alles wat je opslaat als vet, is dus energie die je niet verbruikt hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef seto het volgende:
Meer eten = meer energie = meer kunnen tillen = meer spiergroei.
als je boven onderhoud eet zet je makkelijker spiermassa aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef ukga het volgende:
Ik heb nou nooit echt het nut van bulken gesnapt;
als je voldoende eiwitten binnen krijgt, en niet meer calorieën eet dan je nodig hebt, dan hoef je dat vet er later ook niet af te trainen...?
De truuk is dan ook om efficiënt te bulken en niet allemaal vette dingen te gaan eten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef ukga het volgende:
[..]
alles wat je opslaat als vet, is dus energie die je niet verbruikt hebt.
Ja ok maar ik lees ook wel eens op bbforum over gasten die vrete alles wat ze tegen komen. Ik zag net ook al GOMAD voorbij komen :p dat houd in dat je 3.8 liter volle melk wegtaptquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef seto het volgende:
[..]
De truuk is dan ook om efficiënt te bulken en niet allemaal vette dingen te gaan eten.
daar ben ik het ook wel mee eens. dan zet je onderhand meer vet aan dan spiermassa. met gomad zit je toch al snel aan de 5000kcal per dag. ik probeer tussen de 3300-4000 te blijven.(3100 onderhoud)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja ok maar ik lees ook wel eens op bbforum over gasten die vrete alles wat ze tegen komen. Ik zag net ook al GOMAD voorbij komen :p dat houd in dat je 3.8 liter volle melk wegtapt
Dat heeft echt weinig zin naar mijn idee
idd geen trans en onverzadigde vetten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:04 schreef seto het volgende:
[..]
De truuk is dan ook om efficiënt te bulken en niet allemaal vette dingen te gaan eten.
idd voor mensen als ik 82,5kg en 11% heeft dat weinig voordelen lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef seto het volgende:
GOMAD is meer voor skinny gasten die snel aan willen komen dacht ik.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:12 schreef JohnSpek het volgende:
Het nut van bulken is gewoon dat je sowieso voldoende calorieën binnen krijgt.
Het meest effectieve en efficiënte is om precies het aantal eiwitten/vetten/koolhydraten te eten wat je gebruikt. Het probleem is dat je calorie verbruik wisselt per dag en de keren dat je er dus net even iets onder zit je verlies hebt in spiergroei.
maar denk ik geloof niet dat je hierdoor meer tijd verliest dan wanneer je weer moet cutten want zon periode duurt ook lang.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:12 schreef JohnSpek het volgende:
Het nut van bulken is gewoon dat je sowieso voldoende calorieën binnen krijgt.
Het meest effectieve en efficiënte is om precies het aantal eiwitten/vetten/koolhydraten te eten wat je gebruikt. Het probleem is dat je calorie verbruik wisselt per dag en de keren dat je er dus net even iets onder zit je verlies hebt in spiergroei.
90graden max... moet oppassen op mn rug... omdat ik vroeger ook holle rug maakte.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef Agentperry het volgende:
hoe diep squatten jullie trouwens?
ik wissel altijd af tussen bijna atg squats( kom niet helemaal atg) en zwaardere parallel squats.
Hoezo denk je van niet dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef Physics het volgende:
Het is sowieso allemaal een beetje dubieus hoor. Ik vraag me wel eens af of mensen nou daadwerkelijk spier verliezen tijdens een cut.. VVM verliezen = niet per se spiermassa verliezen.
Box squats zijn zwaarder dan normale squatsquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Agentperry het volgende:
zag maandag mensen 120 graden squatten met 60kg en zo'n doos onder hun reet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |