Cheap ass China stuff.quote:
Nou ik er nog 's over nadenk: die stand van 't derailleur klopt toch wel, ziet er alleen een beetje raar uit vanuit deze hoek denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef FHR het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet echt zien wat er fout gaat. Wat me wel opvalt is de stand van het derailleur: had je 'em voor 't filmpje voor ook op het grote blad liggen ofzo?
Er zijn op internet echt stapels met sites met uitleg te vinden over hoe je een derailleur moet afstellen, bijvoorbeeld: http://www.parktool.com/b(...)justments-derailleur. Btw, misschien je pulleywieltjes 's schoonmaken is ook geen slecht idee
Op een andere fiets heb ik de Schwalbe Hurricane Performance. Superbanden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef kawotski het volgende:
Ik rij al 15 jaar met Schwalbe , de kevlars, die verslijt je tot op de draad. Ze zijn wat duurder in aanschaf maar dat haal je er dan ook dubbel en dwars uit
Ik heb al drie jaar dezelfde banden op m'n Merida Kalahari 6. Het was echt een cheap-ass fiets, met goedkope standaard banden. Die zitten er nu nog steeds op, en nu pas is m'n achterband aan vervanging toe. Sinds ik nog véél meer mountainbike dan vroeger (lees vier keer per week) en veel slip is de achterband nu wel aan het slijten. Hoewel alleen het midden van de band slijt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Cheap ass China stuff.![]()
[ afbeelding ]
Zo rond de rode lijn zijn ze aan het scheuren, de hele band al rond.Kwam er toevallig achter tijdens het oppompen.
4 maanden oud.
Voor zat in het midden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef FHR het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet echt zien wat er fout gaat. Wat me wel opvalt is de stand van het derailleur: had je 'em voor 't filmpje voor ook op het grote blad liggen ofzo?
Er zijn op internet echt stapels met sites met uitleg te vinden over hoe je een derailleur moet afstellen, bijvoorbeeld: http://www.parktool.com/b(...)justments-derailleur. Btw, misschien je pulleywieltjes 's schoonmaken is ook geen slecht idee
Je houd ze zeker ook fatsoenlijk op spanning?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar dezelfde banden op m'n Merida Kalahari 6. Het was echt een cheap-ass fiets, met goedkope standaard banden. Die zitten er nu nog steeds op, en nu pas is m'n achterband aan vervanging toe. Sinds ik nog véél meer mountainbike dan vroeger (lees vier keer per week) en veel slip is de achterband nu wel aan het slijten. Hoewel alleen het midden van de band slijt.
Ik pomp ze regelmatig op, ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je houd ze zeker ook fatsoenlijk op spanning?
* tomaat52
Is de Cube ook in de verkoop? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben en wat is de framemaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:09 schreef Unsub het volgende:
* Unsub meld zich ook meteen met een Cube stereo rx, een singlespeed Lynx, en een Torpado hardtail in de verkoop!
De singlespeed hoop ik voor de winter af te hebben, ben echter nog steeds op zoek naar een goedkope crankset.. (voor vierkante as, 32t blad, cheap!!)
Hij schakelt verder redelijk, wel kwam ik er gister achter dat het net is of hij niet van de 7de naar het 8ste gaat (of dat hij al op het 8ste zit terwijl de schakeling nog zegt dat hij in de 7de zit)quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef FHR het volgende:
[..]
Nou ik er nog 's over nadenk: die stand van 't derailleur klopt toch wel, ziet er alleen een beetje raar uit vanuit deze hoek denk ik.
Schakelt 'ie verder wel goed? Of wil de ketting ook moeilijk naar het grootste tandwiel toe? Is de derailleur hanger nog wel recht?
Kijk anders hier ook even naar: http://www.mbr.co.uk/advice/gear-set-up-video/. Die is voor SRAM, maar het idee is hetzelfde.
Hahaha, 't is een 20,5", maar zeker niet te koopquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:18 schreef Moffol het volgende:
[..]
Is de Cube ook in de verkoop? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben en wat is de framemaat?
quote:Soms verwacht je simpelweg iets gewoon niet. Neem dit gevalletje bijvoorbeeld. Het ene moment zit je lekker fanatiek op je fiets en het ander moment lig je aangeslagen op de grond jezelf afvragende wat de fok er in hemelsnaam gebeurd is.
Die is van het Weblog.quote:
Waar wil je je mountainbike voor gebruiken? Wat is je budget?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit beetje rond te kijken naar een leuke mountainbike om mee te beginnen.
Iemand nog tips? leuke aanbiedingen? ik zat naar een cube te kijken aim disc ofzo.
Waar was dat? !quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef Moffol het volgende:
Iemand vandaag naar de mini-downhill in Nieuwegein geweest?
Het is handig om ook even de volgende dingen te vermelden:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit beetje rond te kijken naar een leuke mountainbike om mee te beginnen.
Iemand nog tips? leuke aanbiedingen? ik zat naar een cube te kijken aim disc ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |