Da's nie goed he jongen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Haha. Word je gebeld door de Coen en Sander show, ben je te brak om fatsoenlijk enthousiasme te faken. verrassend genoeg niet teruggebeld
Iemand met een tunnelvisie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:31 schreef alors het volgende:
omg 4 keer op Coldplay stemmen en 5 keer op Muse, wat ben je dan![]()
![]()
![]()
![]()
nee dat trek ik echt niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zolang ze maar geen vlammetjes serveren.
Of gerookte paling.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zolang ze maar geen vlammetjes serveren.
Ik noteer het ff.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga gyrosreepjes bakken.
Dat jullie het even weten.
*snif* ik ruik wat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga gyrosreepjes bakken.
Dat jullie het even weten.
Dank.quote:
Ik ben nog helemaal niet begonnen.quote:
Iew iew iew.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Ik ben nog helemaal niet begonnen.![]()
Misschien dat Sirolf zijn worstje al uit de verpakking heeft gehaald ?
Ja Sander is weg en Ramon ook, rara wat zouden ze aan het doen zijn?quote:
Kusjesmannen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Sander is weg en Ramon ook, rara wat zouden ze aan het doen zijn?
heel goed, wees maar blij met het worstje van Sirolf!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel goed, wees maar blij met het worstje van Sirolf!
Ramon is op vakantie is gezegd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Sander is weg en Ramon ook, rara wat zouden ze aan het doen zijn?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:49 schreef chansadres het volgende:
Ik heb Bliss uitgekozen en aangekondigd![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:31 schreef alors het volgende:
omg 4 keer op Coldplay stemmen en 5 keer op Muse, wat ben je dan![]()
![]()
![]()
![]()
dat doe je goed!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:49 schreef chansadres het volgende:
Ik heb Bliss uitgekozen en aangekondigd![]()
Bevestigdquote:
as usualquote:
inderdaad in de studio kunnen ze het licht wel uitdoenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Volgens mij is Michiel vanaf een bandje, lijkt het.
quote:Sent: Saturday, September 25, 2004 8:42 AM
Subject: hoi pap
hallo hoe gaat ie doei ..........la
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:48 schreef alors het volgende:
Roos drukte met haar worstvingers op de verkeerde knop
nohquote:
Hoe heette zo'n kleine geel/paarse buzzer die vroegâh in waren? Die had ik eentje.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Toevallig je archief aan het leegruimen?.
De Maxer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe heette zo'n kleine geel/paarse buzzer die vroegâh in waren? Die had ik eentje.
Gaat er ook nog wat weg?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben m'n rommelkamer in dozen aan 't stoppen...
Heb inmiddels 40 dozen staan hier.
Ik heb afgelopen weekend bijna twintig zakken en een grote bak naar de oud-papiercontainer gebracht.....quote:
En laat je die opblaaspoppen eerst nog leeglopen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend bijna twintig zakken en een grote bak naar de oud-papiercontainer gebracht...... Iets met verzamelstoornis enzo...
Die had ik al naar Hans gestuurd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
En laat je die opblaaspoppen eerst nog leeglopen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die had ik al naar Hans gestuurd.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die had ik al naar Hans gestuurd.
Ginger Ninja - Sunshine wk 10quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Liedjesuitdaging dag 7: nummer wat je aan een evenement moet denken.
Incluis Ekdom
Andere optie was Carnaval de Paris. WK 98
ja maar WK98 is het toernooi wat ik echt als mijn eerste toernooi beleefd hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ginger Ninja - Sunshine wk 10
Just For Tonight - One Night Only ek 08
[oma modus]Ik herinner me '88 nog. Ik had zwart strotouw in stukken geknipt en ze aan de binnenkant van een petje geplakt. Zo was ik Ruud Gullit en zo keek ik naar de finale.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ja maar WK98 is het toernooi wat ik echt als mijn eerste toernooi beleefd heb. EK96 weet ik nog wel iets van, maar wk98 is toch completer in het geheugen opgeslagen.
Ik ook toen zat in m'n placenta mijn eigen pis te drinken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:22 schreef Cee het volgende:
[..]
[oma modus]Ik herinner me '88 nog. Ik had zwart strotouw in stukken geknipt en ze aan de binnenkant van een petje geplakt. Zo was ik Ruud Gullit en zo keek ik naar de finale.[/oma modus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SBSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie dat de belspellen weer terug zijn bij sbs6.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:15 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu dat ik gisteren op 3fm het woord 'tracks' een keer heb gebruikt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie dat de belspellen weer terug zijn bij sbs6.
gequote voor waarheid, helaasch...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het enige wat ze van de nieuwe track van Coldplay weten, is dat ie meteen Megahit is. Al zetten ze een scheet op single.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een leeftijdsgenoot van Domien aan de lijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het nogal wat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Track het je niet aan...quote:
Daar staan vast heel veel tracks in.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Uit de 3FM-karaokebox, dat vind Roel nogal wat!
Tof, gewoon voor de fun? Succesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
zo ik ga even een Ceetje doen, 32 km fietsen, het waait alleen harder dan gedacht, en de zon laat het ook afweten
Fiets naar Maastricht. Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
zo ik ga even een Ceetje doen, 32 km fietsen, het waait alleen harder dan gedacht, en de zon laat het ook afweten
deels, moet ook nog ergens langs, maar ik had ook zin om ff te fietsen. thnx!quote:
Geen komkommers?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:30 schreef borisz het volgende:
Zo even bij China Town flinke inkopen gedaan.
Van bamisoep tot garnalen tot loempia's, andere snacks. Bier uit de Filipijnen.
Komkommersla bestaat niet meer het is tegenwoordig kwamkwammersloegquote:
Hebben ze weer een nieuwe single?!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Claudia![]()
![]()
Ik ga zo werken, hoor het vanavond wel of Coldplay MH is.
HENKquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dagrap![]()
Met Erik-Jan Rosendahl a.k.a. De Kaak dan gewoon![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag wel naar 3fm met een hiphopprogram, maar dat gaat toch never nooit gebeuren...quote:
haha het wordt al zonniger, tis een beetje met vlagen. En ik ga nu terug en dat is eerst een stukje tegen en dan lekker wind meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, ik zal een beetje zon jouw kant op sturen. En zorg ervoor dat je 16 km tegenwind hebt op de heenweg. Als je dan terugfietst gaat het zoeeefffffff. Was gisteren erg aangenaam om de laatste 5 km mee te maken. Zelfs de viaducten gingen haast zonder te trappen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef TUFKAL het volgende:
Kunnen die gasten nu echt niets fatsoenlijks maken?
ColdplayDe meest onbegrijpelijke hype van de afgelopen 10 jaar.
Ik vind 'em wel geinig. Maar vooral vanwege de Ritmo de la noche-connectie.quote:
Psies. Gelukkig geen traag zeiknummer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind 'em wel geinig. Maar vooral vanwege de Ritmo de la noche-connectie.
Hebben we funx al voor. Hophip geneuzel is juist terecht geschrapt op 3fm.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij mag wel naar 3fm met een hiphopprogram, maar dat gaat toch never nooit gebeuren...
Ja wel aardigquote:
Verschrikkelijk weerquote:
funx is alleen voor randstad en tevens voor paupersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben we funx al voor. Hophip geneuzel is juist terecht geschrapt op 3fm.
Wanneer draaien ze andere nrs van t albumquote:
nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer draaien ze andere nrs van t album
Bridges Burningquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer draaien ze andere nrs van t album
quote:
ja bah.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk weer
Dat wordt dus 2 maanden geen 3FM luisteren want het zal wel weer 10 keer per dag gedraaid worden
lekker nummertje ik voorspel megahit volgende week!quote:
kan geen coldplay zijn die single is vandaag pas uit. En de megahit bepalen ze altijd op woensdag middagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef alors het volgende:
Ik schakel zo even in voor de MH, maar ik ben bang dat ik het al weet
lijkt me niet, hij houdt vooral van hiphop en dat is verboden op 3fmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:21 schreef Evertjan het volgende:
Binnenkort Niels Hoogland op 3FM?
http://www.radiofreak.nl/(...)d-weg-bij-Radio-538/
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan geen coldplay zijn die single is vandaag pas uit. En de megahit bepalen ze altijd op woensdag middag
Ze hebben zelfs ooit iets als MH gebombardeerd dat pas een halve week later uit was. (sjakkelien met d'r gedrocht). Dus verbazen zou het me niet. Ik zou het appreciëren maar ik ben de enige hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan geen coldplay zijn die single is vandaag pas uit. En de megahit bepalen ze altijd op woensdag middag
Da's het zelfde als dat je niet van spaghetti houdt en omdat je een hele week spaghetti krijgt voorgeschoteld, ga je maar uit het riool vreten.quote:
Luister je wel eens? Het is echt niet zo kut hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's het zelfde als dat je niet van spaghetti houdt en omdat je een hele week spaghetti krijgt voorgeschoteld, ga je maar uit het riool vreten.
Ja. En ik vind het echt kut met de hoofdletter S. Van Superkut.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Luister je wel eens? Het is echt niet zo kut hoor...
Smaken verschillen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het echt kut met de hoofdletter S. Van Superkut.
Jep.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is toch elk nummer van Coldplay
van de 3FM sitequote:COLDPLAY - Every Teardrop Is A Waterfall
Jarenlang hebben Coldplay-critici geroepen dat de groep niet vernieuwend is. Bij deze zijn die critici de mond gesnoerd. 'Every Teardrop Is A Waterfall' heeft een hoog elektronisch gehalte, neigt zelfs naar rave, zonder de Coldplay sound te verliezen. Chris Martin en co. hebben met deze single Coldplay opnieuw uitgevonden.
Hehehehehe voorspellendquote:
Het was bij Jacqelinequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verrassing die 1e![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef ConscienceNL het volgende:
FREAK 11 VAN 3 JUNI 2011Nummer. 10, Katy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verrassing die 1e![]()
Vind die cent grap geniaalquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:20 schreef Domien het volgende:
Wie wil er een spuit 11 opmerking? Ja? Tof. Komt 'ie! 'Gave track, die nieuwe Coldplay!'
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef Allrounder het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)gt-nieuwe-single-aan
U mag 3 keer raden wat de nieuwe MH wordt!
Idd. Ouderwets dat schrijven met zo'n ding... Owja, een pen heet datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus BJ Cune houdt een briefje voor de webcam met daarop '#WEEKEND'...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus BJ Cune houdt een briefje voor de webcam met daarop '#WEEKEND'...
voor guus MEEUWisquote:
Ze kijkt er iig trots bijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
en Coldplay is megahit? hoera! ik zit nu met een klein nat plekje in mijn strakke boxer!
Nu alle omroepen nogquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het TROS-logo op Visual Radio werkt. Mooi.
Moet eens een keer tijd voor gemaakt worden. Deze heb ik maandag ff snel erin gezet na een verzoek van een TROS-producer.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:16 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDD #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:16 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3FM
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:16 schreef gerardekdom het volgende:
WWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
Krijgt iedere omroep dat vanaf nu?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het TROS-logo op Visual Radio werkt. Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |