abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100673439
Goedemiddag Fok!kers

Momenteel ben ik me al aan het oriënteren op de voorjaar / zomer vakantie van 2012. Ik heb al enige jaren het idee in mijn hoofd om met de auto naar Servië te rijden. In 2003 ben ik al eens in Belgrado geweest (per vliegtuig) en met de auto doorgereisd naar Valjevo waar oude kennissen van mij een 2de huis hebben. Vanuit daar zijn we met de trein doorgereisd naar Podgorica in Montenegro. Hoewel het een prachtige vakantie was, moet ik eerlijk bekennen dat ik destijds meer met de leuke jonge vrouwen en het goedkope bier ben bezig geweest in plaats van te genieten van de mooie omgeving en de cultuur die het land te bieden heeft (op een leuke trip naar Kotor na dan).

Nu zijn we 8 jaar verder, ben ik getrouwd en heb ik een kindje van bijna 2 jaar (bijna 3 wanneer ik de reis wil gaan maken) en ben ik dus wel op zoek naar datgene wat ik destijds links liet liggen. Mooie natuur, cultuur en genieten van de vriendelijkheid die de mensen te bieden hebben. Omdat wij een gezin zijn die erg van water houden is het natuurlijk erg jammer dat Servië (Montenegro even buiten beschouwing gelaten) niet aan zee ligt.

Wij vragen ons dan ook af of er leuke meren / rivieren zijn in Servië waar je goed op vakantie kunt gaan om toch te kunnen genieten van de natuur / cultuur en het water. Tips van steden (Novi Sad en Belgrado ken ik wel) die echt de moeite waard zijn zou ik ook graag horen !

Dank u allen !
pi_100673823
Stel je vraag anders ook in Yugoslaven op Fok! #7: Cevape, Pivo i Slilovic; genoeg mensen die goed bekend zijn met het land :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_100673898
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Stel je vraag anders ook in Yugoslaven op Fok! #7: Cevape, Pivo i Slilovic; genoeg mensen die goed bekend zijn met het land :)
Dank je !
pi_100712348
Geen tips so far ? Jammer :D
pi_100770467
Ik heb een motorreis van Slovenië naar Macedonië in mijn hoofd (voor de lange termijn een keer).

Servië hoort daar uiteraard ook bij (eventueel met Exit Fest erbij). Ben benieuwd of er nog wat mooie tips volgen.
^ To je nesmysl ^
pi_100861682
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef TyVole het volgende:
Ik heb een motorreis van Slovenië naar Macedonië in mijn hoofd (voor de lange termijn een keer).

Servië hoort daar uiteraard ook bij (eventueel met Exit Fest erbij). Ben benieuwd of er nog wat mooie tips volgen.
Er lijkt weinig animo te zijn ;)
pi_100898621
Ik heb begrepen dat Servie erg mooi is (wij hebben het dit jaar even links laten liggen gezien de km'ers vanaf Nederland, wellicht gaan we volgend jaar met vliegtuig in combinatie met Bosnie en Montenegro)

Maar veel verder kan ik je niet helpen....
pi_100935916
Ik vond kokin brod wel mooi.
pi_101855295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:58 schreef DutchieBre het volgende:
Wij vragen ons dan ook af of er leuke meren / rivieren zijn in Servië waar je goed op vakantie kunt gaan om toch te kunnen genieten van de natuur / cultuur en het water. Tips van steden (Novi Sad en Belgrado ken ik wel) die echt de moeite waard zijn zou ik ook graag horen !

Dank u allen !
Tara (en omgeving) schijnt bijzonder mooi te zijn.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:14:46 #10
358650 RolandvVisser
what goes around, comes around
pi_103327526
Als aanvulling op de post hierboven wellicht helpt dit lijstje je ook nog http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_meren_in_Servi%C3%AB
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:59:21 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_103376484
Hmm, kom alleen maar een heel oud topic tegen: Servië
Wellicht dat daar nog iets interessants in staat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')