Op die van mij komen zo nu en dan een paar man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef maurisioo het volgende:
Is er nog een server online waar mensen op zitten of is alles nu echt uitgestorven? Keek net op die van Toothless, maar daar zitten alleen maar nieuwe mensen op. Ben al een tijdje niet meer op de servers hier geweest.
persoonlijk zou ik het zo houden, dan hoef je namelijk niet voor iedereen, die wellicht 1x even komen kijken, de rechten in te stellenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Op die van mij komen zo nu en dan een paar man.
Ben alleen ff aan het denken... Of ik een whitelist moet hebben of als ik het moet houden zoals nu. Het is nu, dat iedereen kan joinen en kan rondkijken. Maar je kan pas bouwen wanneer een admin je die rechten geeft.
Ja, precies daarom. Kunnen mensen gewoon even rondkijken zonder tussenkomst van mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik het zo houden, dan hoef je namelijk niet voor iedereen, die wellicht 1x even komen kijken, de rechten in te stellen
Dat is niet zo moeilijk, vraag het even aan Cees. Je weet me op skype te vinden! =)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef maurisioo het volgende:
Is er iemand die goed met redstone kan omgaan en een soort deur kan maken, die na zoveel seconden pas opengaat en tot die tijd niet te openen is? Bij mij werkt dat namelijk nog niet echt goed.
Zeg het hier dan even en ik stuur je het IP.
Nou, ik heb van alles geprobeerd, en het ziet er nog steeds raar uit. Maarja, ik laat het denk ik maar zo. Houdt het wat spannend voor de spelers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:22 schreef Berend. het volgende:
Ik ben zelf echt bar slecht in redstone, maar ik kan zelfs dat nog waarschijnlijk.
is dat niet gewoon:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou, ik heb van alles geprobeerd, en het ziet er nog steeds raar uit. Maarja, ik laat het denk ik maar zo. Houdt het wat spannend voor de spelers.
Ik heb nog wat ideeën nodig trouwens, dus als iemand iets weet voor de map, je mag joinen.
Het is een soort zombiemap, die ik als hij klaar is een avond online ga zetten, en waar je je dan tegen zombies moet verdedigen ongeveer.
IP: 195.64.77.145
Ja, maar ik bedoelde dat de deur eerst open is. Als je dan een lever omzet, moet hij dichtgaan en na zoveel sec. weer open.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
is dat niet gewoon:
knop - repeater (4) - repeater (4) - repeater (2) - deur?
Volgens mij gaat de deur dan na 1 seconden pas open.
Make a decision quick!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, of ik moet m verlengen of we moeten naar mumble gaan
Hmm. Dan betaal ik deze keer wel. Aangezien jij altijd al betaald hebt.quote:
Achjoh, ik krijg toch wel wat geld als ik over gaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hmm. Dan betaal ik deze keer wel. Aangezien jij altijd al betaald hebt.
Kost me wel weer al mijn geld.
Mumble kan ook ja. En zoals je al zei was dat ook voor mobiel, dus wel handig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Berend. het volgende:
[..]
Achjoh, ik krijg toch wel wat geld als ik over ga
We kunnen wel even op Mumble tijdelijk? Dat is gratis voor mij.
Eh, vergelijk dit eens met jouw screenshots van een verlichte grot in licht en donker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef dreams.psd het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die screens van 1.7 dan?
Eerst had je normaal donker beeld in de nacht (als in, een zwarte donkerheid), nu heeft Notch iets veranderd met de lichtinstellingen waardoor je een meer lichtere, blauwe gloed krijgt. Ook schaduwen zien er een stuk beter uit in 't algemeen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef dreams.psd het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die screens van 1.7 dan?
ah, hij heeft de 3d/render capaciteiten van java ontdekt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef maurisioo het volgende:
Wow:
http://i.imgur.com/q0YzL.jpg
http://i.imgur.com/GWfJR.png
Ik begin al zin in 1.7 te krijgen.
Ja, langzaamaan leert hij toch een beetje hoe het werkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hij heeft de 3d/render capaciteiten van java ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit gaat denk ik wel een heel andere sfeer aan de nacht en aan grotten geven verwacht ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |