Tja, het is ook een adventure update. Dus wol wordt nu gewoon iets moeilijker te krijgen. Dat was de update met betrekking tot avontuurlijk. Wol scheren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
Shears cuts wool blocks faster.
jay..
-Shears is now the only reasonable way to get wool from sheep
kut...
Leuke server! Probeer screenshots te maken met F1, is nog vetterquote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef einschtein het volgende:
Einschtein's MC Server
Plaatjes
[ afbeelding ]
Updates
- Mogelijkheid om je chests te locken
- Aantal nieuwe spelers, zijn al vrij druk bezig met bouwen.
- Wijziging aan /help pagina's.
En draai Minecraft in fullscreen, klik f11. (Sommige weten dit nietquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Leuke server! Probeer screenshots te maken met F1, is nog vetter
Full screen is best irritant. Nu kun je onder minecraft door gewoon even internet enz bekijken. Met full screen gaat dat veel moeilijker.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
En draai Minecraft in fullscreen, klik f11. (Sommige weten dit niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey i can see my house from herequote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef einschtein het volgende:
Einschtein's MC Server
Plaatjes
[ afbeelding ]
Updates
- Mogelijkheid om je chests te locken
- Aantal nieuwe spelers, zijn al vrij druk bezig met bouwen.
- Wijziging aan /help pagina's.
Zal ik volgende keer even doen. Deze keer was ik echt moe en wilde even wat screenshots plaatsen, dus dan moest het maar even zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Leuke server! Probeer screenshots te maken met F1, is nog vetter
Of je er blij mee moet zijn..quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Berend. het volgende:
Mwhahaha ik sta bijna overal op nummertje 1
Verbaast me niksquote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic "we hebben weer is mot" het snelst vol..
toch blijf ik de koning.quote:
Als er een lijst was met dramaqueens stond je daar waarschijnlijk ook op 1.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Als er een lijst was met dramaqueens stond je daar waarschijnlijk ook op 1.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
tijdens het spelen, is leuker met reageren op dingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef drumstickNL het volgende:
Tof man, neem je trouwens je audio op terwijl je speelt of erna?
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef JaimyLee het volgende:
Als er een lijst was met nepvrouwen stond toothless op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
beste smiley ooit, trouwens.Dat kom je zo vaak tegen met playthroughs op YouTube tegenwoordig, grapjurken die dan eerst iets opnemen en daarna hun reacties faken.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:51 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
tijdens het spelen, is leuker met reageren op dingen.
Tof dat je die videos maakt tho'.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
1.6.6 voorlopig hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Eierbal het volgende:
Zo, alweer bij Beta 1.7?Die van mij staat nog steeds op 1.3 geloof ik
Appelvla!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Eierbal het volgende:
Zo, alweer bij Beta 1.7?Die van mij staat nog steeds op 1.3 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door maurisioo op 13-06-2011 14:48:52 ]
Ah moet ook nog eens ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef Hatsekiedee het volgende:
maurisioo komt er nog een survival island?
Ja, maar dat werd me te moeilijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef vogelkooi het volgende:
Netjes hoor maar als je er bij zet in de trailer wat de uitdaging is van het spel dan is het duidelijker. Zo van : als de zon onder is dan komen de zombies en moet je je verdedigen enzovoorts. Dan wordt het nog duidelijker.
Ziet er goed uit hoor, lekker spanning opbouwen met die beelden van die zon en dan opeens komen al die zombies.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef maurisioo het volgende:
Even een trailer gemaakt voor die zombiemap. Eerste filmpje ooit gemaakt, dus kijk niet naar hoe het eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |