Moet je even via een proxy benaderen, nadat je een invite krijgt maakt je ip niet meer uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef FastFox91 het volgende:
"We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States"
http://simplehider.info/quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef FastFox91 het volgende:
"We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States"
Of overal ter wereld, als je dus in amerika op een andere computer zit, kan je via internet je muziek luisteren. Ook via android kan je dan altijd via internet bij al je muziek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:41 schreef Tahiti het volgende:
Dus je gaat dan je muziek van je computer uploaden om ze vervolgens op jezelfde computer weer af te spelen maar dan vanaf een google server?![]()
Je kan al zeker 18000 songs kwijt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb me net even geregistreerd. Ik gebruik zelf Subsonic .. maar voor de telefoon werkt de google app misschien wat beter.
Ik heb trouwens 400GB aan muziek. Kan ik dat allemaal uploaden?
Goede vraag inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:56 schreef znarch het volgende:
In welke bitrate streamed hij als je luistert?
Thanx, invatation aangevraagd.quote:
Als je toestel geroot is, kun je Market Access gebruiken om te doen alsof je een Amerikaans toestel hebt:quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dus net de uitnodiging ontvangen.
Het upload je muziek dus eigenlijk naar Google en dan kun je het overal beluisteren?
Behalve met de app voor Android, want die doet het niet in Nederland
Verder dezelfde soort dienst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
Een soortgelijke dienst van Apple zal 25 euro per jaar gaan kosten.
quote:
quote:Ook muziek die gebruikers niet via iTunes hebben aangeschaft, maar hebben geïmporteerd van cd's, kan via de nieuwe dienst iCloud beschikbaar worden gemaakt op alle aangesloten apparaten. Voor dat onderdeel, iTunes Match, moet de gebruiker 25 dollar per jaar betalen. Voor de rest is iCloud gratis. (bron)
Ik hoop dat de eerste 2.000 gratis zullen zijn en dat je een aanvullende pakket kan kopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Fivel het volgende:
Ben je toch stuk goedkoper (voorlopig) uit met google music. Ben benieuwd naar de prijzen na de beta.
Niemand verplicht het je te gebruiken. Je mag de keuze zelf maken en je bent dus ook de baas over je eigen data.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:01 schreef Hoedjeman het volgende:
ja lekker slim, evil google de eindcontrole geven over je privé muziek collectie onder het mom van 'dit is pas echt wat je nodig hebt'
laat dat hele google eens een eind optiefstralen met hun niet te stillen honger naar totale wereld dominantie
baas over eigen data !
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:35 schreef captainkid het volgende:
Werkt het nou wel of niet met Android.
Anders heeft het voor mij 0,0 nut.
LEzen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt ´t met Android, het is van Google.
LEes zelf:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:39 schreef captainkid het volgende:
[..]
LEzen.
Staat niet op de market voor Nederlanders.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je toestel geroot is, kun je Market Access gebruiken om te doen alsof je een Amerikaans toestel hebt:
http://amip.org.ru/android/marketaccess
maar 't is natuurlijk net zo makkelijk om de app gewoon van XDA te halen:
http://forum.xda-develope(...)349504&postcount=262
ruim 2 weken was het bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef HipHopBunnie het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je een invite ontvangt?
Bij mij is ie leeg?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:53 schreef Santello het volgende:
Top die free songs lijst. Nieuwe muziek die ik nog niet ken maar wel dope is!
Ja dat vind ik ook jammer...quote:
Bij de ''installatie'' vroegen ze mij welke soorten muziek ik leuk vond. Ik heb alles aangevinkt.quote:
Ja klopt, dacht dat doe ik een andere keer wel. Maar zie nu nergens een optie om dat alsnog te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij de ''installatie'' vroegen ze mij welke soorten muziek ik leuk vond. Ik heb alles aangevinkt.
Misschien heb jij niets aangevinkt?
waar dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja klopt, dacht dat doe ik een andere keer wel. Maar zie nu nergens een optie om dat alsnog te doen.
Ik moest eerst updaten naar de laatste androidversie voordat ik het kon installerenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef doctor.starbucks het volgende:
mmm, heeft iemand het werkende op een Motorola Miltestone?
Het is niet zo dat de nieuwe single van Lady Gaga er 317100x op staat hè, alle mensen die die in hun lijst hebben streamen gewoon hetzelfde bestandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:09 schreef Booomer het volgende:
Mogen ze flinke serverparken voor neerzetten als iedereen een paar honderd GB aan muziek mag uploaden..
Dan nog, vaak zie je hetzelfde nummer op meerdere cd's staan.. En als je (dance) cd's download, zijn het vaak lange aan elkaar gemixte mp3's. Dat is al één manier om hetzelfde nummer meerdere keren in de cloud te krijgen. Daarnaast hebben muziekbestanden vaak verschillende ID3 tags, waardoor ie ze ook als aparte nummers kan zien.. Kan bijna niet anders dat sommige dingen er dubbel op komen te staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de nieuwe single van Lady Gaga er 317100x op staat hè, alle mensen die die in hun lijst hebben streamen gewoon hetzelfde bestand
Dan nog is alles opgeteld wel een leuke hoeveelheid (al valt dat eigenlijk best wel mee volgens mij), maar volgens mij heeft Google toch niet zo'n groot geldgebrek
Klopt, maar dan nog... hoeveel terrabyte zou dat zijn? Valt echt wel mee volgens mij. Zeker voor Google.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dan nog, vaak zie je hetzelfde nummer op meerdere cd's staan.. En als je (dance) cd's download, zijn het vaak lange aan elkaar gemixte mp3's. Dat is al één manier om hetzelfde nummer meerdere keren in de cloud te krijgen. Daarnaast hebben muziekbestanden vaak verschillende ID3 tags, waardoor ie ze ook als aparte nummers kan zien.. Kan bijna niet anders dat sommige dingen er dubbel op komen te staan.
Als ze het wereldwijd uitrollen, zou ik eerder denken aan petabytes dan aan terabytes..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog... hoeveel terrabyte zou dat zijn? Valt echt wel mee volgens mij. Zeker voor Google.
Vind je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |