Ik dacht eerst dat het een neger was omdat die klonk als Ice Cube toen ik een liedje hoorde, toen zag ik dat die blank was maar ook nog is albino.. wel vage kleur man..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef Mirel het volgende:
Ik zag 'em live, samen met Atmosphere!
Ali met Sean. (Sean Daley ofwel Slug is de rapper en Ant de producer, soms stoor ik me eraan als mensen zeggen 'joahhhhhh Atmosphere! Hij is een goede rapper! Terwijl het een groep is)
Idd, maar wel vet dat hij zich tot de Islam bekeerd heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hij praat ook zoals een zuiderlijke zwarte vind ik.
wegquote:Op maandag 27 juni 2011 20:36 schreef Shalimar het volgende:
Userfoto's #258
kijk eens wie terug is, dit keer onder de naam, Bloeddd
![]()
![]()
![]()
echt he :S :Squote:
WTFquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Een middagje editten voor videos, resultaat:
Het serieuze werk
En voor de lol, omdat het precies paste
Moest iets in de vakantie doen, verveelde me enormquote:
16 juli hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ben 9 juli weg voor een paar weken naar Zagreb/Sarajevo.
Neem je voor mij 5 sloffen Drina en een 10-liter jerrycan slivovica mee...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ben 9 juli weg voor een paar weken naar Zagreb/Sarajevo.
Ik weet niet of ik daar aan kan komen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neem je voor mij 5 sloffen Drina en een 10-liter jerrycan slivovica mee...
Alvast bedankt!
Oh.. Was dit je bedoeling?quote:
quote:
Mooi in Ptujquote:Op zondag 17 juli 2011 09:27 schreef BrandX het volgende:
Zo, mijn heenreis naar Kroatië is gepland!
De eerste dag overnacht ik in Duitsland, de tweede in Oostenrijk. De derde, en nu komt het, overnacht ik Slovenië, en wel in Ptuj, de oudste stad van Slovenië. Het bestond al in het stenen tijdperk!
Omdat de reis Oostenrijk - Ptuj maar 3,5 uur is, kan ik een ruime middag en hele avond genieten van Ptuj, en de volgende ochtend hoef ik pas laat weg, dus min of meer een volle dag cultuur snuiven![]()
Ik kan me pas om 14.00 inchecken in Rakovic (Kroatie dus), dus ga rond een uurtje of 11 weg uit Ptuj.
Omg heb zo'n zin de reis! Lekker relaxed alleen de eerste dag een redelijk stuk rijden (6-7 uur) en daarna max 3,5 per dag. Zo kan ik lekker chillen en bijkomen enzo
Nog 1 maand + 2 dagen wachten! 19 augustus vertrek ik
Tof!quote:Op zondag 17 juli 2011 09:27 schreef BrandX het volgende:
Zo, mijn heenreis naar Kroatië is gepland!
De eerste dag overnacht ik in Duitsland, de tweede in Oostenrijk. De derde, en nu komt het, overnacht ik Slovenië, en wel in Ptuj, de oudste stad van Slovenië. Het bestond al in het stenen tijdperk!
Omdat de reis Oostenrijk - Ptuj maar 3,5 uur is, kan ik een ruime middag en hele avond genieten van Ptuj, en de volgende ochtend hoef ik pas laat weg, dus min of meer een volle dag cultuur snuiven![]()
Ik kan me pas om 14.00 inchecken in Rakovic (Kroatie dus), dus ga rond een uurtje of 11 weg uit Ptuj.
Omg heb zo'n zin de reis! Lekker relaxed alleen de eerste dag een redelijk stuk rijden (6-7 uur) en daarna max 3,5 per dag. Zo kan ik lekker chillen en bijkomen enzo
Nog 1 maand + 2 dagen wachten! 19 augustus vertrek ik
Zeker wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
De grotten bij Postojna zijn altijd een bezoek waard; http://en.wikipedia.org/wiki/Postojna_Cave
Wat dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef ecktebaas het volgende:
Sarajevo wtf is daar gebeurd allemaal vehabijas
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
er is weer leven in dit topic!
nog een kleine twee weken en ik ben onderweg naar Ptuj en Rakovaci
Je weet wat vehabija is toch? En allemaal ineens monumenten aan mujahedini en armijabih enzo.quote:
nee?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je weet wat vehabija is toch? En allemaal ineens monumenten aan mujahedini en armijabih enzo.
Dus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je weet wat vehabija is toch? En allemaal ineens monumenten aan mujahedini en armijabih enzo.
Hadden ze 15 jaar geleden moeten doen, omdat de o zo slechte serviers alle slechte dingen deden kunnen ze 15 jaar werkelijk niks doen.quote:
ok gelezen, dus als ik het goed begrijp zijn ze daar allemaal islamitische beelden oid aan het plaatsen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:23 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wahabisme
Dat niet maar dat soort mensen zijn er nu veel, dit was niet zo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok gelezen, dus als ik het goed begrijp zijn ze daar allemaal islamitische beelden oid aan het plaatsen?
(sorry, ik ben totaal niet op de hoogte van alle religieuze stromingen in het voormalige Joegoslavie)
ah ok.. En is dit een probleem? Ten minste, zo vat ik jouw post een beetje op?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat niet maar dat soort mensen zijn er nu veel, dit was niet zo.
Wel raar en ondenkbaar voor zo een land waar moslims gewoon alcohol drinken en varkensvlees eten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ok.. En is dit een probleem? Ten minste, zo vat ik jouw post een beetje op?
Je praat poep man.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Wel raar en ondenkbaar voor zo een land waar moslims gewoon alcohol drinken en varkensvlees eten.
Dat is fucking Kroatie gek.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik heb zelf gezien man in Trpanj.
Daar komen allemaal Bosniers. Bij ons in het appartement was iedereen uit Sarajevoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werd de Montenegrijn lui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef Mirel het volgende:
Ik ben zelf dan ook een vuile atheistische heiden.
Als het in Brabant is word ik vaste klant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik kan onderhand wel een Kruskovac/Vegeta winkel beginnen.Echt iedereen die ik ken die ook maar een béétje in de buurt van voormalig Joego komen neemt die shit voor me mee.
Het begon ooit met: "Neem je een zak Vegeta voor me mee en misschien ook een fles Kruskovac?"
Neeeeeee. Hij was zo baas. Ik hoop dat Tukker hem nog heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Overigens, waar is de foto in de OP heen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard heeft Tukker hem nog:
[ afbeelding ]
Misschien wijs dat iemand anders hem ook bewaard. Voor het geval ik sterf aan een overdosiscevaps
...
Ga naar Canarische eilanden, genoeg mensen uit voormalige SFRJ.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n vriendin en ik willen in september een last-minute pakken naar de zon. Zij wil naar Spanje, ik wil naar Belgrado. Hoe overtuig ik haar?
Maar ik mis het sfeertje in SFRJ. Het vlees.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ga naar Canarische eilanden, genoeg mensen uit voormalige SFRJ.
De mentaliteit is veranderd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik mis het sfeertje in SFRJ. Het vlees.De vrouwen.
Het ontbreken van toeristen.
De mentaliteit.
en in de OP neergezetquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard heeft Tukker hem nog:
[ afbeelding ]
Misschien wijs dat iemand anders hem ook bewaard. Voor het geval ik sterf aan een overdosiscevaps
...
We zullen blijven hopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oude tijden zullen herleven, Ecktebaas...Misschien.
Magistralaquote:[b]Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker
[ afbeelding ]
Degelijke joegoslavische vangrail.![]()
Hahaha, bazenfoto's!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Oude tijden...
[ afbeelding ]
JAT. De meest betrouwbare airliner... OOIT!
[ afbeelding ]
De joegoslavische TGV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 'dames' van joegoslavië.![]()
[ afbeelding ]
INA 'high performance fuel'.![]()
[ afbeelding ]
Hoogstaande joegoslavische engineering.![]()
[ afbeelding ]
Pech?![]()
[ afbeelding ]
...Nenad regelt het voor je!
Naja, deze wil ik dus forwarden met iets als:quote:Dear Sir, dear mrs,
I have made reservations for an overnight stay sunday 21st of august (arrival) to 22end of august (departure) (see reservation email underneath this message). In the booking it states i need to make seperate reservations for a free parkingspace.
Hereby I would like to make a reservation for a parkingspace. I have normal size car (Nissan Almera).
Could you please confirm this reservation for me?
Thank you for your effort,
{mijn naam]
Als zelfbenoemd fotoliefhebber vind ik dit een harde foto. Hij gaat in m'n tumblr weblog: http://paard.tumblr.comquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Oude tijden...
[ afbeelding ]
JAT. De meest betrouwbare airliner... OOIT!
[ afbeelding ]
De joegoslavische TGV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 'dames' van joegoslavië.![]()
[ afbeelding ]
INA 'high performance fuel'.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pech?![]()
[ afbeelding ]
...Nenad regelt het voor je!
ik moet je gelijk gevenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat niet maar dat soort mensen zijn er nu veel, dit was niet zo.
Ehm ik vrees van niet omdat Sloveens een hele andere taal is dan overig Yugoslavie, hun hebben een eigen taal uitgevonden. Daarbij is zover ik weet niemand Sloveens hier. Misschien dat Opa het kan spreken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:06 schreef BrandX het volgende:
Niemand die mij wil helpen met een paar zinnetjes vertalen?
ah ok, dat wist ik niet! En Opa is al in tijden niet online geweest, dus dat zal ook wel niet lukkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehm ik vrees van niet omdat Sloveens een hele andere taal is dan overig Yugoslavie, hun hebben een eigen taal uitgevonden. Daarbij is zover ik weet niemand Sloveens hier. Misschien dat Opa het kan spreken.
Je kan hier bwt wel naar het Sloveens vertalen: http://translate.google.nl/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ok, dat wist ik niet! En Opa is al in tijden niet online geweest, dus dat zal ook wel niet lukken
Naja, dan gooi ik hem nog maar een keer in het Engels er uit, en neem de prints wel mee daarheen
thanks.
Misschien gewoon bellen? Weet je snel genoeg of ze engels (of misschien duits) spreken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:06 schreef BrandX het volgende:
Niemand die mij wil helpen met een paar zinnetjes vertalen?
Da's ook een optie ja...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hier bwt wel naar het Sloveens vertalen: http://translate.google.nl/
Hippe shit. Waarom postte je niet gelijk alles johquote:
Véél te veel werk en ik vond ze niet allemaal even interessant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hippe shit. Waarom postte je niet gelijk alles joh
¨abanska muzikaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Sandrvich het volgende:
Ik hoorde daarstraks een nummer op "mijn" Bulgaarse radiozender en hoorde een liedje dat ik wel erg tof vond. Alleen ging de titel véél te snel aan het begin en wist ik niet wie het was (wil het liedje namelijk graag downloaden). De reden dat ik het hier vraag is dat het -volgens mij- een Servokroatisch nummer is, dat draaien ze immers wel vaker op die radio.
...Maar voor hetzelfde geld zit ik er gigantisch naast en is het toch Bulgaars.![]()
Hier is er een deel van het nummer opgenomen:
http://www.upl.co/uploads/Nummeronbekend.mp3
Geen idee om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Sandrvich het volgende:
Ik hoorde daarstraks een nummer op "mijn" Bulgaarse radiozender en hoorde een liedje dat ik wel erg tof vond. Alleen ging de titel véél te snel aan het begin en wist ik niet wie het was (wil het liedje namelijk graag downloaden). De reden dat ik het hier vraag is dat het -volgens mij- een Servokroatisch nummer is, dat draaien ze immers wel vaker op die radio.
...Maar voor hetzelfde geld zit ik er gigantisch naast en is het toch Bulgaars.![]()
Hier is er een deel van het nummer opgenomen:
http://www.upl.co/uploads/Nummeronbekend.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |