è. Niet é.quote:
Oh, nicequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
Heb net mijn eindversie van mijn afstudeeronderzoek naar mijn docent toegezonden.
Nu zit ik hier desolaat te zijn!
Hoef ik niet. De reden hiervoor is dat tijdens mijn studie je al zo vaak voor de klas jezelf moet presenteren dat ze dat geen meerwaarde vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, nice. Heb je je verdedigdinges presentatie al gehad? Of komt die daarna pas?
Allyquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Laysa het volgende:
rené, rené, je gat is gewoon groter dan de plee
Pff. Kom je goed mee wegquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoef ik niet. De reden hiervoor is dat tijdens mijn studie je al zo vaak voor de klas jezelf moet presenteren dat ze dat geen meerwaarde vinden.
Thank god.
Ja Tallers zijn goeien matties.....en ik kom ook cola uit je laars drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ally
Wij zijn nu ook matties op fb
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, ook vriendjes met Lays. Moet ik nog steeds een panda heensturen
.
Deal!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Tallers zijn goeien matties.....en ik kom ook cola uit je laars drinken![]()
MUAHAHA. Misschien ben ik dan allang op de Uni.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. HBO-Rechten moet dat wel. Muhahaha.
Kill the hooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deal!
Bah hooikoorts ik word er gestoord van
Ik vanaf dit jaar mogelijk ook!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MUAHAHA. Misschien ben ik dan allang op de Uni.
Ik heb er geen last van gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deal!
Bah hooikoorts ik word er gestoord van
Ik kan wel eten bij je laten bezorgen door de:quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:18 schreef Laysa het volgende:
Ik zou me overigens dood schrikken als er een panda op de stoep staan
Dat balkje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel eten bij je laten bezorgen door de:
[ afbeelding ]
Maandag/dinsdag laatste twee tentamens. Nog steeds op koersquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vanaf dit jaar mogelijk ook!
Ga jij je P dan nog halen dit jaar?
Het valt bij mij ook mee! Ik slik bewust even die pilletjes NIET en... ja... geen lastquote:
Tantoe man!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag laatste twee tentamens. Nog steeds op koers. Maar denk niet dat ik vanuit mijn P daarheen ga.
Dan ros ik hem mooi van de scooter af....Brrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel eten bij je laten bezorgen door de:
[ afbeelding ]
Geef een houten hoofd van iemand SNELLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kutkutkut....klop een stuk hout af.....snelllllllllllll
Doe je netjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tantoe man!
Ik ga me in juli eens uitschrijven op het HBO en inschrijven voor de vrije Master
Check ff verder op Fok....planken zatquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Geef een houten hoofd van iemand SNELLLLLLLLLLLLLLLLL
Boobs 'n Beer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
Ik had verleden week een meisjes beer op de stoep staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |