Moet je even via een proxy benaderen, nadat je een invite krijgt maakt je ip niet meer uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef FastFox91 het volgende:
"We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States"
http://simplehider.info/quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef FastFox91 het volgende:
"We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States"
Of overal ter wereld, als je dus in amerika op een andere computer zit, kan je via internet je muziek luisteren. Ook via android kan je dan altijd via internet bij al je muziek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef Tahiti het volgende:
Dus je gaat dan je muziek van je computer uploaden om ze vervolgens op jezelfde computer weer af te spelen maar dan vanaf een google server?![]()
Je kan al zeker 18000 songs kwijt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb me net even geregistreerd. Ik gebruik zelf Subsonic .. maar voor de telefoon werkt de google app misschien wat beter.
Ik heb trouwens 400GB aan muziek. Kan ik dat allemaal uploaden?
Goede vraag inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:56 schreef znarch het volgende:
In welke bitrate streamed hij als je luistert?
Thanx, invatation aangevraagd.quote:
Als je toestel geroot is, kun je Market Access gebruiken om te doen alsof je een Amerikaans toestel hebt:quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dus net de uitnodiging ontvangen.
Het upload je muziek dus eigenlijk naar Google en dan kun je het overal beluisteren?
Behalve met de app voor Android, want die doet het niet in Nederland
Verder dezelfde soort dienst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Een soortgelijke dienst van Apple zal 25 euro per jaar gaan kosten.
quote:
quote:Ook muziek die gebruikers niet via iTunes hebben aangeschaft, maar hebben geïmporteerd van cd's, kan via de nieuwe dienst iCloud beschikbaar worden gemaakt op alle aangesloten apparaten. Voor dat onderdeel, iTunes Match, moet de gebruiker 25 dollar per jaar betalen. Voor de rest is iCloud gratis. (bron)
Ik hoop dat de eerste 2.000 gratis zullen zijn en dat je een aanvullende pakket kan kopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Fivel het volgende:
Ben je toch stuk goedkoper (voorlopig) uit met google music. Ben benieuwd naar de prijzen na de beta.
Niemand verplicht het je te gebruiken. Je mag de keuze zelf maken en je bent dus ook de baas over je eigen data.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:01 schreef Hoedjeman het volgende:
ja lekker slim, evil google de eindcontrole geven over je privé muziek collectie onder het mom van 'dit is pas echt wat je nodig hebt'
laat dat hele google eens een eind optiefstralen met hun niet te stillen honger naar totale wereld dominantie
baas over eigen data !
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:35 schreef captainkid het volgende:
Werkt het nou wel of niet met Android.
Anders heeft het voor mij 0,0 nut.
LEzen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt ´t met Android, het is van Google.
LEes zelf:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:39 schreef captainkid het volgende:
[..]
LEzen.
Staat niet op de market voor Nederlanders.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je toestel geroot is, kun je Market Access gebruiken om te doen alsof je een Amerikaans toestel hebt:
http://amip.org.ru/android/marketaccess
maar 't is natuurlijk net zo makkelijk om de app gewoon van XDA te halen:
http://forum.xda-develope(...)349504&postcount=262
ruim 2 weken was het bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef HipHopBunnie het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je een invite ontvangt?
Bij mij is ie leeg?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:53 schreef Santello het volgende:
Top die free songs lijst. Nieuwe muziek die ik nog niet ken maar wel dope is!
Ja dat vind ik ook jammer...quote:
Bij de ''installatie'' vroegen ze mij welke soorten muziek ik leuk vond. Ik heb alles aangevinkt.quote:
Ja klopt, dacht dat doe ik een andere keer wel. Maar zie nu nergens een optie om dat alsnog te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij de ''installatie'' vroegen ze mij welke soorten muziek ik leuk vond. Ik heb alles aangevinkt.
Misschien heb jij niets aangevinkt?
waar dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja klopt, dacht dat doe ik een andere keer wel. Maar zie nu nergens een optie om dat alsnog te doen.
Ik moest eerst updaten naar de laatste androidversie voordat ik het kon installerenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef doctor.starbucks het volgende:
mmm, heeft iemand het werkende op een Motorola Miltestone?
Het is niet zo dat de nieuwe single van Lady Gaga er 317100x op staat hè, alle mensen die die in hun lijst hebben streamen gewoon hetzelfde bestandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:09 schreef Booomer het volgende:
Mogen ze flinke serverparken voor neerzetten als iedereen een paar honderd GB aan muziek mag uploaden..
