Bij mij is ie leeg?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:53 schreef Santello het volgende:
Top die free songs lijst. Nieuwe muziek die ik nog niet ken maar wel dope is!
Ja dat vind ik ook jammer...quote:
Bij de ''installatie'' vroegen ze mij welke soorten muziek ik leuk vond. Ik heb alles aangevinkt.quote:
Ja klopt, dacht dat doe ik een andere keer wel. Maar zie nu nergens een optie om dat alsnog te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij de ''installatie'' vroegen ze mij welke soorten muziek ik leuk vond. Ik heb alles aangevinkt.
Misschien heb jij niets aangevinkt?
waar dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja klopt, dacht dat doe ik een andere keer wel. Maar zie nu nergens een optie om dat alsnog te doen.
Ik moest eerst updaten naar de laatste androidversie voordat ik het kon installerenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef doctor.starbucks het volgende:
mmm, heeft iemand het werkende op een Motorola Miltestone?
Het is niet zo dat de nieuwe single van Lady Gaga er 317100x op staat hè, alle mensen die die in hun lijst hebben streamen gewoon hetzelfde bestandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:09 schreef Booomer het volgende:
Mogen ze flinke serverparken voor neerzetten als iedereen een paar honderd GB aan muziek mag uploaden..
Dan nog, vaak zie je hetzelfde nummer op meerdere cd's staan.. En als je (dance) cd's download, zijn het vaak lange aan elkaar gemixte mp3's. Dat is al één manier om hetzelfde nummer meerdere keren in de cloud te krijgen. Daarnaast hebben muziekbestanden vaak verschillende ID3 tags, waardoor ie ze ook als aparte nummers kan zien.. Kan bijna niet anders dat sommige dingen er dubbel op komen te staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de nieuwe single van Lady Gaga er 317100x op staat hè, alle mensen die die in hun lijst hebben streamen gewoon hetzelfde bestand
Dan nog is alles opgeteld wel een leuke hoeveelheid (al valt dat eigenlijk best wel mee volgens mij), maar volgens mij heeft Google toch niet zo'n groot geldgebrek
Klopt, maar dan nog... hoeveel terrabyte zou dat zijn? Valt echt wel mee volgens mij. Zeker voor Google.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dan nog, vaak zie je hetzelfde nummer op meerdere cd's staan.. En als je (dance) cd's download, zijn het vaak lange aan elkaar gemixte mp3's. Dat is al één manier om hetzelfde nummer meerdere keren in de cloud te krijgen. Daarnaast hebben muziekbestanden vaak verschillende ID3 tags, waardoor ie ze ook als aparte nummers kan zien.. Kan bijna niet anders dat sommige dingen er dubbel op komen te staan.
Als ze het wereldwijd uitrollen, zou ik eerder denken aan petabytes dan aan terabytes..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog... hoeveel terrabyte zou dat zijn? Valt echt wel mee volgens mij. Zeker voor Google.
Vind je?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |