abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:56:30 #201
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98351718
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Als je denkt dat het beter gaat worden als die "rebellen" aan de macht komen, ga je geschiedenisboekjes nog maar eens doorlezen. Opsplitsen lijkt me op dit moment de oplossing met het minste bloedvergieten op korte termijn en de grootste kans op stabiliteit op lange termijn. Verder waren 99% van de mensen met Khadaffi in een stabiel en welvarend Libië beter af dan het door oorlog verscheurde land nu. Een anarchistisch scenario dat zich zal voltrekken mochten de rebellen er ooit in slagen Tripoli te " veroveren",dit is een zekerheidje. We hebben er dan een nieuw Somalië bij, gefeliciteerd NAVO. :r
Wat een rare manier van denken heb jij! Bah ik word er gewoon misselijk van! :r :r
Stabiel en welvarend onder de 42 jaar Khadaffi???!! Waar haal jij die wijsheid vandaan? Libie is een land met weinig inwoners en 99% van al die mensen wil een goed land dat repect heeft voor alle mensenrechten, ze zijn al goed op weg met een nieuwe regering die dalijk het land gaat regeren totdat er verkiezingen worden gehouden..

Het wordt dus echt geen 2de Somalie hoor!!
pi_98352131
Doe geen moeite BloodhoundFromHell is gewoon een troll. Of heel dom kan ook.
Incelfrikandel
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:25:21 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98352953
quote:
NAVO erkent: verzet Libië per ongeluk bestookt

Vliegtuigen van de NAVO hebben op 16 juni bij de stad Brega per ongeluk troepen van de oppositiebeweging tegen de Libische leider Muammar Kaddafi bestookt. Dat heeft de NAVO in een verklaring laten weten.

Het bondgenootschap zei dat bij de luchtaanvallen voertuigen van de Libische oppositie zijn geraakt. Het incident had plaats in een zone waar de opstandelingen in gevecht waren met troepen van Kaddafi. Het is niet bekend of door de luchtaanvallen van de NAVO doden of gewonden zijn gevallen.

De rebellen proberen de strategische stad Brega al maanden in handen te krijgen. Brega is een centrum van de Libische olieindustrie en ligt op de weg naar Sirte, de stad waar Kaddafi vandaan komt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 juni 2011 @ 02:37:51 #204
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98360836
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98361217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef houda het volgende:

[..]

Wat een rare manier van denken heb jij! Bah ik word er gewoon misselijk van! :r :r
Stabiel en welvarend onder de 42 jaar Khadaffi???!! Waar haal jij die wijsheid vandaan? Libie is een land met weinig inwoners en 99% van al die mensen wil een goed land dat repect heeft voor alle mensenrechten, ze zijn al goed op weg met een nieuwe regering die dalijk het land gaat regeren totdat er verkiezingen worden gehouden..

Het wordt dus echt geen 2de Somalie hoor!!
Denk je niet dat de mensen in Irak en Joegoslavie en Somalie en Afghanistan en El Salvador niet wetten wilden hebben die hun rechten gaf, dat zij geen representatieve regering wilden? Natuurlijk wel. Alleen soms loopt het niet helemaal zoals men het wil. Dat veel, de meeste Libiers, nou ja, alle Libiers geen Somalie willen hebben, houdt nog niet in dat het geen tweede Somalie wordt. De geschiedenis toont dat conflict conflict baart en de redenen daarvoor zijn natuurlijk heel duidelijk te zien: mensen met wapens, een anarchistische situatie want het oude regime is weg, macho's die macht willen. Ik wens de Libiers het alle beste en zij zichzelf ongetwijfeld ook, maar de vooruitzichten zijn niet goed. Het kan goed aflopen, natuurlijk, maar een geweldadige anarchie, ongeacht de tijdspanne ervan, is geen verwaarloosbaar scenario.
  zondag 19 juni 2011 @ 03:26:10 #206
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98361561
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Denk je niet dat de mensen in Irak en Joegoslavie en Somalie en Afghanistan en El Salvador niet wetten wilden hebben die hun rechten gaf, dat zij geen representatieve regering wilden? Natuurlijk wel. Alleen soms loopt het niet helemaal zoals men het wil.
Dat klopt. Irak werd door Amerika binnengevallen, Joegoslavië bestond uit deelstaten die na Tito ruzie kregen, Somalië was een kolonie die door de koude oorlog werd verscheurd , Afghanistan werd binnengevallen door iedereen, El Salvador is kapot gemaakt door afwisselend dictators en de VS.

Libie is een volksopstand, en totaal andere situatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 juni 2011 @ 17:54:35 #207
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_98377930
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 03:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat klopt. Irak werd door Amerika binnengevallen, Joegoslavië bestond uit deelstaten die na Tito ruzie kregen, Somalië was een kolonie die door de koude oorlog werd verscheurd , Afghanistan werd binnengevallen door iedereen, El Salvador is kapot gemaakt door afwisselend dictators en de VS.

Libie is een volksopstand, en totaal andere situatie.
een volksopstand die slechts door een deel van de bevolking wordt gesteund. Het regime heeft alle recht deze opstand de kop in te drukken. Elke bemoeienis van buiten is een schending van de soevereiniteit van een land.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 juni 2011 @ 17:55:49 #208
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98377971
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

een volksopstand die slechts door een deel van de bevolking wordt gesteund. Het regime heeft alle recht deze opstand de kop in te drukken. Elke bemoeienis van buiten is een schending van de soevereiniteit van een land.
Dan moeten de mercenaries uit Tjaad en Algerije een enorm probleem voor je zijn. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 juni 2011 @ 18:16:36 #209
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98378615
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

een volksopstand die slechts door een deel van de bevolking wordt gesteund. Het regime heeft alle recht deze opstand de kop in te drukken. Elke bemoeienis van buiten is een schending van de soevereiniteit van een land.
Hoe weet jij dat als ik vragen mag? Juist ALLE libiers steunen deze revolutie! Waar heb jij het in godsnaam over??
  zondag 19 juni 2011 @ 18:20:18 #210
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98378729
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 03:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat klopt. Irak werd door Amerika binnengevallen, Joegoslavië bestond uit deelstaten die na Tito ruzie kregen, Somalië was een kolonie die door de koude oorlog werd verscheurd , Afghanistan werd binnengevallen door iedereen, El Salvador is kapot gemaakt door afwisselend dictators en de VS.

Libie is een volksopstand, en totaal andere situatie.
Precies!!

En daarbij is er al een (goede, eerlijke) regering die door veel landen wordt herkend dus dit komt echt wel goed hoor!!
  zondag 19 juni 2011 @ 18:26:01 #211
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_98378916
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

een volksopstand die slechts door een deel van de bevolking wordt gesteund. Het regime heeft alle recht deze opstand de kop in te drukken. Elke bemoeienis van buiten is een schending van de soevereiniteit van een land.
Een deel van de bevolking. :') Hoeveel bevolkingen heeft Libie wel niet?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 19 juni 2011 @ 18:34:47 #212
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_98379159
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:20 schreef houda het volgende:

[..]

Precies!!

En daarbij is er al een (goede, eerlijke) regering die door veel landen wordt herkend dus dit komt echt wel goed hoor!!
dat tuig uit Benghazi kun je nu niet bepald representatief noemen voor de hele Libische bevolking en weet jij wat zij uiteindelijk willen? Wellicht krijgen we wel een nog veel radicaler regime op de koop toe, naast het wel zekere onstabiele land. Verder worden straks (mochten die rebellen ooit de macht grijpen) de mensen die nu voor het Khadaffi regime werken vervolgt en gemarteld, een groot deel van de Libische bevolking staat gewoon achter het regime van Khadaffi en moet niets van die rebellen hebben!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 juni 2011 @ 18:41:43 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98379382
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een nog veel radicaler regime
:')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 juni 2011 @ 19:01:02 #214
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98380058
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

dat tuig uit Benghazi kun je nu niet bepald representatief noemen voor de hele Libische bevolking en weet jij wat zij uiteindelijk willen? Wellicht krijgen we wel een nog veel radicaler regime op de koop toe, naast het wel zekere onstabiele land. Verder worden straks (mochten die rebellen ooit de macht grijpen) de mensen die nu voor het Khadaffi regime werken vervolgt en gemarteld, een groot deel van de Libische bevolking staat gewoon achter het regime van Khadaffi en moet niets van die rebellen hebben!
Ben jij een pro Khadaffi ofzo? Ik krijg echt helemaal de kriebels van jou berichtje. Ben wel benieuwd wat jij in het dagelijks leven doet.. En wat voor persoon jij bent. Dat is echt een serieuse vraag al snap ik dat je daar misschien geen antwoord op wil geven...

Ik woon in Benghazi dus ik denk dat ik het wel een stuk beter weet als jij?! Ben je er wel eens geweest dat je zulke 'wijze' woorden uitspreekt over mensen die je niet eens kent??
  zondag 19 juni 2011 @ 19:03:32 #215
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98380136
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:01 schreef houda het volgende:

[..]

Ben jij een pro Khadaffi ofzo?
Nee, hij is een Troll.

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 juni 2011 @ 19:06:52 #216
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98380251
Oh haha ja dat beschrijft hem inderdaad wel heel goed!
Ik dacht al niet dat iemand met zo een mening echt kon bestaan.. Daarom was ik ook zo benieuwd naar de persoon erachter.
Nu blijkt dat het gewoon een aandachtstrekker is, hahahaha
  zondag 19 juni 2011 @ 19:10:02 #217
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98380364
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:06 schreef houda het volgende:
Oh haha ja dat beschrijft hem inderdaad wel heel goed!
Ik dacht al niet dat iemand met zo een mening echt kon bestaan.. Daarom was ik ook zo benieuwd naar de persoon erachter.
Nu blijkt dat het gewoon een aandachtstrekker is, hahahaha
Jahaha, maar Trollen kunnen een topic goed verpesten als je niet uitkijkt. :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 juni 2011 @ 19:18:20 #218
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_98380626
Ontopic blijven graag. :)

Mja, het trollen moet wel kwalitatief blijven vind ik. :N Dus moet je niet zeggen dat iedereen alleen uit Bengazi komt, maar uit heel Libie en sommigen zelfs uit Tripoli.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 19 juni 2011 @ 19:23:30 #219
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98380804
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jahaha, maar Trollen kunnen een topic goed verpesten als je niet uitkijkt. :P
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef rakotto het volgende:
Ontopic blijven graag. :)

Ja laten we on topic blijven haha.. Ik zie al dagenlang weinig nieuws meer hier, maar ook op
Al jazeera English bijvoorbeeld.. Terwijl er op de arabische zenders constant nieuws over Libie is?? ik kan dat alleen jammer genoeg niet verstaan..
  zondag 19 juni 2011 @ 22:27:08 #220
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98390546
quote:
NAVO geeft burgerdoden bij aanval op Tripoli toe

De NAVO heeft vanavond toegegeven dat er burgerdoden zijn gevallen bij een aanval van het bondgenootschap op de Libische hoofdstad Tripoli eerder op de dag. Oorzaak kan het falen van een wapensysteem zijn geweest.

De Libische regering zei eerder dat negen burgers zijn omgekomen door de NAVO-luchtaanval op het oosten van de hoofdstad. 18 anderen raakten gewond, aldus de zegsman van de regering.

Een BBC-verslaggever zag hoe reddingswerkers en burgers koortsachtig bezig waren slachtoffers onder het puin vandaan te halen. Minstens twee lijken werden uit het puin gesleept.

'Dit was een opzettelijke en bewuste aanval op burgerhuizen', zei plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken Khaled Kaim tegen verslaggevers. 'Dit is het zoveelste teken van de brutaliteit van het Westen.'

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 20 juni 2011 @ 01:08:35 #221
2651 svann
night-hawk
pi_98397941
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef houda het volgende:

Ja laten we on topic blijven haha.. Ik zie al dagenlang weinig nieuws meer hier, maar ook op
Al jazeera English bijvoorbeeld.. Terwijl er op de arabische zenders constant nieuws over Libie is?? ik kan dat alleen jammer genoeg niet verstaan..
Inderdaad, op Al Jazeera is het Libië nieuws al weken erg summier.

Meer vind je op http://www.libyafeb17.com en Reuters LibyaNews.
En Twitter natuurlijk.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 20 juni 2011 @ 02:32:36 #222
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_98399621
Op de Arabische Aljazeera hebben zij het voornamelijk over de vooruitgangen die geboekt worden door de opstandelingen. Hoe ver zij zijn gekomen in de gevechten etc.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_98403125
Even iets anders, hebben jullie ook van die onzinnige discussies met mensen over deze kwestie? Een Marokkaans (en dat noem ik vanwege het anti-VS sentiment van d'r) klasgenootje op facebook:
Woeps de navo heeft een foutje gemaakt, een bom laten vallen op een woning in Libie, waardoor er nu 2 kinderen omgekomen zijn. Ga gewoon ff je eigen fucking Amerika bombarderen stelletje tyfusmongolen.
Ik:
Als de NAVO niet had ingegrepen 2 maanden geleden dan was half Libië al afgeslacht, dus niet zo stoer praten
Zij:
Hoe ingrijpen dan door heel Libie te bombarderen?? Wtf?! Wat nou stoer praten Amerika bombardeert alle landen zowat: Irak, Iran, Afghanistan, Palestina. Hoe bedoel je stoer praten?

:')
  maandag 20 juni 2011 @ 11:17:05 #224
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_98404181
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:36 schreef no1uknow het volgende:
Even iets anders, hebben jullie ook van die onzinnige discussies met mensen over deze kwestie? Een Marokkaans (en dat noem ik vanwege het anti-VS sentiment van d'r) klasgenootje op facebook:
Woeps de navo heeft een foutje gemaakt, een bom laten vallen op een woning in Libie, waardoor er nu 2 kinderen omgekomen zijn. Ga gewoon ff je eigen fucking Amerika bombarderen stelletje tyfusmongolen.
Ik:
Als de NAVO niet had ingegrepen 2 maanden geleden dan was half Libië al afgeslacht, dus niet zo stoer praten
Zij:
Hoe ingrijpen dan door heel Libie te bombarderen?? Wtf?! Wat nou stoer praten Amerika bombardeert alle landen zowat: Irak, Iran, Afghanistan, Palestina. Hoe bedoel je stoer praten?

:')
Mensen van deze kwestie? Ik denk dat als je een libier spreekt je hele andere verhalen te horen krijgt. Dit is duidelijk een meisje die het nieuws niet echt volgt en gewoon iemand anders napraat..
  maandag 20 juni 2011 @ 11:46:26 #225
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_98405139
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:17 schreef houda het volgende:

[..]

Mensen van deze kwestie? Ik denk dat als je een libier spreekt je hele andere verhalen te horen krijgt. Dit is duidelijk een meisje die het nieuws niet echt volgt en gewoon iemand anders napraat..
Dit.

En sowieso, Palestina bombarderen? Sinds wanneer doet de US dat zelf? :P 8)7

Maar inderdaad.. Zo zie je maar weer hoe propaganda werkt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')