abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97954840
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Mender het volgende:
Ik stop voorlopig even helemaal met minecraft. Ben er een beetje op uitgekeken. Maar ik speel het dan ook al een half jaar behoorlijk intensief. Was zoiezo al een tijdje bij toothless weg. Daarna nog even een private server gedraait. Maar daar hou ik nu ook mee op. De groeten allemaal :W
En de film dan :[. Ik helemaal met mijn spidermoves dat gedaan :"@
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:08:37 #212
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_97957893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

En de film dan :[. Ik helemaal met mijn spidermoves dat gedaan :"@
Ik heb het beeldmatriaal nog wel allemaal. Maar verder nog niets mee gedaan sinds dat ik bij toothless ben gestopt. Zitten wel leuke dingen tussen. Ik heb volgende week vakantie, dus zal wel eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Maar ik ga er niet al te veel werk meer in stoppen. Of ik stel gewoon alles wat ik heb gefilmd beschikbaar voor degene die wil (al het orginele onbewerkte matriaal dus). :) Dan kan iemand anders er nog een filmpje van maken als ie wil.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:54:20 #213
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97960827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef Mender het volgende:

[..]

Ik heb het beeldmatriaal nog wel allemaal. Maar verder nog niets mee gedaan sinds dat ik bij toothless ben gestopt. Zitten wel leuke dingen tussen. Ik heb volgende week vakantie, dus zal wel eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Maar ik ga er niet al te veel werk meer in stoppen. Of ik stel gewoon alles wat ik heb gefilmd beschikbaar voor degene die wil (al het orginele onbewerkte matriaal dus). :) Dan kan iemand anders er nog een filmpje van maken als ie wil.
Lijkt me leuk ja, ik wil wel zien hoe ik dat heb gedaan in mijn huis :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_97961111
Ik ben het gewone Minecraft ook een beetje zat. Maar ga gewoon iets van een map ofzo bouwen, zoals ik nu ook doe met een soort zombie defense. Dat is echt veel leuker. :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:57:48 #215
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_97977889
ff een (misschien) stomme vraag, maar hoe kom je aan bones of string als je op een mp server speelt zonder mobs? (en zonder mods) :)
NIEUW: Foto's!
pi_97978010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef Cryothic het volgende:
ff een (misschien) stomme vraag, maar hoe kom je aan bones of string als je op een mp server speelt zonder mobs? (en zonder mods) :)
Niet.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:18:55 #217
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_97978601
Das wel jammer... ik wil een wolf tamen :P

Bij Valve hebben ze trouwens ook humor:
http://crafthub.net/2011/06/10/pistons-face-legal-trouble/

:D
pi_97978699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Cryothic het volgende:
Das wel jammer... ik wil een wolf tamen :P

Bij Valve hebben ze trouwens ook humor:
http://crafthub.net/2011/06/10/pistons-face-legal-trouble/

:D
rofl _O-
pi_97978760
Er zijn nog wel dungeons met chests dus daar uit.
quote:
0s.gif Opvrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef Cryothic het volgende:

pi_97988947
quote:
Post E3 information dump!
Hi! E3 is over, and we’re flying back to Sweden in a few hours. I have loads of information and news to share, so here’s a rambling information dump:

* Minecraft fans are amazing. I spent a fair bit of time at E3 signing t-shirts and cardboard heads, trying to speak with as many fans as possible, and every single person was super friendly and nice.

* It looks like we need to change the release date for Minecraft to be able to get a good venue for MinecraftCon. 11/11/11 is fully booked. One week later, perhaps? I’ll post more details as soon as we’ve decided and booked a venue.

* Minecraft is coming to XBox 360. It will be a new version of the game, designed specifically for console play. We haven’t decided on a name yet. It will feature (but not require) Kinect support, and is being released “this winter”. It will be a 360 exclusive title.

* Minecraft is coming to Xperia PLAY. It will be a new version of the game, designed specifically for mobile play. This version is called “Minecraft - Pocket Edition”. It’s built as a native Android game, and will take full use of the Xperia PLAY controls. After some period of exclusivity, we will release it for all modern Android phones.

* On both these platforms, I’m going to be more secretive about giving out details. This is because there are actual PR budgets on them, and I don’t want to mess up any big plans.

* I will be the game designer on both new Minecraft titles, but I won’t be involved in the programming as I’m focused on the PC version of Minecraft.

* We are working on Minecraft Beta 1.7, which I’m referring to as the “adventure update”. We’re keeping the details secret so people can get surprises. The idea with this update is to flesh out the game a bit, making it reward exploration and combat more. Assuming we like them in play testing, pistons are coming in 1.7.

* I’ve now been to the Playboy Mansion! Woo! Not related to Minecraft at all, but I just wanted to share that. :D

* Speaking of not Minecraft related, I got to see the Skyrim demo (thanks, Tim), and it’s freaking amazing. While the dragons in the demo were obviously scripted (he knew exactly where they would land and such), they claim they’re fully dynamic and unscripted in the full game.

* We’re starting the modding support on a small scale with 1.7. We’ll be giving the source code out to a very VERY small group of people before the release of 1.7. We’ll use those experiences to work out the final details, then we’ll get the modding api out as soon as possible after 1.7 has been released.

* Again, if you weren’t ware, the “modding api” is the entire source code for Minecraft, uncensored and unobfuscated. You need to agree to certain terms to get access, though, but anyone can apply.

posted 1 minute ago
Moest even. :P
pi_98005180
Is er nog een server online waar mensen op zitten of is alles nu echt uitgestorven? Keek net op die van Toothless, maar daar zitten alleen maar nieuwe mensen op. Ben al een tijdje niet meer op de servers hier geweest. :)
pi_98007723
ben nog wel actief op die van Drumpie, op het moment want minder want ben over paar dagen naar Frankrijk voor 10 dagen dus voorbereidingen treffen :P !
pi_98009073
Berend je ts server doet het niet meer? :(
黑人
pi_98009727
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef apij4125 het volgende:
Berend je ts server doet het niet meer? :(
Nop, of ik moet m verlengen of we moeten naar mumble gaan :P
pi_98009953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef maurisioo het volgende:
Is er nog een server online waar mensen op zitten of is alles nu echt uitgestorven? Keek net op die van Toothless, maar daar zitten alleen maar nieuwe mensen op. Ben al een tijdje niet meer op de servers hier geweest. :)
ik kom van tijd tot tijd wel bij drumpie..
maar heb momenteel even moeite iets leuks te vinden wat ik kan bouwen...
pi_98011574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef maurisioo het volgende:
Op die van mij komen zo nu en dan een paar man. :P

Ben alleen ff aan het denken... Of ik een whitelist moet hebben of als ik het moet houden zoals nu. Het is nu, dat iedereen kan joinen en kan rondkijken. Maar je kan pas bouwen wanneer een admin je die rechten geeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door einschtein op 11-06-2011 01:06:59 ]
pi_98012505
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:56 schreef einschtein het volgende:

[..]

Op die van mij komen zo nu en dan een paar man. :P

Ben alleen ff aan het denken... Of ik een whitelist moet hebben of als ik het moet houden zoals nu. Het is nu, dat iedereen kan joinen en kan rondkijken. Maar je kan pas bouwen wanneer een admin je die rechten geeft.
persoonlijk zou ik het zo houden, dan hoef je namelijk niet voor iedereen, die wellicht 1x even komen kijken, de rechten in te stellen :P
pi_98012785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef mschol het volgende:

[..]

persoonlijk zou ik het zo houden, dan hoef je namelijk niet voor iedereen, die wellicht 1x even komen kijken, de rechten in te stellen :P
Ja, precies daarom. Kunnen mensen gewoon even rondkijken zonder tussenkomst van mij.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:16:29 #229
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_98017284
Gister was er iemand die online kwam en weer weg ging omdat hij niks kon bouwen, moet er natuurlijk wel en admin/moderator online zijn op en groot deel van de dag. Hij kwam van en ander forum.
Fear is the grease of society.
pi_98017306
Maken jullie ook beelden in Minecraft? Ik heb een keer heel geinig spongebob octo en patrick gemaakt _O-
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:21:58 #231
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_98017354
Op toothless server had en player soundofdnb en 3d skelelton, zombie, creeper van wel 40 blokken hoog gemaakt.
Fear is the grease of society.
pi_98017394
VET! Ik speel het al een tijdje niet meer. Was heel leuk met een paar goede vrienden van me. We hadden hamachi. En iemand van hun had een server maar die lagde steeds :(

En een beetje té verslavend:P

(hij was mooier zonder die nieuwe packages)
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_98017664
Is er iemand die goed met redstone kan omgaan en een soort deur kan maken, die na zoveel seconden pas opengaat en tot die tijd niet te openen is? Bij mij werkt dat namelijk nog niet echt goed.

Zeg het hier dan even en ik stuur je het IP. :)
pi_98018296
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:43 schreef maurisioo het volgende:
Is er iemand die goed met redstone kan omgaan en een soort deur kan maken, die na zoveel seconden pas opengaat en tot die tijd niet te openen is? Bij mij werkt dat namelijk nog niet echt goed.

Zeg het hier dan even en ik stuur je het IP. :)
Dat is niet zo moeilijk, vraag het even aan Cees. Je weet me op skype te vinden! =)
pi_98018325
Ik ben zelf echt bar slecht in redstone, maar ik kan zelfs dat nog waarschijnlijk. :P
pi_98018454
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:22 schreef Berend. het volgende:
Ik ben zelf echt bar slecht in redstone, maar ik kan zelfs dat nog waarschijnlijk. :P
Nou, ik heb van alles geprobeerd, en het ziet er nog steeds raar uit. Maarja, ik laat het denk ik maar zo. Houdt het wat spannend voor de spelers.

Ik heb nog wat ideeën nodig trouwens, dus als iemand iets weet voor de map, je mag joinen. :)
Het is een soort zombiemap, die ik als hij klaar is een avond online ga zetten, en waar je je dan tegen zombies moet verdedigen ongeveer. :P

IP: 195.64.77.145
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:14:50 #237
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_98021495
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nou, ik heb van alles geprobeerd, en het ziet er nog steeds raar uit. Maarja, ik laat het denk ik maar zo. Houdt het wat spannend voor de spelers.

Ik heb nog wat ideeën nodig trouwens, dus als iemand iets weet voor de map, je mag joinen. :)
Het is een soort zombiemap, die ik als hij klaar is een avond online ga zetten, en waar je je dan tegen zombies moet verdedigen ongeveer. :P

IP: 195.64.77.145
is dat niet gewoon:
knop - repeater (4) - repeater (4) - repeater (2) - deur?
Volgens mij gaat de deur dan na 1 seconden pas open.
pi_98022136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]

is dat niet gewoon:
knop - repeater (4) - repeater (4) - repeater (2) - deur?
Volgens mij gaat de deur dan na 1 seconden pas open.
Ja, maar ik bedoelde dat de deur eerst open is. Als je dan een lever omzet, moet hij dichtgaan en na zoveel sec. weer open.
pi_98029769
Toen ik het kocht was ik een half jaar non stop verslaafd zo'n beetje.
Nu speel ik het al een tijdje niet meer (heel af en toe). Ik vind het (helaas) zo langzamerhand wel vervelen. Updates met meerdere items doen waarschijnlijk wel wonderen :D
pi_98038346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nop, of ik moet m verlengen of we moeten naar mumble gaan :P
Make a decision quick!
黑人
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')