abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97830236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zouden we oo niet kunnen proberen om GS erg foute posities in te laten nemen en dan de boel te laten klappen. :P
Het trieste van het hele verhaal is dat ongeacht wat er gebeurt, de enigen die er uiteindelijk weer beter van worden de banken zijn. Die kunnen dus weer lekker bonussen uitdelen. Over de ruggen van de Europese belastingbetalers en de armlastige Grieken.

Hebben ze in Franse museums niet nog enkele guillotines staan :+
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97830336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:56 schreef meth77 het volgende:

[..]

In Griekenland hoor je wel eens over extremisten die bomaanslagen op politieagenten plegen. Het is te hopen dat ze de weg naar Brussel niet weten te vinden.
pi_97830909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:56 schreef meth77 het volgende:

[..]

Ze bedreigen de verkeerde. Maar het is wel fucking grappig natuurlijk, de zichtbare aftakeling van 'het systeem'.
pi_97830956
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het trieste van het hele verhaal is dat ongeacht wat er gebeurt, de enigen die er uiteindelijk weer beter van worden de banken zijn. Die kunnen dus weer lekker bonussen uitdelen. Over de ruggen van de Europese belastingbetalers en de armlastige Grieken.

Hebben ze in Franse museums niet nog enkele guillotines staan :+
Waarom die :+ smiley?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:41:15 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_97831096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:34 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

Ze bedreigen de verkeerde. Maar het is wel fucking grappig natuurlijk, de zichtbare aftakeling van 'het systeem'.
Hm, weet niet of ik 'grappig' wel helemaal het juiste woord vind.. Eerder sneu hoe de bakermat van de democratie tenonder dreigt te gaan aan de klassieke valkuil van democratie, jezelf rijk stemmen ipv stemmen op verstandig langetermijnbeleid voor 't hele land.

Maar goed, daar maken niet alleen de Grieken zich schuldig aan, ze zijn alleen het snelst de pineut omdat ze het zo bont maakten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_97831284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hm, weet niet of ik 'grappig' wel helemaal het juiste woord vind.. Eerder sneu hoe de bakermat van de democratie tenonder dreigt te gaan aan de klassieke valkuil van democratie, jezelf rijk stemmen ipv stemmen op verstandig langetermijnbeleid voor 't hele land.

Maar goed, daar maken niet alleen de Grieken zich schuldig aan, ze zijn alleen het snelst de pineut omdat ze het zo bont maakten.
Ach, 'sneu' of 'grappig', ik denk dat we allebei een beetje hetzelfde bedoelen.

Ik denk overigens niet dat mensen op de gevestigde orde gestemd hebben om zichzelf rijk te stemmen. En ik denk ook niet dat er ook maar één partij is geweest met een "verstandig langetermijnbeleid". Er was gewoon weinig keuze. En daarom stem ik ook gewoon niet meer.

Vroeger had ik nog de illusie dat mensen aan de top, of dat nou de top van het bedrijfsleven is of top-politici, een soort supermensen waren, met een buitengewoon intellect, analytische kwaliteiten en hoogwaardige ethische standaarden. Die illusie heb ik al lang laten varen. Het is stuk voor stuk onethisch gajes wat daar zit aan de top, en het zit er alleen maar om zichzelf te verrijken. Intelligent is de gemiddelde topper ook allerminst. Men weet het alleen goed te verkopen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:57:10 #82
38496 Perrin
pi_97831490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef bbwgirliegirl het volgende:

Vroeger had ik nog de illusie dat mensen aan de top, of dat nou de top van het bedrijfsleven is of top-politici, een soort supermensen waren, met een buitengewoon intellect, analytische kwaliteiten en hoogwaardige ethische standaarden. Die illusie heb ik al lang laten varen. Het is stuk voor stuk onethisch gajes wat daar zit aan de top, en het zit er alleen maar om zichzelf te verrijken. Intelligent is de gemiddelde topper ook allerminst. Men weet het alleen goed te verkopen.
Daar kom je als politicus/topman blijkbaar mee weg in goede tijden, als je slechts een beetje op de winkel hoeft te passen en de groeiende economie zichzelf aardig in goede banen leidt.. maar in slechte tijden kan opzichtig corrupt/stupide egocentrisme aan de top best eens slecht uitpakken voor je gezondheid.. :+
pi_97831589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daar kom je als politicus/topman blijkbaar mee weg in goede tijden, als je slechts een beetje op de winkel hoeft te passen en de groeiende economie zichzelf aardig in goede banen leidt.. maar in slechte tijden kan opzichtig corrupt/stupide egocentrisme aan de top best eens slecht uitpakken voor je gezondheid.. :+
We gaan het zien. Ik denk persoonlijk dat er helemaal niets gaat gebeuren. Of dat de verkeerden (de meest voor de hand liggenden) zullen boeten.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:10:43 #84
38496 Perrin
pi_97831816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:01 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

We gaan het zien. Ik denk persoonlijk dat er helemaal niets gaat gebeuren. Of dat de verkeerden (de meest voor de hand liggenden) zullen boeten.
Niets? In veel landen is de bevolking al erg onrustig: Tunesie, Libie, Egypte, Jemen, Syrie, Griekenland en in mindere mate Spanje. De (voormalige) politieke leiders in de eerste 4 landen zitten niet bepaald in een benijdbare situatie. Zo fijn is het leven aan de top niet als je de woede van de bevolking op je hals haalt.
pi_97832697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Aristoteles zag dat gevaar destijds ook en democratie was in zijn ogen dan ook alleen de minst slechte van de slechte regeringsvormen. Je kan immers beter een meerderheid hebben die uit korte-termijn-eigenbelang handelt, dan een kleine elite of alleenheerser die dat doet. Maar het ideaal was volgens hem toch de monarchie, met een goedaardige alleenheerser aan de top die als een visionair het algemeen belang op de lange termijn kan bevorderen.
pi_97834494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

Niets? In veel landen is de bevolking al erg onrustig: Tunesie, Libie, Egypte, Jemen, Syrie, Griekenland en in mindere mate Spanje. De (voormalige) politieke leiders in de eerste 4 landen zitten niet bepaald in een benijdbare situatie. Zo fijn is het leven aan de top niet als je de woede van de bevolking op je hals haalt.
Nouja, niets in het westen. Want ook wij worden verneukt.
pi_97837183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

Ach, 'sneu' of 'grappig', ik denk dat we allebei een beetje hetzelfde bedoelen.

Ik denk overigens niet dat mensen op de gevestigde orde gestemd hebben om zichzelf rijk te stemmen. En ik denk ook niet dat er ook maar één partij is geweest met een "verstandig langetermijnbeleid". Er was gewoon weinig keuze. En daarom stem ik ook gewoon niet meer.

Ik stem de volgende keer op Partij van de Dieren.
pi_97851237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Ik stem de volgende keer op Partij van de Dieren.
PvdD? Ik mag hopen dat er een nieuwe partij komt die de huidige grijze bende opdoekt en de financiële problemen eens echt weet aan te pakken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:24:55 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97851483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

PvdD? Ik mag hopen dat er een nieuwe partij komt die de huidige grijze bende opdoekt en de financiële problemen eens echt weet aan te pakken.
Die partij is er niet, want het leeft niet onder de mensen, die maken zich druk over de ecologische hoofdstructuur en het sociaal aspect van mensen in een rolstoel zonder PGB of de toekomst van de deelgemeentes en de inspraak daarin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_97856969
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je bedoelt een soort jongerenpartij? Van de huidige jongeren hoef je op dit vlak niks te verwachten. Van de vorige trouwens ook niet. :')

Jongeren hebben nog te weinig met politiek. Die hebben hooguit iets met idealen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:01:07 #91
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97857892
Jongeren willen gewoon niks te maken hebben met oude grijze mannen ver weg, die maar even gaan bepalen wat zij wel en niet mogen doen.
pi_97861579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

Je bedoelt een soort jongerenpartij? Van de huidige jongeren hoef je op dit vlak niks te verwachten. Van de vorige trouwens ook niet. :')

Jongeren hebben nog te weinig met politiek. Die hebben hooguit iets met idealen.
Waar heb ik het over jongeren :'). Ik heb het over verstandige volwassenen die het huidige financiële beleid wat beter kunnen aanpakken dan de VVD/CDA/PVV doen op het moment. En zo heel moeilijk is dat niet :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_97862059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waar heb ik het over jongeren :'). Ik heb het over verstandige volwassenen die het huidige financiële beleid wat beter kunnen aanpakken dan de VVD/CDA/PVV doen op het moment. En zo heel moeilijk is dat niet :P
LOL "verstandige volwassenen". _O-

Die staan nu aan het roer. En kijk eens wat ze ervan bakken!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:09:31 #94
323876 michaelmoore
pi_97862389
Jan -Kees vind dat onze pensioenfondsen er ook maar wat geld in moeten steken, alles om het hachie van de EU jongens te redden.

quote:
di 07 jun 2011, 16:14 | 759 reacties
De Jager wil hulp banken voor redding Grieken
DEN HAAG (AFN) - Banken en pensioenfondsen moeten ook een bijdrage leveren aan de redding van het noodlijdende Griekenland. Dat vindt minister Jan Kees de Jager van Financiën. Hij wil dat Griekenland meer tijd krijgt om schulden bij Europese banken en pensioenfondsen af te betalen.

,,We zijn bezig om Griekenland te redden en dat is goed voor de Nederlandse belastingbetaler. Maar de private sector geniet daarvan ook voordeel en daarom mogen ze best een bijdrage leveren. Als het helemaal mis zou gaan met Griekenland leidt dat tot een enorme crisis en afboeking van vele tientallen miljoenen euro’s bij banken en pensioenfondsen met staatspapier’’, zei De Jager dinsdag tegen RTLZ.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_97863227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
Jan -Kees vind dat onze pensioenfondsen er ook maar wat geld in moeten steken, alles om het hachie van de EU jongens te redden.

[..]

Slim. Iedereen verplicht laten instappen, zodat straks iedereen afhankelijk is van het op de been houden van de Grieken en niemand die lui meer wil laten stikken.

Jan-Kees begint z'n eigen Ponzi-scheme. Alleen wordt hij er zelf niet beter van, maar de Grieken.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:34:35 #96
323876 michaelmoore
pi_97864277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef bbwgirliegirl het volgende:

[..]

Slim. Iedereen verplicht laten instappen, zodat straks iedereen afhankelijk is van het op de been houden van de Grieken en niemand die lui meer wil laten stikken.

Jan-Kees begint z'n eigen Ponzi-scheme. Alleen wordt hij er zelf niet beter van, maar de Grieken.
Ja de ECB zelf die steekt er geen stuiver meer in, ze zitten er tot de strot in de ellende als er afgewaardeerd gaat worden of als Grieken uit de Euro stapt
pi_97864632
Echt een vuile leugenaar trouwens die Jan-Kees. Wat een smerige vuile hond is het eigenlijk met z'n verhaaltjes over "We zijn bezig om Griekenland te redden en dat is goed voor de Nederlandse belastingbetaler."
  woensdag 8 juni 2011 @ 03:48:57 #98
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_97874672
&Spanje (hoewel die veerkrachtiger is).
Maar goed, het is pro Europa of saneren die Z-euo landen.
Gaarne het laatste.... eerst pijn lijden dan weer iets meer zuiver zaken doen.
ff mijn kristallen bal op poetsen... (spuug).
  woensdag 8 juni 2011 @ 03:52:20 #99
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_97874679
Griekland is hard onderweg om te saneren... maar je moet de focus iets terug leggen.. Obligaties uit Griekenland hadden bijna dezelfde randvoorwaarden als die uit W-Duitsland. En dat laatste is waanzin ten top. En toezichthouders waar ook in Europa hebben ook niet of nauwelijks niet ingegrepen.

En dat doet pijn... lokaal gezien.

Enfin... over 5 jr gaat Europa scheuren.. (politiek gezien).
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:30:06 #100
37248 BertV
Klei indiaan
pi_97875581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 03:52 schreef Drugshond het volgende:
Enfin... over 5 jr gaat Europa scheuren.. (politiek gezien).
Waarom 5 jaar? NL'ers doneren mak hun pensioencentjes in, mag het ietsje meer zijn?
Het wachten is op Spanje of Frankrijk waar gelukkig iets meer temperament aanwezig is.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')