è. Niet é.quote:
Oh, nicequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
Heb net mijn eindversie van mijn afstudeeronderzoek naar mijn docent toegezonden.
Nu zit ik hier desolaat te zijn!
Hoef ik niet. De reden hiervoor is dat tijdens mijn studie je al zo vaak voor de klas jezelf moet presenteren dat ze dat geen meerwaarde vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, nice. Heb je je verdedigdinges presentatie al gehad? Of komt die daarna pas?
Allyquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Laysa het volgende:
rené, rené, je gat is gewoon groter dan de plee
Pff. Kom je goed mee wegquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoef ik niet. De reden hiervoor is dat tijdens mijn studie je al zo vaak voor de klas jezelf moet presenteren dat ze dat geen meerwaarde vinden.
Thank god.
Ja Tallers zijn goeien matties.....en ik kom ook cola uit je laars drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ally
Wij zijn nu ook matties op fb
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, ook vriendjes met Lays. Moet ik nog steeds een panda heensturen
.
Deal!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Tallers zijn goeien matties.....en ik kom ook cola uit je laars drinken![]()
MUAHAHA. Misschien ben ik dan allang op de Uni.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. HBO-Rechten moet dat wel. Muhahaha.
Kill the hooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deal!
Bah hooikoorts ik word er gestoord van
Ik vanaf dit jaar mogelijk ook!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MUAHAHA. Misschien ben ik dan allang op de Uni.
Ik heb er geen last van gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deal!
Bah hooikoorts ik word er gestoord van
Ik kan wel eten bij je laten bezorgen door de:quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Laysa het volgende:
Ik zou me overigens dood schrikken als er een panda op de stoep staan
Dat balkje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel eten bij je laten bezorgen door de:
[ afbeelding ]
Maandag/dinsdag laatste twee tentamens. Nog steeds op koersquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vanaf dit jaar mogelijk ook!
Ga jij je P dan nog halen dit jaar?
Het valt bij mij ook mee! Ik slik bewust even die pilletjes NIET en... ja... geen lastquote:
Tantoe man!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag laatste twee tentamens. Nog steeds op koers. Maar denk niet dat ik vanuit mijn P daarheen ga.
Dan ros ik hem mooi van de scooter af....Brrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel eten bij je laten bezorgen door de:
[ afbeelding ]
Geef een houten hoofd van iemand SNELLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kutkutkut....klop een stuk hout af.....snelllllllllllll
Doe je netjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tantoe man!
Ik ga me in juli eens uitschrijven op het HBO en inschrijven voor de vrije Master
Check ff verder op Fok....planken zatquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Geef een houten hoofd van iemand SNELLLLLLLLLLLLLLLLL
Boobs 'n Beer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
Ik had verleden week een meisjes beer op de stoep staan
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan ros ik hem mooi van de scooter af....Brrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmm
Jij ook al. 3e kans had ik een 5,5quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe je netjes.
Ja, kan op zich wel, maar denk dat de stap na een jaar hbo > Uni echt té groot is. Zeker omdat er verschillende vakken ( Bestuursrecht) waar ik het vrij lastig mee heb gehad.
Zoietsquote:
Ah. Zo komt lulletje splinter wel door de winter.quote:
Kom hier, klop ik hem even afquote:
Ik de 2e kans. Meer kansen krijgen wij ook nietquote:
De Kardinaalquote:
Slaap lekker schattiequote:
Trusten!quote:
Dat kan ookquote:
Erm. Tweede jaar. Nog nooit verteld over mijn P in de 2e halen, 68 studiepunten ipv. de nominale 60 ECTS per jaar. Om vervolgens in de 3e zonder enig omkijken HBO af te ronden?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik de 2e kans. Meer kansen krijgen wij ook niet.
quote:
Toennet was het nog zaterdag. Je moet wel liegen in commissie he.quote:
Nee. Had ook niet gehoeven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Erm. Tweede jaar. Nog nooit verteld over mijn P in de 2e halen, 68 studiepunten ipv. de nominale 60 ECTS per jaar. Om vervolgens in de 3e zonder enig omkijken HBO af te ronden?
Ik heb hem wel geinviteerd jaquote:
Ligt eraan hoe en wat met school, heb op dit moment nog geen enkel idee over volgend jaar. Zodra dat duidelijk is, weet ik ook of ik kan komen.quote:
Okidoki, hoop het wel!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en wat met school, heb op dit moment nog geen enkel idee over volgend jaar. Zodra dat duidelijk is, weet ik ook of ik kan komen.
scroll eens naar boven... en kijk nog eensquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toennet was het nog zaterdag. Je moet wel liegen in commissie he.
Neem ik wel m'n driewieler mee. Lkkr racen bij kalquote:
Kan op de dijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neem ik wel m'n driewieler mee. Lkkr racen bij kal
Dalijk val ik in't waterquote:
Nee schat een waterloze dijkquote:
Ohquote:
Dat is correct.quote:
Jonguhquote:
quote:
O ja, nou vooruit danquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja whut....Ik heb nog nooit met een panda gedriewield
Vind je het gekquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
WTF mijn iTunes zit zonder Acda en de Munnik. What teh fuck
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is fucking fijn. Hater.
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
WTF mijn iTunes zit zonder Acda en de Munnik. What teh fuck
Dat ook.quote:
Die lijkt op Mies.quote:
Wijf.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wijf.
Ik heb de hele middag mijn onderzoek zitten tikken op Volbeat![]()
http://www.last.fm/user/renroz
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
Music you have in common includes Bruno Mars, Neon Trees, Dazzled Kid, Mando Diao and The Wombats
Wie de FUCK zijn The Wombats en waarom heb ik er ooit naar geluisterd?
En wanneer komen de rockgitaren, of wat akoestische gitaren? Gitaren? Joe? Waar?quote:
Zeroku is een echte hater. Echtttt...quote:
Ohja. Die ken ik welquote:
Nog geen invitequote:
Even denken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wanneer komen de rockgitaren, of wat akoestische gitaren? Gitaren? Joe? Waar?
k netquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Die ken ik wel>
[..]
Nog geen invite.
Kun je geen mensen inviten? Als je zelf lid bent zeg maar.quote:
Is wel van Google. Die houden alles in de gaten. Zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei! Dawillikwel
[ afbeelding ]
Dat scheelt wat gigabytes
Ik heb android. Zegmaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is wel van Google. Die houden alles in de gaten. Zeg maar.
wombatsquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
Music you have in common includes Bruno Mars, Neon Trees, Dazzled Kid, Mando Diao and The Wombats
Wie de FUCK zijn The Wombats en waarom heb ik er ooit naar geluisterd?
Gaat al helemaal de verkeerde kant op dus.quote:
Heb een macbookquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat al helemaal de verkeerde kant op dus.
Nope... de mensen die direct een invite hebben gevraagd worden vandaag en morgen uitgenodigdquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je geen mensen inviten? Als je zelf lid bent zeg maar.
Zat laatst te kijken voor een Air, maar ik ben echt bang dat dat ding binnen 2 weken in 16 stukken ligt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een macbooken wil een macbook pro in de zomer aanschaffen
Hmm, ok. Heb het vanmiddag ofzo aangevraagd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... de mensen die direct een invite hebben gevraagd worden vandaag en morgen uitgenodigd
Ben die hele lancering vergeten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... de mensen die direct een invite hebben gevraagd worden vandaag en morgen uitgenodigd
Ow. je mag de mijne overkopenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zat laatst te kijken voor een Air, maar ik ben echt bang dat dat ding binnen 2 weken in 16 stukken ligt.
Die is nog heel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben die hele lancering vergeten.
[..]
Ow. je mag de mijne overkopen
Jep, na 1,5 jaar is mijn basic macbookje nog heel! Alleen ik wil dus een pro omdat mijn hardeschijf wat klein wordtquote:
Dat kan. Maar ik wil gewoon een nieuwe. Krijg nog wel een beloning van mijn ouders dat ik mijn tweede diploma/studie heb afgerond. Verder kan ik de mijne best gunstig verkopen. Na 1,5 jaar wil ik gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
als dat de enige reden is dan stp je er toch een grotere harde schijf in
1.5 jaar is op zich nog niet zo heel oud.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep, na 1,5 jaar is mijn basic macbookje nog heel! Alleen ik wil dus een pro omdat mijn hardeschijf wat klein wordt!
Klopt. Tijd voor een pro. Apple bevalt mij wel mbt. laptops!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1.5 jaar is op zich nog niet zo heel oud.
Gebruik die Acer alleen voor school. Die accu is ook naar de klote en kan welgeteld 2 minuten mee.quote:
Broer had die ook. Wat een schijtdingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gebruik die Acer alleen voor school. Die accu is ook naar de klote en kan welgeteld 2 minuten mee.
Acerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een Acer Aspire 7520 en een Dell XPS 1730.
ik heb een Lenovo W701quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een Acer Aspire 7520 en een Dell XPS 1730.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
FUCK het is 12 uur geweest! Ben ik me daar toch mooi in een pompoen veranderd
heb je em wel eens schoongemaakt van binnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
Die Dell wordt trouwens echt 2.000 graden als hij langer dan 2/3 uur aanstaat. Best kut voor je benen.
Dellquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
Die Dell wordt trouwens echt 2.000 graden als hij langer dan 2/3 uur aanstaat. Best kut voor je benen.
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je em wel eens schoongemaakt van binnen?
á 2.300 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dell
Applerubberen onderkant en ontluchting aan de achterkant
899 euro. studentenkorting en zulks.quote:
Jij klinkt zo gay.. neuken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
FUCK het is 12 uur geweest! Ben ik me daar toch mooi in een pompoen veranderd
ja, maar das den plastieken macbook, niet de mooie aluminium proquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef Renesite het volgende:
Tijd voor slaapje
[..]
899 euro. studentenkorting en zulks.
Wtf? Link eens?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef Renesite het volgende:
Tijd voor slaapje
[..]
899 euro. studentenkorting en zulks.
True story.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar das den plastieken macbook, niet de mooie aluminium pro
http://www.apple.com/nl/macbookair/quote:
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde meer, hoe claim je die korting?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
True story.
[..]
http://www.apple.com/nl/macbookair/
-8% = 829 euro voor de air of de plastieken.
Studentenkaart. Maar feitelijk wordt er dermate weinig controle op gedaan via internet. In de winkels wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde meer, hoe claim je die korting?
door in te loggen op surfspot, en dan op de pagina van surfspot naar de link van de apple store te gaan, dan wordt de korting er al meteen in berekendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde meer, hoe claim je die korting?
Hmm. Okay. Binnenkort toch eens voor gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studentenkaart. Maar feitelijk wordt er dermate weinig controle op gedaan via internet. In de winkels wel.
Godver.quote:
quote:
Hoe maakt u het.quote:
Hi there!quote:
Goed! Dank U. Mag ik de vraag terug kaatsen?quote:
Ik ben niet zo'n fan van bowlenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed! Dank U. Mag ik de vraag terug kaatsen?
Bowlen is mijn ding ook niet. Mijn poezelige nageltjes zijn er niet tegen bestand.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Zeroku het volgende:
Maar, toch gaat het wel prima met me hoor.
Lijkt me ook wel lastig gooienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bowlen is mijn ding ook niet. Mijn poezelige nageltjes zijn er niet tegen bestand.
Een ezel stoot zich niet tweemaal tegen dezelfde steenbowlingbalquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich niet tweemaal tegen dezelfde steenbowlingbal
Kutquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed punt.
En ik wilde nog wel met je gaan bowlen.
Wat kunnen je nagels wél aan?quote:
quote:
Maar.. maar.. zand.quote:
Poezelige voetjes?quote:
Nagels > zand.quote:
Oh, dacht dat je het over jezelf had...quote:
Hmm. Vooruit dan. Strand it is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het over jezelf had...
Ja mijn voeten vinden zand lekker
Maar je mag me ook naar de zee dragen hoor.quote:
Beter is het dan wel goed weer. Koud waterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar je mag me ook naar de zee dragen hoor.
Hallo, prima strandweer hier in Holand! Ik heb toch niet met een mietje van doen, hm?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter is het dan wel goed weer. Koud water!
Hier vandaag ook. Gisteren was het weer hier om te janken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hallo, prima strandweer hier in Holand! Ik heb toch niet met een mietje van doen, hm?
mietje!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier vandaag ook. Gisteren was het weer hier om te janken.
En nee. Geen mietje. Denk ik. DENK..
Kut man...quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan niet goed zijn, daar is zo'n schaar helemaal niet voor bedoeld
ik ben al wakkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:04 schreef Kally het volgende:
En ik moet even kwijt dat jullie luie varkens zijn
Ja of hij de kruiwagen mag lenenquote:
Dat zeiden ze al op de basisschool tegen mequote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:04 schreef Kally het volgende:
En ik moet even kwijt dat jullie luie varkens zijn
quote:
Ja.quote:
Koetjequote:
Oh, did i wake u up?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:51 schreef Kally het volgende:
Goed uurtje slapen heeft een beetje geholpen
Kut maag
Nee schattie, dat deden mijn vredelievende kinderen door WOIII te beginnen met elkaarquote:
Oh, gelukkig!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schattie, dat deden mijn vredelievende kinderen door WOIII te beginnen met elkaar
Ja dat was ik ookquote:
Wie heeft jou gepierd?quote:
Niemandquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niemand
Alleen het standje was bloedordinar..... ik denk dat ik m'n billen heel erg heb aangespand
Awwwquote:
Ja gedaan....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn post aangepast, nu staat mijn oude post er nog bij joiu
Dat ben je ookquote:
Leve mijn autoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, hoogstwaarschijnlijk rijd mijn trein weer eens niet![]()
Succes liefquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, kom me maar ff halen, en brengen dan!
Ik ga naar de trein
* trots isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben de groene en bijna in Antwerpen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds voorop?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nu weer Kyra uitlaten
En daarna stap ik weer op de fietsZweet me de tyfus
Maar eerst even wat luchtigs aantrekken
Even mijn lekkere laarzen wegbrengen. Net gevraagd en het kost 16,95 nou daar heb je geen nieuwe laarzen voor
Ja en ik denk als ze zo doorgaat 30 kilo erafquote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik denk als ze zo doorgaat 30 kilo eraf
Er blijft niks van over
Nee morgen weer hardlopen, vanavodn Mary Poppinsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat gewoon als eerste aan komen....Vanavond weer hardlopen?
Tweede van iedereen, en eerste van de vrouwenquote:
Whahaha valt wel mee, nog steeds netjes 67 kilo.... en ik drink ook bier hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik denk als ze zo doorgaat 30 kilo eraf
Er blijft niks van over
Thx Lutje.... ik voel me ook super op dit momentquote:
O noessssssssss the smellquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee morgen weer hardlopen, vanavodn Mary Poppins
[..]
Tweede van iedereen, en eerste van de vrouwen
[..]
Whahaha valt wel mee, nog steeds netjes 67 kilo.... en ik drink ook bier he
[..]
Thx Lutje.... ik voel me ook super op dit moment
dan alleen seksquote:
Neem de hond mee, godver hebbie adhd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan alleen seks
Maar ik ga weer verder, ik heb heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel te doen... Mijn laarzen zijn belangrijk, dus ik ga ze nu wegbrengenhihi
Ownee eerst me hond nog(nee hond niet wegbrengen, uitlaten bedoel ik)
Beetje hyper jaquote:
Omgquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje hyper ja
Als ik me hond meeneem naar het centrum, dan word ik op gepakt. Dat beest springt tegen iedereen op
Kutmannen
[ afbeelding ]
Die Maurice fietst elke dag 2 uur heen naar zijn werk en 2 uur terugDat ga ik nooit redden... ik zal extra moeten sporten om hem in te halen
Dat doet hij al sinds hij bij ons werkt, dus hij doet het niet extra hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds hij bij ons werkt, dus hij doet het niet extra hoor
Dus vandaar dat ik hem nooit kan inhalen....
En ik moet uitkijken voor die Ruben.... wat een monster is dat
Ik doe er niet veel extra's voorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:03 schreef Lutte het volgende:
Het is maar een spelletje hè c_a.En ik snap dat je wilt winnen en sporten is wel gezond enzo.. Tot op zekere hoogte. En anders zit je dalijk wel leuk in Parijs maar stort je in als een vaatdoekje.
Doeiquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds hij bij ons werkt, dus hij doet het niet extra hoor
Dus vandaar dat ik hem nooit kan inhalen....
En ik moet uitkijken voor die Ruben.... wat een monster is dat
Echt hequote:
O die jaquote:
Nee maar jij zegt DIE, alsof ik dan weet welkequote:
die van gister...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar jij zegt DIE, alsof ik dan weet welke
Owwww, ik kijk het nietquote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vond 'm tof
Komt er wel nog een seizoen?