Dan nog, vaak zie je hetzelfde nummer op meerdere cd's staan.. En als je (dance) cd's download, zijn het vaak lange aan elkaar gemixte mp3's. Dat is al één manier om hetzelfde nummer meerdere keren in de cloud te krijgen. Daarnaast hebben muziekbestanden vaak verschillende ID3 tags, waardoor ie ze ook als aparte nummers kan zien.. Kan bijna niet anders dat sommige dingen er dubbel op komen te staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de nieuwe single van Lady Gaga er 317100x op staat hè, alle mensen die die in hun lijst hebben streamen gewoon hetzelfde bestand
Dan nog is alles opgeteld wel een leuke hoeveelheid (al valt dat eigenlijk best wel mee volgens mij), maar volgens mij heeft Google toch niet zo'n groot geldgebrek
Klopt, maar dan nog... hoeveel terrabyte zou dat zijn? Valt echt wel mee volgens mij. Zeker voor Google.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dan nog, vaak zie je hetzelfde nummer op meerdere cd's staan.. En als je (dance) cd's download, zijn het vaak lange aan elkaar gemixte mp3's. Dat is al één manier om hetzelfde nummer meerdere keren in de cloud te krijgen. Daarnaast hebben muziekbestanden vaak verschillende ID3 tags, waardoor ie ze ook als aparte nummers kan zien.. Kan bijna niet anders dat sommige dingen er dubbel op komen te staan.
Als ze het wereldwijd uitrollen, zou ik eerder denken aan petabytes dan aan terabytes..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog... hoeveel terrabyte zou dat zijn? Valt echt wel mee volgens mij. Zeker voor Google.
Vind je?quote:
cool, invitation aangevraagd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:17 schreef PiRANiA het volgende:
Nice! De software is nu ook beschikbaar voor linux.
jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef djedz het volgende:
Beetje off-topic, sorry daarvoor.
Ik zie dat je in de openingspost zegt dat je je via een proxy moet registreren omdat hij anders zegt dat je niet in de USA woont. Nou zijn er ook een aantal websites waar je series kan kijken. Die series kan je alleen kijken als je in de USA woont.
Als ik nu een proxyserver zou instellen kan ik dat dan wel kijken?
Nogmaals sorry voor het off-topic gebrabbel
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Is er geen app voor mijn telefoon??
(HTC desire Z met Android 2.3)
Market --> zoeken op "google music" geeft em niet.
Vanuit de webinterface klik ik op "android app" en dan krijg ik "Het aangevraagde item is niet gevonden" :
Straks ff op mijn tablet proberen...
edit: webinterface doet het wel op de telefoon, maar moet beslist actief blijven...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je toestel geroot is, kun je Market Access gebruiken om te doen alsof je een Amerikaans toestel hebt:
http://amip.org.ru/android/marketaccess
maar 't is natuurlijk net zo makkelijk om de app gewoon van XDA te halen:
http://forum.xda-develope(...)349504&postcount=262
cool, zometeen proberen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:09 schreef rac het volgende:
Dit stond op de eerste pagina , misschien helpt het?
[..]
[..]
Downloaden op internet en dan overzetten naar jouw telefoon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Is er geen app voor mijn telefoon??
(HTC desire Z met Android 2.3)
Market --> zoeken op "google music" geeft em niet.
Vanuit de webinterface klik ik op "android app" en dan krijg ik "Het aangevraagde item is niet gevonden" :
Straks ff op mijn tablet proberen...
edit: webinterface doet het wel op de telefoon, maar moet beslist actief blijven...
3600 * bitrate / 8 = dataverkeer in KB/uurquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef Veerboot het volgende:
Dat uploaden duurt erg lang (maar goed, dat is een eenmalige struggle), ziet er voor het overige goed uit. Stomme vraag misschien, maar wat kost een uurtje muziek luisteren (via 3G) eigenlijk aan dataverkeer?
Mobiel haal je 320kbps niet. Gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:01 schreef Veerboot het volgende:
Dus, uitgaande van een bitrate van 320: 3600 * 320 / 8 = 144.000 KB/uur = 144 MB/uur? (Ben altijd erg slecht in dit soort omrekensommetjes.) Da's best veel. Zeker met het duurder wordende dataverkeer op mobiele apparaten lijkt me dan dat Google niet echt goud in handen heeft.
Zelf aanvragen via proxy dan wachten op invite van googlequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef JJr het volgende:
Mocht er nog iemand een invite over hebben. Ik zou google music graag uit willen proberen.![]()
[ afbeelding ]
http://bit.ly/pbtUNLquote:Magnifier: Taking a closer look at great music
Three months ago at Google I/O we launched Music Beta, a service that lets you upload your personal music collection to the cloud and listen to it on the web or your Android phone or tablet. Since the beginning, our goal has been to help you fall in love with your music all over again, and now we’re taking that idea one step further.
Today we introduced Magnifier, a new music discovery site that will keep your collection growing. Magnifier will feature great music and the people who make it, including videos of live performances, interviews with artists, explorations of different musical genres and free songs that you can add to your Music Beta collection.
The featured artist on Magnifier this week is Grammy-nominated indie rock band My Morning Jacket. We’re giving away two of their tracks to Music Beta users, one of which is an exclusive to Magnifier: a live performance of “The Day is Coming.” To get these free tracks and hundreds of other songs in our Free Song Archive, you need a Music Beta by Google account (if you don’t have an account, request an invitation). Head over to Magnifier, find the songs you want, click on the “Add free music” buttons and the tracks will be instantly added to your library in Music Beta.
Ik heb het dmv een proxy gedaan. http://proxyhttp.net/quote:Op donderdag 8 september 2011 17:10 schreef Mdrop het volgende:
Inmiddels hier een invite en geprobeerd via dutchproxy.nl, maar kan via FF en IE niet doorklikken bij deze pagina:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
een alternatief zoeken door te zoeken op "webproxy" op googlequote:Op donderdag 8 september 2011 17:10 schreef Mdrop het volgende:
Inmiddels hier een invite en geprobeerd via dutchproxy.nl, maar kan via FF en IE niet doorklikken bij deze pagina:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
ja dat had ik ook al gedaan, maar 90% van die dingen verneuken de hele pagina waardoor die ajax elementen na installatie niet meer werken.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
een alternatief zoeken door te zoeken op "webproxy" op google
Zorg dat de Album info precies hetzelfde isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe zorg ik ervoor dat de rood omlijnde albums zich samenvoegen?
[ afbeelding ]
de album artists en name zijn al hetzelfde, foutje ofzo?
Nadat je bent uitgenodigd hoef je geen proxy meer te gebruikenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:10 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
Nice bedankt! Kan je ook al je playlist "sharen" zodat andere hem kunnen downloaden?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
http://magnifier.blogspot.com
Voeg direct gratis nummers toe aan GMusic
Waarschijnlijk komt er tegen het eind van dit jaar een implementatie in Google Plusquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:06 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nice bedankt! Kan je ook al je playlist "sharen" zodat andere hem kunnen downloaden?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nu wel een invite gekregen maar ik kan niet voorbij de license-agreement komen via een Amerikaanse http-proxy. Krijg wel gewoon alle plaatjes te zien en kan inloggen met m'n Google-account.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef Mdrop het volgende:
http://hotspotshield.com/ heeft de klus wel geklaard.
Ah, wel een beetje spyware-achtige shit. Maar goed het lijkt te werken..quote:
Klopt was ook een beetje huiverig en heb het nadien ook maar weer verwijderd, maar ben binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, wel een beetje spyware-achtige shit. Maar goed het lijkt te werken..
Je kan liedjes/albums apart verwijderen.. de inhoud van pc en Gmusic zijn niet synchroon aan elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef Veerboot het volgende:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de inhoud van Google Music op te schonen, dus dat liedjes die je van je pc hebt verwijderd ook automatisch weer verdwijnen uit Google Music?
Ja precies, maar dat vind ik dus onhandig. Zou graag zien dat er wél gesynced wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan liedjes/albums apart verwijderen.. de inhoud van pc en Gmusic zijn niet synchroon aan elkaar.
quote:Volgens Andy Rubin, hoofd van de Android-afdeling, bevinden de gesprekken zich in de afrondende fase. Ook zegt hij dat Google internetgebruikers zal verrassen: "Google Music zal een stukje Google bevatten. We verkopen niet alleen nummers voor 99 cent!", aldus Rubin.
Rubin wilde niets zeggen over de lanceringsdatum van Google Music, maar volgens bronnen uit deze branche zou de nieuwe dienst volgende maand al in Europa beschikbaar kunnen zijn.
hoe?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan gewoon muziek luisteren in NL.
dat krijg ik alleen als ik met t verkeerde mailadres inlogquote:Op donderdag 17 november 2011 16:36 schreef erniee het volgende:
[..]
hoe?![]()
ik krijg alleen maar de melding; We're sorry. Google Music is currently only available in the United States
Gewoon aanzettenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:36 schreef erniee het volgende:
[..]
hoe?![]()
ik krijg alleen maar de melding; We're sorry. Google Music is currently only available in the United States
Jaa, het is gelukt! snap niet waarom die het net 99^90909 keer niet deed, en nu opeens wel.. maar hij is nummers aan het uploadenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon aanzetten. Ik doe niets geks. Alleen één keer met een proxy geregistreerd in het begin. Muziek uploaden werkte gewoon.
op mijn galaxy s is t juist een van de weinige programma's die niet vastlooptquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef erniee het volgende:
[..]
Jaa, het is gelukt! snap niet waarom die het net 99^90909 keer niet deed, en nu opeens wel.. maar hij is nummers aan het uploadenKlopt het trouwens dat de app vast loopt op een Samsung galaxy S? heb 'm geroot btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |