Ja... waar bleef je zo lang...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Gaan we hier gewoon verder............
Ik wel wat, maar niet wie er gepest werdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Van toen ik 6 of 7 was weet ik echt niets meer.
10 ben je groep 7 of 8 (ik was 10 in groep 8)quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Tja dat weet ik ook niet meer, groep 3, dan ben je, 10?
Ik weet er ook niks meer van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Van toen ik 6 of 7 was weet ik echt niets meer.
Ik ben ook nooit gepest maar werd wel bijna altijd als laatste gekozen bij gymquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit gepest.
Was zelf ook geen pester.
Ik kon de weg niet zo snel vinden, had last van het vorig programma.quote:
Ik zou het ook echt niet meer weten ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik weet de namen niet eens meer, als ik naar een oude klassefoto kijk.
Haha ik ook, maar dat was omdat ik superslecht was in gym.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit gepest maar werd wel bijna altijd als laatste gekozen bij gym
Dat denk je maar..... wacht maar tot Peter aan je deur verschijnt..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit gepest.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denk je maar..... wacht maar tot Peter aan je deur verschijnt..
Nee, ik werd wel vaak gekozen, vond het ook leuk, sport, was fanatiek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit gepest maar werd wel bijna altijd als laatste gekozen bij gym
ik heb vroegah wel meegepestquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit gepest.
Whahaha... nee, dan zou ik tot mijn spijt moeten zeggen dat ik me dat niet kan herinneren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denk je maar..... wacht maar tot Peter aan je deur verschijnt..
Ha ha, ik postte gelijk hetzelfde!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Die acteur lijkt best wel op die vader! Goed gekozen.
Dat is tenminste iets. Waarom ging je eigenlijk meepesten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb vroegah wel meegepestnav dit programma en vooral het ongeloof van mensen hier dat de pesters zich amper wat herinneren, dat heb ik ook wel. Ik weet concreet bijna geen voorbeelden te noemen, maar ik weet wel dat ik een bepaald meisje behoorlijk gepest heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |