dingen in het oosten heten. Chocolade schelpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |