Hmm. Dan betaal ik deze keer wel. Aangezien jij altijd al betaald hebt.quote:
Achjoh, ik krijg toch wel wat geld als ik over gaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hmm. Dan betaal ik deze keer wel. Aangezien jij altijd al betaald hebt.
Kost me wel weer al mijn geld.
Mumble kan ook ja. En zoals je al zei was dat ook voor mobiel, dus wel handig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Berend. het volgende:
[..]
Achjoh, ik krijg toch wel wat geld als ik over ga
We kunnen wel even op Mumble tijdelijk? Dat is gratis voor mij.
Eh, vergelijk dit eens met jouw screenshots van een verlichte grot in licht en donker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef dreams.psd het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die screens van 1.7 dan?
Eerst had je normaal donker beeld in de nacht (als in, een zwarte donkerheid), nu heeft Notch iets veranderd met de lichtinstellingen waardoor je een meer lichtere, blauwe gloed krijgt. Ook schaduwen zien er een stuk beter uit in 't algemeen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef dreams.psd het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die screens van 1.7 dan?
ah, hij heeft de 3d/render capaciteiten van java ontdekt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef maurisioo het volgende:
Wow:
http://i.imgur.com/q0YzL.jpg
http://i.imgur.com/GWfJR.png
Ik begin al zin in 1.7 te krijgen.
Ja, langzaamaan leert hij toch een beetje hoe het werkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hij heeft de 3d/render capaciteiten van java ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit gaat denk ik wel een heel andere sfeer aan de nacht en aan grotten geven verwacht ik.![]()
Tja, het is ook een adventure update. Dus wol wordt nu gewoon iets moeilijker te krijgen. Dat was de update met betrekking tot avontuurlijk. Wol scheren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
Shears cuts wool blocks faster.
jay..
-Shears is now the only reasonable way to get wool from sheep
kut...
Leuke server! Probeer screenshots te maken met F1, is nog vetterquote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef einschtein het volgende:
Einschtein's MC Server
Plaatjes
[ afbeelding ]
Updates
- Mogelijkheid om je chests te locken
- Aantal nieuwe spelers, zijn al vrij druk bezig met bouwen.
- Wijziging aan /help pagina's.
En draai Minecraft in fullscreen, klik f11. (Sommige weten dit nietquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Leuke server! Probeer screenshots te maken met F1, is nog vetter
Full screen is best irritant. Nu kun je onder minecraft door gewoon even internet enz bekijken. Met full screen gaat dat veel moeilijker.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
En draai Minecraft in fullscreen, klik f11. (Sommige weten dit niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey i can see my house from herequote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef einschtein het volgende:
Einschtein's MC Server
Plaatjes
[ afbeelding ]
Updates
- Mogelijkheid om je chests te locken
- Aantal nieuwe spelers, zijn al vrij druk bezig met bouwen.
- Wijziging aan /help pagina's.
Zal ik volgende keer even doen. Deze keer was ik echt moe en wilde even wat screenshots plaatsen, dus dan moest het maar even zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Leuke server! Probeer screenshots te maken met F1, is nog vetter
Of je er blij mee moet zijn..quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Berend. het volgende:
Mwhahaha ik sta bijna overal op nummertje 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |