Dat is fucking Kroatie gek.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik heb zelf gezien man in Trpanj.
Daar komen allemaal Bosniers. Bij ons in het appartement was iedereen uit Sarajevoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werd de Montenegrijn lui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef Mirel het volgende:
Ik ben zelf dan ook een vuile atheistische heiden.
Als het in Brabant is word ik vaste klant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik kan onderhand wel een Kruskovac/Vegeta winkel beginnen.Echt iedereen die ik ken die ook maar een béétje in de buurt van voormalig Joego komen neemt die shit voor me mee.
Het begon ooit met: "Neem je een zak Vegeta voor me mee en misschien ook een fles Kruskovac?"
Neeeeeee. Hij was zo baas. Ik hoop dat Tukker hem nog heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Overigens, waar is de foto in de OP heen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard heeft Tukker hem nog:
[ afbeelding ]
Misschien wijs dat iemand anders hem ook bewaard. Voor het geval ik sterf aan een overdosiscevaps
...
Ga naar Canarische eilanden, genoeg mensen uit voormalige SFRJ.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n vriendin en ik willen in september een last-minute pakken naar de zon. Zij wil naar Spanje, ik wil naar Belgrado. Hoe overtuig ik haar?
Maar ik mis het sfeertje in SFRJ. Het vlees.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ga naar Canarische eilanden, genoeg mensen uit voormalige SFRJ.
De mentaliteit is veranderd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik mis het sfeertje in SFRJ. Het vlees.De vrouwen.
Het ontbreken van toeristen.
De mentaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |